Uitvlucht op nieuw werk

IUI Forum
Plaats reactie
sara85
Berichten: 28
Lid geworden op: 14 oktober 2010, 19:43

Uitvlucht op nieuw werk

Bericht door sara85 » 26 januari 2011, 21:41

heyla,

Ik heb jullie advies nodig.
Ik ben juist een nieuw werk begonnen sinds maandag en volgende week dinsdag moet ik voor de terug of FM.

En als alles loopt zoals al de vorige keren met ik donderdag morgen binnen voor IUI.
Mijn dokter schrijft wel een doktersbriefje met kan niet komen werken door dringende medische redenen.

Op mijn vorige werk wisten er een paar van mijn situatie en er werden geen vragen gesteld als ik een dag thuis moest zijn. Ik wil ook nog niet mijn verhaal vertellen, iedereen is redelijk zakelijk.

HEEFT ER IEMAND VOOR MIJ EEN GOEIE, GELOOFWAARDIGE EN NIET TE PERSOONLIJKE UITLEG. HULP NODIG :-(

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 26 januari 2011, 22:15

hey sara,

ik heb vorig jaar hetzelfde voor gehad, eerst voor het hsg-onderzoek. Toen heb ik gezegd dat er een aantal onderzoeken moesten gebeuren (was niet gelogen)Ik zou het dus op medische redenen houden, normaal gezien ben je niet verplicht om verdere uitleg te geven. Mijn directie zei toen alleen 'je gezondheid is belangrijker, dus niet mee inzitten' en ze heef tneit verder gevraagd, oef. Als ze het toch doen, zou ik zeggen dat je nog niet veel weet, dat het afwachten is, of dat het nogal persoonlijk is.

veel succes hoor!
liefs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten