Menopur

IUI Forum
Plaats reactie
Snowrebels
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 december 2012, 12:12

Menopur

Bericht door Snowrebels » 16 december 2012, 12:18

Hoi,
Ik ben hier totaal nieuw en weet dus niet goed wat te verwachten.
Sinds vorige week ben ik door de gynaecoloog op Menopur gezet. Of er een echt probleem is weten we niet. We zijn nog maar zes maanden aan het proberen, op zich niet lang, maar gezien mijn leeftijd de 38 gepasseerd is vond de gynaecoloog het toch belangrijk een handje te helpen.
Ik moet nu vijf keer prikken met Menopur en weet totaal niet wat ik hiervan moet denken. Wat ik al wel weet is dat ik ondetussen een goede kg ben bijgekomen, maar dat neem ik er met plezier bij als dit onze kinderwens kan waarmaken. Maandag moet ik terug op controle. Elke keer is het weer afwachten wat er gaat gebeuren van onderzoeken en welke behandeling zal opgestart worden.
Wie heeft er ervaring met Menopur?

dolly
Berichten: 289
Lid geworden op: 3 juli 2012, 16:57

Bericht door dolly » 18 december 2012, 4:57

Menopur zorgt ervoor dat je meerdere eicellen aanmaakt als in een gewone ctclus zo heb je meer kans dat er eentje bevrucht geraakt

Snowrebels
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 december 2012, 12:12

Bericht door Snowrebels » 19 december 2012, 13:35

Menopur heeft haar werk goed gedaan. Maandag op de echo was een mooie grote follikel te zien. Vandaag heb ik dan voor de eerste keer IUI gehad. Nu is het bang afwachten en hopen dat het van de eerste keer goed gaat. Maar ik ben wel nuchter genoeg om te beseffen dat het waarschijnlijk niet van de eerste keer zal lukken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten