even voorstellen

IUI Forum
roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 17 oktober 2012, 23:38

hey,

mijn naaste collega's en diensthoofd zijn op de hoogte, de directie uiteraard niet. (die gaan anders toch alleen maar moeilijk doen) maar mijn collega's en diensthoofd staan wel achter mijn beslissing en zijn flexibel zodat ik afspraken goed kan nakomen en leven eigenlijk heel fel mee. (k werk dan ook in de sociale sector, waar collega's voeling hebben met moeilijke dingen)
ook in mijn naaste omgeving zijn veel mensen op de hoogte, ik was namelijk al enige tijd aan het proberen, en kreeg dus steeds meer de vraag wanneer er een 2de zou volgen.
wat houd je tegen om je werkgever in te lichten?
de pregnyl is er wel bijna uit denk, voel me toch al veel beter...
ik duim voor morgen! :wink:

groetjes
roodkapje

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 18 oktober 2012, 0:30

Hey, fijn dat er iedereen zo meeleeft!
Ik studeer nog en zit nu in mijn laatste jaar, ik loop dan ook stage (in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben) ik weet niet waarom ik niks wil zeggen. Ik ben bang dat mijn baas (afdelingshoofd) niet blij hiermee zou zijn omdat ze in mij investeren (heb dit eerder naar mijn hoof gekregen) dus ik ben eerder blij als het zover is. Ook al is dit mijn keuze en overleef ik het allemaal wel. Ik wil voor nu geen slapende honden wakker maken. Ah fijn dat je je nu beter voelt. Dank je wel ik hoop dat er morgen toch echt iets gegroeid is :lol: ! Ik laat je wat weten =)!

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 18 oktober 2012, 21:28

hey,

kvind het een beetje jammer dat je er niet open voor kunt uitkomen, waar ik niet mee wil zeggen dat je het moet zeggen he... daar maak je zelf een keuze in...

maar een collega (die 30 jaar geleden in hetzelfde straatje zat) vertelde met hoe gelukkig ik me mocht prijzen dat ik zo'n flexibele collega's heb.

ik denk dat het moeilijk is om tegen je collega's niets te kunnen zeggen waar je in het dagelijkse leven mee bezig bent

ik kan ook niet begrijpen dat andere mensen oordelen over jullie kinderwens, ze moesten maar eens in dezelfde situatie zitten :evil:

en je ging toch donderdag naar gynaecoloog he? hoe is het geweest?

en een gyneacoloog in het ziekenhuis waar je werkt? komen je collega's dan geen info over u te weten? tegenwoordig zijn bijna overal elektronische dossiers

groetjes

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 18 oktober 2012, 22:37

Hey hey,

ik vind het ook jammer maar ik moet er toch echt aan geloven om het deze week te vertellen.. Ik zit nu al in de knoop met afspraken maken en mijn rooster. Ik ga maar van het ergste uit dan kan het alleen maar meevallen. Ik denk dat ze misschien wel in mijn dossier hebben gekeken dat kunnen wij (ik werk bij de receptie) allemaal in zien, niet alle details maar fertiliteit arts zegt waarschijnlijk al genoeg :wink: ze kunnen mij er natuurlijk niet mee confronteren omdat het privé is.
Vandaag idd de 2e fm tegenvaller hoor wederom was er niks te zien. Wss is de clomid niet aangeslagen. Maandag weer terug voor een echo..
Hoe is het met jou??

Groetjes

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 20 oktober 2012, 12:29

hey,

je lijkt zoveel schrik te hebben om het te vertellen, hoop dat wanneer je het verteld, het allemaal meevalt en dat er mensen zijn die weten hoe het voelt om een kinderwens te hebben die niet direct in vervulling gaat
de persoon die zo'n 'vieze' opmerking maakte over investeren in u, was dat een collega?

ik vind het zo erg dat er nog steeds geen mooie follikel te zien is, hoe voel je u?

ik voel op moment vanalles, probeer er zo weinig mogelijk over na te denken, en er iets over te zeggen tegen mijn partner... want ik wil gewoon niet hopen dat ik zwanger ben, dan kan het binnen onderhalf week alleen maar meevallen :oops:

groetjes
roodkapje

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 20 oktober 2012, 17:45

Hi,

ik hoop dat het ook mee valt gelukkig heb ik voor maandag mijn dienst kunnen ruilen en donderdag moet ik naar school dan ga ik het even met mijn begeleider er over hebben. Het hoofd van de afdeling zei dat tegen mij (over het investeren):oops:.

Ik baal wel dat er niks te zien was nu gaat het een hoop geduld vragen he. Maar goed maandag mag ik weer..

Oh spannend nog anderhalve week. Ja dat is dan wat he als je nog steeds zo'n last hebt kan dit nog steeds van de pregnyl zien dan? Ik hoop het voor je zeg dat het andere kwaaltjes zijn! Ik snap wel dat je niks tegen je partner zegt want het is zo'n tegenvaller als er niks is he. Ik duim voor je!!

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 20 oktober 2012, 22:12

hey,

hoop ook dat het andere kwaaltjes zijn hihi,
ik duim mee voor je dat je gesprek donderdag goed verloopt en natuurlijk voor de controle van maandag

groetjes

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 22 oktober 2012, 20:54

Hi Roodkapje,

enne hoe voel je je? Hoeveel dagen moet je nog wachten? Vandaag weer geweest voor de fm en wederom weer niks te zien :(. Wel was mijn baarmoederslijmvlies wat gegroeid dus donderdag voor de laatste keer en als er dan niks te zien is dan wordt mijn menstruatie opgewekt en begin ik dag drie met clomid 100 mg. Wat een tegenvaller zeg! Maar er is nog hoop ;).

Groetjes

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 22 oktober 2012, 22:14

hey,
de kwaaltjes vallen wel mee, ik heb ergens gelezen dat pregnyl 5000 op 10 dagen uit je lichaam is. daarvoor zal ik positief plassen van de medicatie... we willen nog zeker wachten tot donderdag (dag 11) en dan zien of de pregnyl eruit is
hopelijk wel en dan kan ik volgend weekend hopelijk met zekerheid zeggen of ik zwanger ben

wat een teleurstelling telkens, lukt het nog om er moed in te houden? heb je wel wat steun van je partner? i

groetjes
roodkapje

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 23 oktober 2012, 7:30

Oh dat is dan zo weer! Spannend joh! Heb je zelf al een beetje een goed gevoel? Ik had vorige maand wel echt zoiets het is raak maar helaas wilde het dan niet blijven zitten. Maar volgens mij scheelt dat ook weer van persoon, zwangerschap, lijf etc.

Ik houd de moed er zeker in! Het is alleen een tegenvaller telkens maar het is pas de 1e ronde dus dan heb ik nog zeker niks te klagen. Ja mijn partner steunt mij zeker hij baalde zelf ook alleen hij is er iets makkelijker in.. Man eigen denk ik zo :roll: .

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 23 oktober 2012, 17:02

hey,
ik probeer nog steeds niet te veel te hopen op een zwangerschap, en denk ook niet dat ik zwanger ben, denk dat de kwaaltjes van de medicatie komen
maar wie weet hihi, bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het ook pas na 2 weken overtijd, dus alles kan nog :D

mja en ik denk ook dat mannen in het algemeen er anders mee omgaan, ze voelen niet de kwaaltjes, moeten niet regelmatig op controle gaan... en wij voelen de veranderingen in ons lichaam

groetjes
roodkapje

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 25 oktober 2012, 19:47

hey,

hoe is het vandaag geweest?

groetjes
roodkapje

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 25 oktober 2012, 22:02

hi roodkapje,

het is goed gegaan dank je! In drie dagen is mijn fm naar 18 mm gegroeid! Morgenvroeg de pregnyl spuiten en dan zaterdag rond half vier de IUI oh jee spannend hoor (kriebels in de buik hihi) Hoe is het met jou verder?

Groetjes

roodkapje
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 21:09

Bericht door roodkapje » 26 oktober 2012, 18:23

hey,

ik ben super blij voor je, eindelijk eens goed nieuws!
goed dat je iui in het weekend is, dan kan je het wat rustiger aandoen misschien

khoop dit weekend niet mijn regels te krijgen hihi, spannend eigenlijk, normaal heb ik enkele dagen ervoor al zeurende pijn in onderrug, maar nu niets... wie weet hihi

groetjes

Sweetthingsinlife
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 oktober 2012, 15:00

Bericht door Sweetthingsinlife » 27 oktober 2012, 8:36

Ja ik ben kei kei blij dat het op vandaag valt zijn we lekker vrij ! Heerlijk hihi. Oh kei spannend misschien wilt het wat zeggen ja! Ik hoop het voor je! Ga je na het weekend testen?

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten