Ook nieuw!

IUI Forum
Plaats reactie
Naantje
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 april 2011, 16:51

Ook nieuw!

Bericht door Naantje » 6 april 2011, 17:01

Hallo,

Ik wil mijzelf ook graag voorstellen!

Ik ben 29 jaar en moeder van een schitterende meid van net 6. Haar vader en ik zijn uit elkaar en inmiddels ben ik alweer meer dan 4,5 jaar met mijn man. Hij is een geweldige (stief) vader maar we willen ook graag een kleintje van ons samen, en een broertje of zusje voor ons meisje. 3 jaar geleden ongepland zwanger geworden maar dat ging niet goed. Sinsdien aan het proberen.

Er zou sprake zijn van onbegrepen fertiliteit. Ook zou het kunnen dat zijn zaadjes het niet overleven in de gang naar mijn baarmoeder. Nu 1 (zeker) onsuccesvolle iui behandeling ondergaan en inafwachting van het resultaat van poging 2. Maar aangezien ik wat licht bloedverlies heb en een negatieve test wordt het waarschijnlijk ronde 3.

Vanmiddag die test gedaan en zo dom om de ovulatietest (waar 1 streepje positief is) te verwarren met de zwangerschapstest (1 streepje is negatief, een plusje positief.) Even heeeeel blij om niets dus... en toen was ik het even echt goed zat. En omdat heel boos worden geen zin heeft opzoek gegaaan naar een plekje waar meiden zitten die dat gevoel precies begrijpenm. Dus vandaar mijn aanmelding!

lieverd
Berichten: 52
Lid geworden op: 3 april 2011, 18:13

hey

Bericht door lieverd » 6 april 2011, 19:42

wij moeten nog beginnen aan iui hoppenlijk lukt het snel maar ja.moet je lang wachten tss twee pogingen in voor een nieuwe iui.of kan dat vrijwel direct.ik hoop echt dat het voor de derde keer een zeer goeie keer mag zijn.kan mij wel voorstellen dat het frustrerent moet zijn zeker als je al een kindje hebt.heb je veel bijwerkingen van die spuiten?
succes nog

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten