zou op dit moment graag positieve IUI verhalen willen horen

IUI Forum
Vooron
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 april 2010, 23:33

Bericht door Vooron » 24 november 2011, 15:58

Allé dan :) Ik ben 6 weekjes zwanger na de 2e IUI/KID! We zijn dus wel nog maar 2 weken na mijn positieve test, dus het is nog vreselijk pril... Binnen 2 weken eerste echo!

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 24 november 2011, 22:56

Gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd Vooron, lekker genieten. Dat is positief nieuws, meer meerrrrrrrrrrrrr graag :wink:

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 27 november 2011, 11:34

Vooron, een hele dikke proficiat hoor meid!!!! ik blijf voor je duimen!

Blijven Hopen, mja je naam zegt het he meid, maar ik snap je heel goed se! hopelijk hebben jullie dan snel resultaat met IVF he! ik duim alvast voor je!

hier vandaag bn gehad om te zien of ik utro moet krijgen...

vaantje
Berichten: 224
Lid geworden op: 4 december 2009, 13:18

Bericht door vaantje » 28 november 2011, 11:41

@ Blijven hopen,
Ikzelf ben zwanger geraakt van de 7de IUI.
Inmiddels is ons manneke alweer 5 maanden.
Blijf erin geloven !

Liefs Vaantje

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 28 november 2011, 13:50

Maya: spannend dus weer ! Ik vandaag weer naar ziekenhuis geweest voor follikel meting. Woensdag weer heen, dan hopelijk vrijdag of zaterdag IUI als alles goed gaat.

Vaantje bedankt voor je reactie, geeft me toch weer moed. Dit wordt onze 7e keer IUI en zie t eigenlijk niet meer zo zitten. Bovendien zijn om mij heen opeens weer veel zwangeren (goede vriendin, naaste collega en paar kennissen) waardoor t soms wat lastig te dragen is allemaal. Maar t geeft me moet dat t bij jou ook pas 7e x raak was. Dus we gaan er weer voor he!!

Liefs

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 30 november 2011, 17:48

hey meideke,

ja idd je ziet niets anders dan zwangeren he!
en wanneer de IUI, weet je al wat meer?

hier dus geen utro moeten nemen, alles was perfect...
alleen heel veel MS-pijnen, dus zal wel niks zijn he... zucht...

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 30 november 2011, 23:58

Hey Maya,
Afwachten dus voor jou!
Hier niet afwachten :( Toen ik vandaag in t ziekenhuis was, zagen ze dat t blaasje leeg was. Het eitje was al gesprongen. Dus eisprong gemist en geen IUI deze maand :(
9 januari gesprek, voor die tijd dus geen IUI meer. Helaas!!! Op naar 2012 dan maar he ;)
Liefs

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 1 december 2011, 7:58

Hey Blijven Hopen, even om je een hart onder de riem te steken... deze maand verlies ik ook mijn iui. Omdat er geen enkele follikel gegroeid is. Ik ga zaterdag nog eens voor een echo om te checken of er toch nog een follikel wakkergeschoten is...maar wellicht voor mij geen iui meer, want eind volgende maand beginnen we aan ivf...
Is er bij jou geen kans dat je in december nog een iui kunt doen vóór het evaluatiegesprek?

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 1 december 2011, 7:59

We zetten onze hoop op 2012 hé! Dàt wordt ons jaar ;-)

Maya82
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 april 2011, 12:00

Bericht door Maya82 » 1 december 2011, 9:26

idd ladies, 2012 moet en zal jullie jaar worden!!!

en stiekem hoop ik om er ook bij aan te sluiten...

blijven hopen, ggrrrr he meid, gemiste kans, maar idd in januari vlieg je er dan maar serieus in he!!!

BlijvenHopen
Berichten: 75
Lid geworden op: 15 juni 2011, 14:30

Bericht door BlijvenHopen » 1 december 2011, 12:22

Framboos, die laatste poging zal vallen rond de feestdagen en dan is de kliniek dicht :(

Idd dames, op naar 2012, met zn allen de schouders eronder, het zal ons lukken meiden!!

liefs!

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 1 december 2011, 13:26

Ooooh wat vreselijk toch!! Dat hoorde ik ook in Kortrijk, moest ik nog een iui-poging doen. Maar gelukkig kan ik volgende cyclus starten met ivf in Jette en ik hoor dat ze daar niet sluiten. Zo jammer!!!

mietje
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 juli 2010, 12:32

Bericht door mietje » 1 december 2011, 16:47

Hoi iedereen,

Ook een tijdje geleden dat ik hier nog eens wat heb neergepend...ik lees wel alles mee.
Helaas zullen we het jaar hier ook eindigen zonder zwanger te zijn...(vandaag extra moeilijke dag want ik was vandaag uitgerekend voor bevalling..,maar ja helaas verkeerd gelopen op 10weken) :(

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 5 december 2011, 15:04

Hey mietje, leuk nog even van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke dag is vandaag. Voor mij komt die eraan over een goeie twee weken. Ik heb dus eigenlijk nog 1 kans om zwanger te zijn tegen dan (want morgen iui), maar ja zelfs al zou ik dan tegen die dag 3 dagen overtijd kunnen zijn, wil dat nog niet zeggen dat het een echte zwangerschap zal worden, dus ik vrees dat ik met een gelijkaardig gevoel zal zitten einde jaar.

Jullie proberen het nu op de natuurlijke manier, klopt dat? Dan ga jij ook mee met ons voor dat kleine wondertje in 2012!

Dikke knuffel om deze dag door te komen en laat zeker af en toe nog iets weten. xxx

mietje
Berichten: 521
Lid geworden op: 30 juli 2010, 12:32

Bericht door mietje » 5 december 2011, 16:38

Hey Framboos,
Aan de hoeveelste IUI zitten jullie al misschien? Wie weet eindig je het jaar toch nog met goed nieuws...dat zou super zijn hé!Wens je het zeker toe!

Ik ben in febr.gestart met IUI via donor,in totaal maar 4IUI's gehad dit jaar,bij de 2de was het al prijs maar jammer genoeg die miskraam hé,nummer 3 moet er ook iets geweest zijn want had een hcg van 500,maar bij echo niks te zien van vruchtzakje of vruchtje...Ondertussen heb ik een nieuwe relatie,en wil er dus nu samen met mijn partner voor gaan,door mijn leeftijd(37j)zou de gyneaco.mij aanraden om hoogstens een 6tal maand op natuurlijke manier te proberen en dan overstappen op Inseminaties met partner,tenzij nu uit de testen zou blijken dat de vruchtbaarheid van mijn partner niet zo super méér zou zijn,dan onmiddellijk overstappen op inseminaties!Maar ondertussen heb ik ook al ondervonden dat mijn cyclus korter en korter wordt en dus ook onregelmatiger...wat alles weer moeilijker maakt hé.

Véél succes bij je volgende IUI :D :!:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten