Bloedname bij dr. Decleer in Aalter na IUI

IUI Forum
Plaats reactie
Espoir
Berichten: 83
Lid geworden op: 6 november 2012, 21:28

Bloedname bij dr. Decleer in Aalter na IUI

Bericht door Espoir » 19 december 2012, 22:34

Ik heb een praktisch vraagje specifiek aan de mensen die patiënt zijn bij dr. Decleer. Ik moet komende maandag voor het eerst naar Aalter voor bloedname.. Zie je Dr. Decleer dan ook effectief of kom je gewoon bij de verpleegster die bloed neemt? Is er ook verder onderzoek of gewoon bloednemen?

Ik moet er om 8u20 zijn.. enig idee rond hoe laat ik de uitslag dan heb? Moet ik dan zelf opbellen of hoe gaat dat in zijn werk? Kwestie dat ik me er al een beetje op kan voorbereiden want ik word geacht ook nog een beetje te koken en dergelijke voor kerstavond.. als dat maar goedkomt

Pfff, waren we maar al een week verder al blijft er nu natuurlijk nog een sprankeltje hoop en is die volgende week misschien weer omgetoverd in een bijkomende ontgoocheling...

Bedankt alvast voor je antwoord!! Wel fijn dat je hier terecht kunt met dergelijke zaken...

delsael
Berichten: 57
Lid geworden op: 7 februari 2012, 14:29

Bericht door delsael » 20 december 2012, 11:31

Hallo Espoir,

ikzelf ben ook in behandeling bij dr Decleer, wel voor ivf.

Normaal doet de verpleegster een bn en zie je dr Decleer ook. Geen onderzoek, hij vraagt hoe het gaat, op welk nummer hij je kan bereiken, hij belt je zelf op. En ik denk omdat het kerstavond is, dat hij wel zelf zal zeggen wanneer hij zal opbellen. En anders vraag je het zelf even.

Hoop op een goede kerstavond voor je!
groetjes Delsael

Espoir
Berichten: 83
Lid geworden op: 6 november 2012, 21:28

Bedankt Delsael!!

Bericht door Espoir » 20 december 2012, 11:42

Dankjewel voor je antwoord Delsael!! Zo weet ik al een beetje wat te verwachten!
Ook voor jou prettige en hoopvolle eindejaarsfeesten gewenst!!
Groeten,
Espoir

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten