mijn 6de en laatste iui

IUI Forum
Plaats reactie
biancael
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 juli 2009, 20:19

mijn 6de en laatste iui

Bericht door biancael » 13 december 2012, 19:16

gisteren 12-12-12 om precies 12:12 me laatste iui
gehad

nu zitten we dus weer in die hele leuke wachtweken
28 december test datum

we gaan dus hopen op het mooiste verlaten kerstcadeau ever

we hebben 27 nov al een gesprek gehad in het vu omdat ik er echt helemaal stuk van ben

het lukt maar niet en al jaren bezig iedereen om me heen al druk met kindjes of aan het genieten van hun zwangerschap pff :oops: ben gewoon jaloers

heb 17 januari een gesprek met medische psycoloog
en mocht dit jaar toch niet ons jaar zijn geweest dan op met volle moed naar 2013 waar we dan met ivf gaan beginnen dit was weer even een kort verhaal van mij
en ben zo benieuwd of er positieve verhalen zijn met 6de iui en ivf liefs voor iedereen biancael

Dot
Berichten: 131
Lid geworden op: 19 januari 2012, 11:04

Bericht door Dot » 14 december 2012, 23:29

***
Laatst gewijzigd door Dot op 23 april 2015, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

biancael
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 juli 2009, 20:19

Bericht door biancael » 16 december 2012, 21:53

hoi dot

ten eerste super gefeliciteerd met je wondertje

en ben blij te horen dat er hoop is want ik moet je eerlijk zeggen ben de hoop een beetje kwijt
het feit dat iedereen nu al kindjes heeft in mijn omgeving of geniet van hun zwangerschap lijkt wel een grote straf en dat maakt het niet makkelijker voor mij vandaar ook de medische psycoloog trek het gewoon niet meer
wij zijn inmiddels al 8 jaar bezig en niks schijnt te werken word je erg onzeker van
ze hebben de diagnose gesteld van pcos bij me man alles super ik heb nu ook me zinnen wel gezet op ivf maar aan de andere kant ook heel bang het is wel een soort van eindstation dus wat als het niet lukt bah wil er niet eens over na denken :evil: ik probeer dan ook de kracht terug te vinden en de hoop en ja alles voor het goede doel ik ben inieder geval heel erg blij met je s6 verhaal en hoop dat we dat ook mee mogen maken gr bianca

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten