inseminatie

IUI Forum
Plaats reactie
megan
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 oktober 2011, 11:34

inseminatie

Bericht door megan » 4 oktober 2011, 14:50

Hallo, ik ben in behandeling voor iui in Klina Brasschaat.
Men vindt geen verklaring voor het feit dat ik nog niet zwanger ben na 2.5 jaar. Mijn partner's zaad is volgens het gemiddelde.
Zaterdag weet ik of de eerste inseminatie gelukt is.
Ik ben op van de zenuwen!
Ik wilde dit gewoon maar even kwijt.

Sevenflow
Berichten: 501
Lid geworden op: 1 juli 2011, 17:04

Bericht door Sevenflow » 4 oktober 2011, 16:46

***
Laatst gewijzigd door Sevenflow op 11 februari 2015, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

Bericht door lotje83 » 4 oktober 2011, 18:42

De beruchte wachtweken... Kleine troost dat iedereen hier dat gevoel kent. Het zou leuk zijn mochten de dagen maar 12 uur duren ipv 24 :) Ik hoop mee op goed nieuws. x

ilse09
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 mei 2011, 19:29

Bericht door ilse09 » 5 oktober 2011, 9:38

hey,

veel succes en hopelijk vliegen de dagen voorbij en dat je positief nieuws krijgt :) we duimen voor je!
morgen is het bij ons ook de eerste keer inseminatie
ben er ook wat zenuwachtig voor en benieuwd :)
er zullen voor iedereen veel kaarsjes branden deze maand ;)
grtjes

megan
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 oktober 2011, 11:34

Bericht door megan » 5 oktober 2011, 14:22

Hey allen,

Wat fijn dat ik meteen al reacties ontvang. Ik duim voor jullie!
Dat wachten is echt lastig, maar ik probeer afleiding te zoeken. Gaan werken helpt en ik ga 2 avonden per week naar de avondles.
Maar toch, op zo'n ambetante momenten is dit toch goed, om even te ventileren :)

Val-Baby
Berichten: 9
Lid geworden op: 3 juli 2011, 10:50

Bericht door Val-Baby » 20 oktober 2011, 11:59

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier! Ik was op zoek naar mensen die hetzelfde meemaken als dat ik op het moment doe! Mijn vriend en ik zijn nu ruim 2,5 jaar bezig om zwanger te raken! Maar het is ons nog niet gelukt! We zijn naar de gynaecoloog geweest en hebben allerlei testen gehad! Er is geen reden gevonden waarom het niet zou lukken! Toch mochten wij beginnen met een IUI behandeling! We wachten nu op mijn nieuwe cyclus, dan mag ik voor het eerst gaan spuiten met progeron. Ik vind het heel erg spannend en ben nu best een beetje nerveus. Ik word er eigenlijk een beetje onzeker en emotioneel van! Ik kan er wel met vriendinnen over praten, maar die voelen niet wat ik voel, dat is toch anders! Ik voel me eigenlijk heel alleen, omdat niemand echt begrijpt hoe ik me voel! Ik hoop hier mensen te vinden die mijn gevoel delen, en hopelijk kunnen we samen wat praten! Wij gaan nu ook die spannende periode in, tevens een goede test voor onze relatie denk ik. Die zit wel goed hoor, maar toch!!!
Ik wens iedereen heel veel succes, en hoop snel van iemand wat te horen!!!

Veel liefs Val

Victorietta
Berichten: 112
Lid geworden op: 1 juli 2011, 11:58

Bericht door Victorietta » 21 oktober 2011, 11:28

Dag Val-Baby

in de topic iui-clubje zal je (helaas) heel wat lotgenoten vinden. Daar kan je alles kwijt, samen aftellen en ervarignen uitwisselen.

Val-Baby
Berichten: 9
Lid geworden op: 3 juli 2011, 10:50

Bericht door Val-Baby » 30 oktober 2011, 11:38

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag voor de tweede keer gespoten met puregon. Nu maar afwachten tot vrijdag, dan doet de gynaecoloog een folikelecho, om te kijken hoeveel en hoe groot mijn eicellen dan zijn! Ben benieuwd!! Ik vind het allemaal erg spannend!!!

Liefs Valerie

lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

Bericht door lotje83 » 30 oktober 2011, 12:21

hey valerie,

ik ben blij voor je dat je eindelijk kan starten met de behandeling. Je geduld werd al echt op de proef gesteld heb ik gelezen.
Veel succes
x

Val-Baby
Berichten: 9
Lid geworden op: 3 juli 2011, 10:50

Bericht door Val-Baby » 7 november 2011, 12:19

Hoi Lotje83,

Bedankt voor je reactie! Ik heb een nieuw onderwerp op de site gezet! Mislukt!
Onze eerste poging is mislukt, helaas!! Mijn eitjes zijn te vroeg gesprongen! Phoeh, wat een tranen had ik, ik had er alle vertrouwen in, maar het mocht niet baten! Ik weet het het was nog maar de eerste keer, maar toch! Op naar de volgende cyclus dan maar!!!

X

stefanietje
Berichten: 6
Lid geworden op: 6 november 2011, 19:55

Bericht door stefanietje » 22 november 2011, 18:58

Hallo ,
Ik ben nieuw hier
wij zijn ook al een 2.5 jaar bezig om zwanger te worden ... na veel onderzoeken bleek er totaal niks mis te zijn en vonden ze geen verklaring ik heb nu een afspraak gemaakt om te gaan praten over de eerste IUI poging.
Ben eens benieuwd het is allemaal zo nieuw..En moet eerlijk toegeven dat ik toch een beetje bang heb
Mag ik me ook aansluiten bij het IUI groepje of moet je dan al bezig zijn met IUI ??
Dank je xxx

kelly29032014
Berichten: 3
Lid geworden op: 4 februari 2015, 20:42

Re: inseminatie

Bericht door kelly29032014 » 5 februari 2015, 9:02

Hallo ik ben nieuw hier. Ik heb maandag mijn eerste inseminatie gehad en lig volledig met mezelf in de knoop. Ik vraag mij van alles af en vind nergens geen deftig antwoord en niemand waar ik mee kan praten. Ik vraag mij af of het normaal is dat ik sinds mijn inseminatie maandag steken in mijn liesstreek heb en last van mijn maag. En nog steeds heel emotioneel. Moet wel zeggen dat ik beetje een verkoudheid heb nu. Durf niks te nemen omdat ik niet weet of de inseminatie gelukt is. 18 februari is de 16 de dag en dag ga ik het pas weten ma dat is nog lang hè. Wat ik ook merk os dat ik minder zo'n heb in seks en het niet meer vochtig word en de seks zelf niet zo prettig voelt in mijn onderbuik. Ook heb ik constant warm. Zelfs met dit vriesweer. Kan dit een goed teken zijn? Of juist slecht? Kan iemand hier mij aub uit mijn lijden verlossen of mij enkele antwoorden geven of een beetje raad? Thx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten