tweede poging

IUI Forum
Plaats reactie
Lorena
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 juli 2012, 14:45

tweede poging

Bericht door Lorena » 16 september 2012, 20:36

enkel eens laten weten dat het morgen D-day is, we gaan voor poging twee... hopelijk lukt het deze keer, er zitten twee follikels klaar... duimen dus.

groetjes

lounikki
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 augustus 2012, 23:39

Bericht door lounikki » 16 september 2012, 23:14

wij zullen zeker ook duimen!!!!

grtz

Lorena
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 juli 2012, 14:45

Bericht door Lorena » 1 oktober 2012, 20:01

Dag lieve mensen, blijkbaar heeft jullie duimen goed gewerkt.

Na onze tweede IUI kregen we het blijde nieuws dat we zwanger zijn!!!!! :D
Vandaag zijn we 4 weken, maar toch zit de schrik er goed ik dat er iets fout zal gaan...
Dat het maar snel donderdag is, dan krijgen we de eerste echo en hopelijk de bevestiging dat alles goed gaat

Hiermee wil ik iedereen die nog aan het proberen is een hart onder de riem steken en hen beloven dat alles goed komt...


Groetjes
x

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 1 oktober 2012, 20:21

@Lorena: van harte gefeliciteerd!!!! Super voor jullie! Nogmaals proficiat en laat maar weten hoe het donderdag is geweest. :)
Het is ons niet gelukt met onze 1e IUI. Nu zijn we bezig met de tweede ronde. Als ik jullie goed nieuws las kreeg ik meer hoop dat het ook bij ons bij de tweede poging zal lukken. Als jullie duimen zo goed werkt, willen jullie ook voor ons duimen? ;) Ik laat het weten als het zo ver is.

Groetjes

_Engeltje_
Berichten: 40
Lid geworden op: 6 september 2012, 22:05

Bericht door _Engeltje_ » 1 oktober 2012, 20:27

@Lorena: Lorena, ik hoop dat je het niet erg vindt, ik heb jou toegevoegd aan het lijstje in het IUI-clubje. Neem maar een kijkje. Zo'n goed nieuws kan ook anderen hoop geven. :) Geniet van de zwangerschap!

M.Lo
Berichten: 10
Lid geworden op: 2 oktober 2012, 21:44

Duimen

Bericht door M.Lo » 2 oktober 2012, 21:49

Jullie mogen ook allemaal voor mij duimen! Ik duim voor jullie!

Lorena
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 juli 2012, 14:45

Bericht door Lorena » 19 oktober 2012, 10:15

Dag zoetekes,

Ik heb gisteren mijn tweede echo gehad en dat was schitteren!!! Het kindje is 3 mm groot en het hartje klopt!!!! echt super

wat minder is dat mama hele dagen misselijk is... maar heb het er graag voor over ze :)

groetjes

Sasa
Berichten: 13
Lid geworden op: 5 oktober 2012, 19:52

Bericht door Sasa » 22 december 2012, 10:23

Goedemorgen lieve dames,

Vandaag precies 2 weken geleden voor mijn TWEEDE IUI inseminatie. Ik had stiekem woensdag al getest en ik zag de tweede streep maar was heel heel vaag. Sad

Vrijdag (gisteren) om 6:30 uur had ik weer getest met de digitaal test van Clear blue en het stond gewoon ZWANGERRRR binnen 2 MINUTEN Very Happy . Op dat moment kon ik m'n eigen ogen niet geloven en ging maar in m'n eentje huilen. M'n man was onderweg naar z'n werk en heb het niet gelijk verteld aan hem. pas later in de middag toen hij thuis aankwam had ik een verrassing voor hem gemaakt. Ben langs Etos langs gegaan een een speen ingepakt en aan hem gegeven. Hij helemaal niet verwacht, maakt hij zo een opmerking: heb je dit alvast gekocht als je aankomende maanden misschien zwanger raakt... Confused Dacht met m'n zelf oehhhh mannen begrijpen niet altijd zo snel zulke hintjes. Ik zei je wordt PAPA, Ik ben zwanger. Nou hij helemaal blij natuurlijk want het heeft ons dikke 2 jaar gekost om zo een positieve test in je handen te krijgen. Dus bij deze lieve genootjes van mij, er is nog altijd HOOP Smile Geef het niet op en blijf proberen. Ik had gisteren gelijk naar ZK gebeld om dat te melden en ze hebben gelijk een afspraak voor ons eerste ego gemaakt(11 januari) en het wordt weer 3 weken wachten en heel erg spannend, aangezien ik 3 grote follikels had dit keer!!! Very Happy Ik laat jullie nog weten of die 3 allemaal gelukt zijn of maar 1. In ieder geval ben blij met alles, als het maar gezond is.

Ik wens iedereen hier veel succes en blijf hoe dan ook positief. We worden ooit wel mamma's, maar wanneer hebben wij niet in ons handen.. Wink Very Happy

JillStertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 november 2012, 19:29

Bericht door JillStertje » 23 december 2012, 11:00

super! dikke proficiat! hopelijk lukt het bij ons ook van de 2de keer of mss al van de eerste keer! wij weten volgende week vrijdag meer => folikelmeting!

xxx

Leeuwke84
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 oktober 2012, 13:13

Bericht door Leeuwke84 » 23 december 2012, 15:14

hoi, ik zit al in het IUI-clubje maar kom hier ook eens langs, omdat bij ons de 1e IUI niet gelukt is :evil: zijn er door gekomen pfff.. op naar poging 2!!
het weegt toch allemaal op je hé, een ook op je relatie, heb ik gisteren aan de lijve ondervonden, maar gelukkig uitgebabbeld :D

veel succes JillStertje!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten