Hoi,weer een nieuweling

IUI Forum
Plaats reactie
Lenthe
Berichten: 34
Lid geworden op: 4 februari 2011, 14:45

Hoi,weer een nieuweling

Bericht door Lenthe » 4 februari 2011, 15:20

Hoi iedereen,net op dit forum,en weet niet goed hoe ik moet opstarten :oops: .Ik ben afgelopen zaterdag voor mijn eerste IUI geweest.Voel me vreselijk onzeker.
De eerste dagen had ik wat last van buikpijn,en misselijkheid,nu nu voel ik niks.
Maar wat is goed om te voelen?En wanneer is de beste tijd om een zwangerschapstest te doen?De dagen kruipen voorbij, ik wil het zo graag weten :?

eliana
Berichten: 227
Lid geworden op: 4 februari 2011, 17:03

Bericht door eliana » 4 februari 2011, 18:01

hallo ik ben ook nieuw hier. kheb juist mijn eerste inseminatie achter de rug met een negatief resultaat ben nu terug bezig met clomid voor tweede beurt! hoop dat het ons ooit zal lukken

muisinie
Berichten: 722
Lid geworden op: 6 april 2010, 20:52

Bericht door muisinie » 5 februari 2011, 18:09

hoi meisjes,

sluit jullie anders aan in het IUI-clubje hier op het forum, daar kan je je verhaal kwijt en kan je mee samen aftellen met de andere meiden.
het maakt het lange wachtens "iets" aangenamer :-)

groetjes muis

Lenthe
Berichten: 34
Lid geworden op: 4 februari 2011, 14:45

Bericht door Lenthe » 6 februari 2011, 16:24

Bedankt voor jullie reactie,
Muis,bedankt voor de uitnodiging,ga me zeker aansluiten bij het IUI clubje.

Echt balen Eliana,dat jullie eerste keer is mislukt.Lijkt me hele terleurstelling,ook al weet je in je achterhoofd wel dat het ook niet goed kan gaan.Sterkte meiss .Ga mee duimen dat het voor jullie deze keer wel lukt.Weet je al wanneer je voor de follikelmeting kan?
Bij mij is het nog steeds wachten.
Dag 9 nu na de IUI,de kriebels worden groter ook al weet ik [dat is me ook gezegd]dat de eerste keer de kans klein is dat het gelijk al lukt.Heb wel een zwangerschapstest in huis gehaald.
Maar nu las ik net in de info die ik gehad heb van het ziekenhuis,dat ik 3 weken moet wachten alvorens te testen.3WEKEN :shock: :shock: Weet niet of ik dat uithou.

eliana
Berichten: 227
Lid geworden op: 4 februari 2011, 17:03

Bericht door eliana » 6 februari 2011, 19:43

dank u voor de steun! ja ik moet woensdag naar gynea gaan voor meting. hopelijk is het goe nieuws! khoop voor jou dat het gelukt is kga meeduimen. als je moet wachten duurt het lang é

MLiesje
Berichten: 98
Lid geworden op: 22 januari 2011, 13:28

Bericht door MLiesje » 12 februari 2011, 13:47

Wij duimen mee :-)

heleen78
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 maart 2011, 15:51

Bericht door heleen78 » 27 maart 2011, 15:59

hallo allemaal.

ook ben ik een nieuweling..
mijn man en ik zijn ruim 4 jaar bezig geweest om zwanger te raken maar helaas zonder resultaat..

Alle onderzoeken gehad in het ziekenhuis,het zaad van mijn man was niet optimaal,maar 14%
bij mij was alles goed..

We hebben nu de eerste IUi achter de rug in de normale cyclus dus zonder hormonen. :D

Afgelopen donderdagavond pregnyl moeten spuiten en afgelopen zaterdag om 09.45 ben ik geinsimineerd..
het zaad van mijn man was na opwerking in het lab 25%...is dat op zich wel goed? :(

nu dus 2 weken wachten in de hoop dat het gelukt is
ik probeer positief te blijven.
heb wel sinds de inseminatie een beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik,is dat normaal? :roll:
gr heleen

Kc'tje
Berichten: 159
Lid geworden op: 26 januari 2011, 13:20

Bericht door Kc'tje » 27 maart 2011, 20:09

Hey Heleen,

Dat is volkomen normaal en je moet je daar zeker geen zorgen om maken.
Dat is door het product waar het zaad van je man mee wordt bewerkt. Ik had het de eerste keer ook erg en heb toen direct naar mijn gyne gebeld en dat kwam daar dus van.
Bij mij heeft dat een 2-tal dagen geduurd.
Maar geen paniek, dit is volkomen onschadelijk, er kan dus niets gebeuren.
Grts
Kc

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten