wie zwanger met KID na 6 terugbetaalde pogingen met ICSI?

IUI Forum
Plaats reactie
loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

wie zwanger met KID na 6 terugbetaalde pogingen met ICSI?

Bericht door loesje » 5 februari 2011, 22:59

Dag iedereen,
zoals de titel het zelf al verwoord vraag ik mij af of er koppels zijn die zwanger zijn geworden met KID na hun 6 terugbetaalde ICSI pogingen. Ik ga volgende maand aan mijn laatste ICSI poging beginnen (laatste 3 for 1). Ik heb er eerlijk gezegd geen goede hoop op. Heb al ongeveer 12 embryo's terug geplaatst gekregen en tot nu toe geen succes. Wij kunnen ons geen leven voorstellen zonder kinderen. Aangezien dat mijn vriend zijn sperma het probleem is en dat er bij mij geen problemen zijn vastgesteld hebben we erover nagedacht om met een donor te proberen. Mijn gynaecoloog geeft niet veel hoop en raad het aan om het met mijn fertiliteitsarts te bespreken. Ik heb op 21 februari een afspraak met hem, ondertussen wil ik hier al even komen polsen.
Alvast bedankt!

V'ke
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 oktober 2009, 14:07

Bericht door V'ke » 6 februari 2011, 20:46

Loesje,

Ik heb je een pb'tje gestuurd...

V'ke

E+P
Berichten: 667
Lid geworden op: 26 november 2010, 14:52

Bericht door E+P » 8 februari 2011, 10:02

Wij starten 14/2 met onze laatste poging ICSI/KID en wij gaan nadien KID proberen.

Wij hebben wel al 1 zoon via PGD/ICSI.

Groetjes van Eva

loesje
Berichten: 568
Lid geworden op: 3 juni 2009, 9:41

Bericht door loesje » 8 februari 2011, 14:39

Dag E+P
Hebben de artsen je een slagingspercentage kunnen geven? Ik ben nog nooit zwanger geweest, enkel 1 keer een biochemische zwangerschap. Dus ik weet niet of ik überhout zwanger kan worden. Hopelijk lukt je ICSI natuurlijk hé, maar indien niet waar zou je KID laten doen?
Ik heb nog recht op 1 terugbetaalde ICSI maar ik vraag mij af of ik mij al op de wachtlijst voor KID zou kunnen zetten.
Groetjes Loesje

E+P
Berichten: 667
Lid geworden op: 26 november 2010, 14:52

Bericht door E+P » 8 februari 2011, 21:33

Hey Loesje,

wij gaan in Jette bij dokter Camus. We hebben enkel nog maar kort over KID gesproken. Hij sprak van een slaagkans van 60% op 6 pogingen.

Echt praktisch hebben wij echter nog geen stappen gezet. We gaan eerst voor de volle 200% voor de laatste PGD. Voor mij is het psychologisch echter wel belangrijk te weten dat er nog mogelijkheden zijn erna en dat niet alles afhangt van deze ene poging. Dat zou anders véél te veel stress opleveren. En da's nooit goed bij ICSI.

Groetjes van Eva

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten