Iemand zwanger na eerste IUI?

IUI Forum
mindyke
Berichten: 3760
Lid geworden op: 21 maart 2010, 12:44

Bericht door mindyke » 6 april 2013, 14:01

bij ons 1ste kindje van de 1ste keer !

Haiti
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 april 2013, 15:30

ZWANGER

Bericht door Haiti » 13 april 2013, 15:38

Na 2 jaar proberen begonnen met IUI. En 6 maanden daarvoor eileiders door gespoten maar dit had geen effect. We hebben onverklaarbare infertiliteit.. dus alles is goed. Maar het lukte niet..
Op 29 maart eerste IUI gehad met Clomid en Pregnyl. En gister POSITIEF getest.. nooit verwacht dat het na 1 keer zou lukken. Nu duimen dat alles goed gaat.
We hadden 17 miljoen super zaadjes en dat is veel, gelukkig was het raak!
Het kan dus echt na 1 keer!

Succes allemaal! :D

anoniempjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juni 2010, 19:44

hey

Bericht door anoniempjes » 16 mei 2013, 20:53

hey iedereen,

ik wens eerst en vooral iedereen al een dikke proficiat voor diegene die al zwanger geworden zijn , ik heb in mei de eerste iui gehad , moest eerst clomid nemen , dan kijken voor eiersprong en bloedafname , na de eerste iui moest ik 3Xper dag utrogestan opsteken , had last van men buik was een raar gevoel , gisteren heb ik dan terug bloed moeten laten trekken , en ben jammer genoeg niet zwanger , ik moet wel zeggen dat ze echt wel medelevend zijn aan de tel . als ze zeggen dat je niet zwanger bent , maar net zoals vele geef ik de moed niet op .
ik wens iedereen echt heel veel geluk :) en nu maar wachten tot ik aan de 2de poging kan beginnen :)

groetjes

Laura194
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mei 2013, 1:10

Bericht door Laura194 » 17 mei 2013, 14:58

Nou mijn eerste IUI is ook niet gelukt en ik ben inmiddels 39+
Ik mag de hoop niet opgeven maar ik 'voel' dat het bij ons gewoon niet meer gaat lukken.

Tegen beter weten in de volgende poging dan maar. Wat doe ik mezelf iedere maand toch aan? Ik voel me echt verdrietiger iedere keer dat ik weer ongesteld word...

anoniempjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juni 2010, 19:44

Re: ZWANGER

Bericht door anoniempjes » 18 mei 2013, 18:50

Haiti schreef:Na 2 jaar proberen begonnen met IUI. En 6 maanden daarvoor eileiders door gespoten maar dit had geen effect. We hebben onverklaarbare infertiliteit.. dus alles is goed. Maar het lukte niet..
Op 29 maart eerste IUI gehad met Clomid en Pregnyl. En gister POSITIEF getest.. nooit verwacht dat het na 1 keer zou lukken. Nu duimen dat alles goed gaat.
We hadden 17 miljoen super zaadjes en dat is veel, gelukkig was het raak!
Het kan dus echt na 1 keer!

Succes allemaal! :D
hey Haiti , een dikke proficiat ze :)

anoniempjes
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juni 2010, 19:44

Bericht door anoniempjes » 18 mei 2013, 18:52

Laura194 schreef:Nou mijn eerste IUI is ook niet gelukt en ik ben inmiddels 39+
Ik mag de hoop niet opgeven maar ik 'voel' dat het bij ons gewoon niet meer gaat lukken.

Tegen beter weten in de volgende poging dan maar. Wat doe ik mezelf iedere maand toch aan? Ik voel me echt verdrietiger iedere keer dat ik weer ongesteld word...
hey Laura ,
de hoop echt niet opgeven hoor , het zal wel in orde komen daar ben ik zeker van :) , ik had begin mei mijn eerste iui en die was negeatief jammer genoeg , maar ik geef niet op want ze zeggen toch altijd de aanhouder wint he :) ik zal voor je duimen hoor ;)

J.
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2013, 22:04

eerste IUI

Bericht door J. » 21 mei 2013, 16:42

Hoi, na twee jaar natuurlijk proberen zijn wij maandag mogen langsgaan voor onze eerst IUI. Ik ben heel blij dat er een beetje vooruitgang is.. Mijn man is getest, zijn resultaten zijn prima. Bij mij werd endometriose vastgesteld, dat na een operatie verwijderd werd. Ik moest een drietal weken herstellen en daarna werd via een bijkomend onderzoek mijn eileiders nagekeken. Er was doorgang. Toch lukt het niet via de natuurlijke weg. Mijn gynae wou dan toch opstarten met IUI, omdat de endometriose kan terugkomen. Clomid genomen, pregnyl spuitje gekregen en dan maandag IUI zelf. Nu moet ik Utrogestan gebruiken, 3x per dag. En ondertussen maar duimen... Ik weet dat ik er mijn hoop niet te veel moet op vestigen, maar stiekem hoop ik toch dat ik binnen twee weken positief bericht krijg.. Is er iemand die me kan zeggen of je weet dat het de goede kant uitgaat of niet? Waarop moet je letten?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten