Eerste keer IUI in Jette !

IUI Forum
Plaats reactie
Kc'tje
Berichten: 159
Lid geworden op: 26 januari 2011, 13:20

Eerste keer IUI in Jette !

Bericht door Kc'tje » 26 januari 2011, 13:34

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw op het forum en had enkele vraagjes betreffende IUI in Jette.
Ik zal misschien eerst even men situatie schetsen.
Ik ben 29jaar, heb een dochter uit een vorige relatie met een heel spontane zwangerschap.
Reeds 10jaar bij men huidige partner en ondertussen 2,5jaar bezig om zxanger te worden.
1 miskraam gehad 10maand geleden en eentje 4maand geleden.
Medisch gezien zijn mijn partner en ik volledig in orde, geen enkel probleem, ook de "match" tussen ons beiden is uitstekend.
Omdat het toch al een tijdje bezig is raadde mijn gyne
aan te starten met clomid en pregnyl, als extra stimulatie.
Tot nu toe heeft het dus, op een vroege miskraam niets uitgehaald.
Maandag hebben we het nieuws gekregen dat we gaan starten met IUI in Jette. De eerste afspraak met de counsellor is gepland op dinsdag 1 februari.
Als ik het goed voorheb krijg ik deze week mijn NOD nog :(

Nu had ik toch zo enkele vragen,waaronder
* zou ik van mijn volgende cyclus ( einde februari) al mogen starten met de clomid en pregnyl en dan begin maart ongeveer mijn eerste iui hebben of is dit te snel volgens jullie.
* heb je voor IUI ook geen akkoord nodig van de adviserend geneesheer, wat bij IVF wel moet?
* wat kost dit zo ongeveer? Ik heb al op andere forums gelezen dat het ongeveer 500 € kost, maar op de site van bv 't brugmann ziekenhuis komt dit op een 350€ waarvan na tussenkomst van de mutulaiteit we slechts een 50€ zelf moeten betalen.
* wie van jullie reageerd ook zo slecht op clomid en pregnyl? Die bijwerkingen die ik heb zijn soms echt ondraaglijk en vooral op emotioneel vlak heb ik het soms enorm moeilijk.


grtz
KC :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten