gestart aan onze kinderwens

IUI Forum
Plaats reactie
LindsayMelissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 oktober 2012, 15:21

gestart aan onze kinderwens

Bericht door LindsayMelissa » 12 november 2012, 19:00

hey,

ik ben nieuw hier en heb deze site aanbevolen gekregen van onze psychologe. heb al veel tips en informatie gevonden.
ik heb een lesbische relatie en na 7 jaar begonnen aan de grote kinderwens. :D
vandaag een pijnlijk onderzoek ondergaan. (de naam is me even ontglipt,moeilijke naam..) was om te zien om mijn eileiders en baarmoeder ok waren. en dat is gelukkig zo!!:D
zijn ook al naar CRG geweest,dat is ook allemaal ok. woensdag een echo laten maken.
voorlopig gaat alles goed en vlot. hopelijk blijft dit zo!
mijn vriendin en ik zijn al stilletjes aan het dromen over onze kleine spruit.. :)

Anou
Berichten: 10
Lid geworden op: 9 oktober 2012, 17:06

Bericht door Anou » 12 november 2012, 19:22

hallo,
ik denk dat je een HSG zal bedoelen? Werd er een contrastvloeistof opgespoten en een rontgenfoto genomen?
Allemaal heel spannend he! Wij zijn anderhalf jaar aan het proberen, sinds september werd PCO vastgesteld bij mij. Dus met hormonen eisprong uitlokken. Als deze poging bij ons niet gelukt is, moet ik ook zo'n HSG ondergaan. Was die echt zo pijnlijk :? ?

LindsayMelissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 oktober 2012, 15:21

Bericht door LindsayMelissa » 12 november 2012, 22:43

Hey! Ja,er werd idd een vloeistof ingespoten en een rontfoto van gemaakt. Het moment dat die vloeistof erin werd gedaan.. OMG!! :? Hopelijk hoef ik dat nooit meer te doen. De dokter zei dat dat idd een zeer pijnlijk onderzoek is. Ik wil je nu zeker niet benauwd of zo maken hoor! Na dat onderzoek weet je wel of alles in orde is. Das dan een opluchting. Ik hoop voor jullie dat het snel lukt!! Liefst zonder dat onderzoek he. :wink:

Dromertje_Elke
Berichten: 130
Lid geworden op: 20 augustus 2012, 12:52

Bericht door Dromertje_Elke » 13 november 2012, 6:47

Dag Ladies, heb hier even meegevolgd met jullie. Ik ben vooral acties in het IUIclubje ;)
Kort schetsen: april 2010 gestopt met de pil, sinds maart 2012 begonnen met IUI, intussen 5e mislukte gehad. Geen medische verklaring waarom we niet zwanger kunnen worden. Mijn echtgenoot en ik zijn tiptop, maja...
Ik heb die HSG ook gedaan, 3 maand geleden ofzo. Ik was doodsbang na alles wat ik op internet had gelezen. Maar het is echt iets individueel hoor. Bij mij deed het geen pijn. Niet leuk natuurlijk. Op het ogenblik dat ze die vloeistof inbrachten voelde het net zoals wanneer je je superlang hebt ingehouden om te plassen. Een druk zo, maar het duurt maar enkele seconden. Ik was daarna wel enorm emotioneel, het heeft me gewoon psychologisch enorm geraakt. Bij ons was het resultaat positief, nu weet ik niet, wanneer je een vernauwing zou hebben, kan het wel meer pijn doen.

Anou
Berichten: 10
Lid geworden op: 9 oktober 2012, 17:06

Bericht door Anou » 14 november 2012, 13:54

Hey,
afspraak voor hsg ligt vast: maandag is het zover.
LindsayMelissa heb jij al een idee wanneer jullie er effectief aan beginnen?

LindsayMelissa
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 oktober 2012, 15:21

Bericht door LindsayMelissa » 14 november 2012, 20:33

hey,

ik wens je veel succes met de HSG!! hopelijk niet te veel pijn!!
wij zijn vandaag een echo gaan laten nemen maar ik moet hormonen bijnemen omdat ik geen regelmatige eisprong heb.
normaal met mijn volgende cyclus zou de eerste keer geinsimeert kunnen worden.(als alles gaat zoals het moet he). :?
groetjes!

TieLo
Berichten: 43
Lid geworden op: 2 december 2012, 10:52

Bericht door TieLo » 23 januari 2013, 16:10

Hoe verloopt het intussen bij jullie? Zijn er al behandelingen gestart? En hoe hebben jullie beslist wie van de twee de draagmoeder zou worden :) of hoe moet je dat noemen?

Ik heb volgende week de hsg ingepland staan, na al die horrorverhalen krijg ik toch de bibbers hoor!

Anou
Berichten: 10
Lid geworden op: 9 oktober 2012, 17:06

Bericht door Anou » 16 februari 2013, 19:44

Hier nog steeds niet raak. HSG was pijnlijk maar gelukkig is de pijn maar van korte duur. gelukkig niets ongewoons te vinden.
Overmorgen nod, de sanning is weer te snijden!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten