Iemand zwanger na eerste IUI?

IUI Forum
JillStertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 november 2012, 19:29

Iemand zwanger na eerste IUI?

Bericht door JillStertje » 11 december 2012, 18:47

In januari is onze eerste IUI...spannend!

Zijn er mensen die na de eerste IUI zwanger zijn ?

Wss heb ik teveel hoop ervoor ...

xxx

Johanne
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 oktober 2012, 12:43

Bericht door Johanne » 11 december 2012, 19:56

Ik spijtiggenoeg niet, maar er zijn hier voldoende verhalen te vinden van vrouwen die het geluk hadden om bij poging 1 al zwanger te zijn.
Bij ons op naar IUI 2 :)

groetjes

Snowrebels
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 december 2012, 12:12

Bericht door Snowrebels » 2 januari 2013, 20:13

Ik mag me zo'n gelukzak noemen. Vandaag net twee weken geleden de eerste keer IUI gehad en vandaag de uitslag: ZWANGER. Kan mijn geluk niet op.
Ik had het nooit gedacht, ben immers de 38 al voorbij en dan nemen je kansen elke maand meer en meer af.
Dus, blijf positief, het kan wel degelijk.

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Bericht door Kimmie01 » 2 januari 2013, 20:55

Snowrebels schreef:Ik mag me zo'n gelukzak noemen. Vandaag net twee weken geleden de eerste keer IUI gehad en vandaag de uitslag: ZWANGER. Kan mijn geluk niet op.
Ik had het nooit gedacht, ben immers de 38 al voorbij en dan nemen je kansen elke maand meer en meer af.
Dus, blijf positief, het kan wel degelijk.
Wow super snowrebels! :D Proficiat!

Ik heb vandaag mijn 1e iui achter de rug. Viel goed mee en nu is het dus voor ons 2 weken afwachten tot 16/01. Hopelijk behoor ik ook tot de groep "zwanger na 1e iui" :)

Snowrebels
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 december 2012, 12:12

Bericht door Snowrebels » 4 januari 2013, 16:49

Ik duim alvast voor jullie.

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Bericht door Kimmie01 » 4 januari 2013, 18:03

Snowrebels schreef:Ik duim alvast voor jullie.
Bedankt :D

Een klein vraagje, had jij net na je iui al wat symptomen?
Ik ben vaak moe, net 2u zitten slapen in de zetel terwijl ik 's nachts ook al een 9 tot 10u slaap. Heb precies geen energie. Tegen de avond begin ik hoofdpijn te krijgen, sinds de iui heb ik elke dag een rommelende maag, gisterenavond had ik het erg. Ik ben gelukkig thuis deze week nog, anders had ik daar schoon gezeten op't werk :shock:
Ik weet niet of het van de hormonen is, heb clomid genomen verleden week en pregnyl gezet maandag.

Snowrebels
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 december 2012, 12:12

Bericht door Snowrebels » 6 januari 2013, 18:35

Ik had op woensdag mijn IUI en vanaf vrijdag was ik veel sneller moe dan anders. Ik dacht dat dat met de spuiten Menopur te maken had. Ik heb er vier moeten zetten en dan één Prégnyl. Clomyd heb ik niet gehad. Buiten de vermoeidheid had ik kleine ongemakken: dan wat rugpijn, dan wat buikpijn, maar niet om te zeggen dat het echt pijnlijk was.
Ik ging er van in het begin van uit dat ik wel meerdere keren IUI zou nodig hebben, zeker mijn leeftijd van 38 in gedachten gehouden. Wat ik wel na een tiental dagen na de IUI had, waren bobbeltjes op mijn borsten. Toen was het voor mijn vriend al duidelijk dat ik zwanger was, maar ik durfde het nog niet geloven. Al wat ik voelde, schreef ik toe aan de Menopur die nog wel in mijn lichaan zou zitten. Maar je ziet, nu moet ik het wel geloven. De test die ik zelf deed was positief na twee weken en het ziekenhuis heeft het bevestigd. Ik kijk dus al uit naar onze eerste echo binnen een tweetal weken.

Lady Sin
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 januari 2013, 14:53

Bericht door Lady Sin » 18 januari 2013, 15:07

Heykes Jillstertje,

dit was eigenlijk ook een vraag die op mijn lippen brandde. Goed dat ik op dit forum terecht ben gekomen :) . Mijn man en ik zijn na een jaar proberen naar de gyn gegaan waar (na een hele reeks onderzoeken) onverklaarbare infertiliteit werd vastgesteld. Zeer frustrerend!!
Na een gesprek gisteren met de consulente van het ziekenhuis gaan we de volgende cyclus dus starten met een IUI. Dit zou dus betekenen dat ik half februari binnen moet voor de "ingreep". Ik vind het allemaal heel erg spannend en ik durf er bijna niet op hopen dat het vanaf de eerste keer lukt. Ik ben al zo vaak teleurgesteld geweest en ik ben nu op een punt gekomen dat mijn lichaam echt een spelletje met me speelt. Elke maand opnieuw voel ik andere "symptomen". Dan denk ik: jah, nu zou het weleens raak kunnen zijn. En dan toch weer elke maand die duiveltjes :twisted: . Ik kan het bijna niet meer aan. Daarom dat ik hier graag wat succesverhalen wou lezen :wink: Dus dames, kom maar op met die verhalen en geef ons wat hoop :) Hoe is het eigenlijk met jou afgelopen???

Groetjes L.S.

Leeuwke84
Berichten: 120
Lid geworden op: 15 oktober 2012, 13:13

Bericht door Leeuwke84 » 18 januari 2013, 15:34

Snowrebels schreef:Ik had op woensdag mijn IUI en vanaf vrijdag was ik veel sneller moe dan anders. Ik dacht dat dat met de spuiten Menopur te maken had. Ik heb er vier moeten zetten en dan één Prégnyl. Clomyd heb ik niet gehad. Buiten de vermoeidheid had ik kleine ongemakken: dan wat rugpijn, dan wat buikpijn, maar niet om te zeggen dat het echt pijnlijk was.
Ik ging er van in het begin van uit dat ik wel meerdere keren IUI zou nodig hebben, zeker mijn leeftijd van 38 in gedachten gehouden. Wat ik wel na een tiental dagen na de IUI had, waren bobbeltjes op mijn borsten. Toen was het voor mijn vriend al duidelijk dat ik zwanger was, maar ik durfde het nog niet geloven. Al wat ik voelde, schreef ik toe aan de Menopur die nog wel in mijn lichaan zou zitten. Maar je ziet, nu moet ik het wel geloven. De test die ik zelf deed was positief na twee weken en het ziekenhuis heeft het bevestigd. Ik kijk dus al uit naar onze eerste echo binnen een tweetal weken.
hoi, ikzelf zit vooral op het iui clubje mee te volgen maar heb eigenlijk toch een vraagje voor je,
wat bedoel je met die BOBBELTJES op je borsten?
alvast bedankt

inneminnemuisje
Berichten: 187
Lid geworden op: 13 december 2012, 12:46

Bericht door inneminnemuisje » 20 januari 2013, 21:09

@snowrebels

Ik word in maart 37 en voel men klokje ook tikken.
Wij hebben 4/2 het gesprek met de consulente.
Dan nog wachten op de goedkeuring.
Hopelijk mag ik me binnen enkele maanden ook bij dit clubje aansluiten.

Veel plezier met je zwangerschap in elk geval.
Ieder van ons verdient dit geluk!

TieLo
Berichten: 43
Lid geworden op: 2 december 2012, 10:52

Bericht door TieLo » 23 januari 2013, 16:04

Wij starten nu ook met onze eerste IUI, vandaag mijn eerste tabletje Clomid genomen. Ik verwacht er eigenlijk niet te veel van... Had gehoopt hier meer positieve resultaten te lezen :) Mss komt dat nog?

mist
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 mei 2010, 18:47

Bericht door mist » 9 maart 2013, 16:41

Ja hoor, het kan! Ik werd een grote 2,5 jaar geleden vd eerste iui zwanger van ons dochtertje. Ze geven de eerste iui weinig kans, maar het is niet onmogelijk. Hopelijk mogen we spoedig terug het iui clubje in. Volgende week afspraak in het centrum..

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 21 maart 2013, 11:37

Hey mijn zus was bij de tweede IUI zwanger.. Ik zelf start nu ook met de eerste behandeling.
Allemaal wel spannend! hopelijk kan ik mij ook aansluiten bij het clubje vanaf de eerste IUI, maar natuurlijk moet men realistisch blijven he...

Succes iedereen

mamadeb
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 april 2013, 12:33

Bericht door mamadeb » 4 april 2013, 12:35

hier ook een succesverhaal!! na de eerste poging IUI ZWANGER! Dus het kan wel degelijk!! zeker de moed niet opgeven hoor!! :)

Softebanana
Berichten: 288
Lid geworden op: 15 november 2012, 21:40

Bericht door Softebanana » 6 april 2013, 13:02

Ik ook zwanger na 1ste IUI, vandaag precies 7weekjes! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten