Clomid + pregnyl 1e maal

IUI Forum
Plaats reactie
Inge'89
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 december 2012, 9:05

Clomid + pregnyl 1e maal

Bericht door Inge'89 » 13 december 2012, 9:21

Hey allemaal,
Ik ben Inge en het is de eerste keer dat ik een onderwerpje plaats

Ik ben in juni gestopt met de pil, in augustus gingen we trouwen dus ik dacht, niemand die na een paar maand al een dikke buik zal zien, wij lekker oefenen, en inderdaad :shock: no way!! geen maandstonden die er door kwamen,
wij hadden iets van oeps, maar wel doodgelukkig, zwangerschaptestje gedaan -> negatief :cry:
wat raar.. ok wachten we nog een paar weekjes.. Lekker verder oefenen dan..
Opnieuw nog geen nieuws, opnieuw testje gedaan, bloedonderzoek, allemaal negatief..
Toen we dan terug waren van huwelijksreis, toch naar gyne gegaan, blijkt dat er geen eitje rijpt, heb superlage hormonen ed dus PCOS.. :shock: HUH alsof de grond van onder mn voeten wegzakte..
Gyne stelde ons wel gerust, er waren genoeg manieren om toch zwanger te worden, en toen begonnen we met clomid op dag 3, 5 dagen lang, toen follikelmeting, lekker groot ei van 2.2mm, pregnyl gekregen om het te doen springen, (want er gebeurt niets vanzelf bij me) Wij lekker oefenen weer, en dan 2W afwachten, jammer genoeg :twisted: ..
Nu nog 2 dagen wachten en dan de volgende kuur Clomid gevolgd door pregnyl

Heeft nog iemand hier ervaring mee? Dacht dat clomid wel redelijke kans op zwangerschap gaf? Ben toch wel onderust, stel je voor..

Johanne
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 oktober 2012, 12:43

Bericht door Johanne » 13 december 2012, 12:14

Hey Inge,

Ik heb ook pco en ik moest ook clomid nemen. Ikzelf had toen wel nog niet pregnyl gebruikt.
Spijtiggenoeg is het bij mij niet gelukt met clomid. Ik had wel eitjes, maar geen zwangerschap.
Ondertussen zijn we begonnen met IUI 2. Woensdag follikelmeting.
Maar er zijn hier voldoende vrouwen waarmee het wel gelukt is. Kijk maar onder het topic PCO :)
Is jouw vriend ook al getest?

Groetjes
Laatst gewijzigd door Johanne op 13 december 2012, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Inge'89
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 december 2012, 9:05

Bericht door Inge'89 » 13 december 2012, 12:48

Johanne schreef:Hey Inge,

Ik heb ook pco en ik moest ook clomid nemen. Ikzelf had toen wel nog niet pregnyl gebruikt.
Spijtiggenoeg is het bij mij niet gelukt met clomid. Ik had wel eitjes, maar geen zwangerschap.
Ondertussen zijn we begonnen met IUI 2. Woensdag follikelmeting.
Maar er zijn hier voldoende vrouwen waarmee het wel gelukt is. Kijk maar onder het topic PCO :)
Is jouw vriend ook al getest?

Groetjes
Sarah
Hey Sarah,
neen mijn man is nog niet getest, gingen eerst even zo proberen, maar aangezien het nog niet gelukt is zal een van deze de beurt zijn aan hem..
Veel geluk met de IUI!!
grt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten