vijandig baarmoederhalsslijmvlies

IUI Forum
monchichi
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 februari 2007, 20:54

Bericht door monchichi » 26 april 2007, 20:12

Dag Sanne,
Vakantie deed wel deugd ja, voelde me eigenlijk wel goed daar, tot ik terug thuis was en dan kwam mijn verdriet dubbel en dik terug...Maar we geven niet op.
Ik zoek ook veel op via internet. Je wil toch een beetje verstaan wat er allemaal gebeurd en wat er je te wachten staat. Misschien dat ik daarom zo bang was voor Clomid, maar al bij al heb ik er niet al te veel last van gehad. Wat emotioneler, dat wel.
Waarschijnlijk ben je nu in het ziekenhuis en ik hoop voor je dat alles goed is gegaan! En dat er alleen maar goed nieuws komt voor jullie. Hopelijk bekom je vlug van al de emoties en komt er zo vlug een oplossing, zodat een kindje mogelijk wordt.
Liefs
Monchichi

sanne
Berichten: 22
Lid geworden op: 7 februari 2007, 19:16

Bericht door sanne » 4 mei 2007, 14:35

hey monchichi,
goed dat de vakantie je deugd deed! Mijn laparoscopie is voorbij.Ik kreeg slecht nieuws maar tegelijkertijd eindelijk duidelijkheid omtrent het niet zwanger raken. Ze hebben namelijk endometriose ontdekt.
Ze hebben het direct verwijderd maar dat is wel iets dat terugkeert. We proberen nu 1 à 2 maand op de natuurlijke manier. Indien het niet lukt, en ik durf er niet te hard op hopen dat het wel lukt, starten we met IUI. Het lijkt me moeilijk IUI, op emotioneel vlak dan vooral maar anderzijds heb je toch veel meer kans dan op de natuurlijke manier denk ik.
Hoe gaat het met jou nu? Lieve groeten, sanne

monchichi
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 februari 2007, 20:54

Bericht door monchichi » 6 mei 2007, 20:32

Dag Sanne,

Erg om te horen dat ze endometriose hebben ontdekt, maar hopelijk heb je nu meer kans op een zwangerschap! Ik duim zeker voor je!
Wij zijn ons weer aan het voorbereiden op de vijfde iui, maar heb er echt geen vertrouwen meer in. In september willen we dan beginnen met ivf. Stiekem hoop ik dat tijdens de twee maanden pauze een klein wonder gebeurt...
Ik hoop dat iui niet nodig zal zijn voor jullie. Het blijft emotioneel zwaar. Je bent steeds maar aan het uitrekenen enzo. Voortdurend ben je ermee bezig... Maar als het een mogelijkheid is om zwanger te worden, is het het overwegen waard...

Veel liefs en succes
monchichi

sanne
Berichten: 22
Lid geworden op: 7 februari 2007, 19:16

Bericht door sanne » 6 mei 2007, 21:29

hey monchichi,
dank je voor je berichtje. Onze gyn. zei dat met IUI de timing optimaal is en de geselecteerde sperma ook. Dus ooit moet het toch lukken hé. Hopelijk zo snel mogelijk. Krijg je eigenlijk een doktersbriefje voor de dagen dat je naar het ziekenhuis moet voor IUI?
Laten we samen duimen dat we er deze maand een wonder gebeurt...
we geven de moed niet op hé.
liefs, sanne

Els D
Berichten: 393
Lid geworden op: 2 mei 2007, 16:33

IUI

Bericht door Els D » 7 mei 2007, 15:46

Hallo Sanne en Monchichi,

Ik lees dat jullie nog volop bezig zijn met iui. Ikzelf heb er reeds 11 achter de rug en als ik terug kijk op die periode vond ik dat die eigenlijk wel mee vielen. We moesten wel redelijk veel naar het ziekenhuis voor de juiste timing te vinden omdat mijn cyclus soms nogal wispelturig was. Gelukkig was dit altijd vroeg (tss 7 en 8 'smorgens). Ik heb hiervoor nooit een ziekenbriefje gekregen. Helaas heeft bij ons IUI niet geholpen en ik ben nu aan mijn 4 ISCI poging bezig. Bij ISCI krijg je wel ziekenverlof voor de pickup tem de terug plaatsing van de embryo's.
Ik hoop voor jullie beide dat het zo ver niet hoeft te komen en dat jullie allebei met IUI zwanger worden.

Succes,

Els D.

sanne
Berichten: 22
Lid geworden op: 7 februari 2007, 19:16

Bericht door sanne » 9 mei 2007, 19:36

dag els,
dank je voor je steun en antwoorden.
Ik ken ICSI eigenlijk niet, is dat een soort van IVF?
Ik wens je heel veel succes met je pogingen, hopelijk komt er snel een baby'tje voor jou!!
groetjes, sanne

monchichi
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 februari 2007, 20:54

Bericht door monchichi » 10 mei 2007, 18:40

Dag Sanne,
Ik ga ook altijd 's morgens heel vroeg, normaal ben ik dan op tijd op mijn werk.
Voor de iui zelf moet ik meestal rond tien uur naar het ziekenhuis en dan krijg ik wel een briefje dat ik naar de consultatie geweest ben.
Els, ben jij direct van iui naar ISCI gegaan? Dus ivf was geen optie voor jullie? 11 iui's, dat is wel veel, hoe komt het dat jullie zoveel iui's gedaan hebben?

groetjes
monchichi

sanne
Berichten: 22
Lid geworden op: 7 februari 2007, 19:16

Bericht door sanne » 16 mei 2007, 19:45

hey monchichi,
ik vroeg me af hoe het gaat met jou?
Is de 5de iui al gebeurd ondertussen? En heb je al enig nieuws of is het nog spannend afwachten?
lieve groeten, sanne

monchichi
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 februari 2007, 20:54

Bericht door monchichi » 21 mei 2007, 7:47

Dag Sanne,
iui is vorige week gebeurd, dus nu is het weer afwachten. Ik probeer er niet te veel bezig mee te zijn, maar je kent dat wel zeker, het is niet gemakkelijk.
Ik hoop dat door je kijkoperatie een natuurlijke zwangerschap voor je mogelijk is. Het is bij jou ook afwachten zeker?
Veel hoop heb ik nu niet meer, ik ben eigenlijk nu al aan het wachten tot ik met ivf kan beginnen. Hoe erg dat ik dat ook vind...
Groetjes en sterkte
monchichi

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten