aanvulling met alternatieve geneeskunde

IUI Forum
Plaats reactie
Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

aanvulling met alternatieve geneeskunde

Bericht door Silvie » 20 februari 2007, 14:28

Zijn er mensen die aanvullend aan de IUI behandeling enige vorm van alternatieve behandeling zoals acupunctuur volgen? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik verwacht hier geen wonderen van, maar het zou misschien helpen om mijn algemene balans en rust terug meer in orde te brengen. Heb de laatste tijd veel hoofdpijn, rugpijn,... Nevenverschijnselen van de hormonen, de stress,...?

Silvie

Helena
Berichten: 2
Lid geworden op: 8 maart 2007, 10:05

Bericht door Helena » 13 maart 2007, 11:05

dag Silvie,

ik ben nieuw op dit forum dus ik lees jouw vraag nu pas, terwijl je dit al een tijdje geleden gepost hebt.
Ikzelf ben nu het resultaat van mijn vijfde IUI poging aan het afwachten. Sinds anderhalve maand ben ik in behandeling bij een acupuncturist. Ik ben dus voorlopig nog niet zwanger, maar de behandelingen bij hem maken mij wel veel rustiger. Mijn rugpijn is bijna weg, en mijn gedachten draaien niet meer zo telkens in hetzelfde cirkeltje. Die behandelingen zijn toch stresserend, om van de impact van pregnyl maar te zwijgen. Dus ik kan het alleen maar aanraden !

Groetjes,

Helena

Silvie
Berichten: 126
Lid geworden op: 2 februari 2007, 10:37

Bericht door Silvie » 14 maart 2007, 13:04

Hoi Helena,

Ik ben ondertussen al twee keer bij de acupuncturist geweest. Ik heb al aantal jaren maag- en darmklachten en door de Menopur hormonen had ik er nu ook meer last van. Laatste dagen gaat het er beter mee, mogelijks door de acupunctuur...
Ik ben nog wel beetje sceptisch tegenover acupunctuur, maar had er al wel veel goed van gehoord. Dus ik geef het nu een kans, en zal wel zien of het iets goed doet. Hij werkt aan verschillende punten die in relatie staan met de vruchtbaarheid.
Baat het niet, dan schaadt het ook niet...

Ik hoop dat uw vijfde poging gelukt is, laat iets weten hé. Vrijdag weet ik of mijn vierde IUI gelukt is.

succes

Silvie

Katy
Berichten: 263
Lid geworden op: 5 februari 2007, 13:25

Bericht door Katy » 14 maart 2007, 15:42

Hoi Sylvie

Ik hoop echt dat je positief nieuws mag krijgen nu vrijdag.
Blijven duimen, he.

groetjes

Katy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten