pregnyl vraag (waar spuiten kopen)

IUI Forum
Plaats reactie
G****
Berichten: 22
Lid geworden op: 8 januari 2013, 20:54

pregnyl vraag (waar spuiten kopen)

Bericht door G**** » 8 januari 2013, 21:17

Hallo,

Ik heb een vraagje... Ik ben vorige week bij de apotheker geweest voor clomid en pregnyl. Mijn apotheker liet me weten dat pregnyl uitverkocht is en dat hij het ook niet kan bestellen.

Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een ziekenhuisvoorschrift en daarmee ben ik naar de apotheker in het uz jette geweest dus heb nu ook pregnyl.... Nu merk ik dat er geen spuiten bij zijn en normaal moet ik pregnyl zelf zetten. Weet iemand waar ik spuiten kan kopen (voor mengen en inspuiten)?

Zaterdagmorgen heb ik een afspraak voor de echo dus heb nog wel wat tijd om spuiten te vinden...

Groetjes,

G****

Espoir
Berichten: 83
Lid geworden op: 6 november 2012, 21:28

Bericht door Espoir » 8 januari 2013, 21:27

Beste G****,

Je kan zo'n spuitje gewoon gaan kopen bij de apotheek; dat heb ik dit weekend ook nog gedaan.
Je moet er gewoon duidelijk bij vermelden dat het voor een intramusculaire inspuiting is. Ik heb haar gezegd dat het voor pregnyl was en ze wist meteen wat ik nodig had.
Ik betaalde 20 cent voor zo'n spuitje..

Groeten en veel succes!

G****
Berichten: 22
Lid geworden op: 8 januari 2013, 20:54

Bericht door G**** » 8 januari 2013, 21:32

Hey Espoir,

Bedankt voor het snelle antwoord! Ik ga morgen naar de apotheker. Voila weer een probleem opgelost :D

Dank u!

G****

Puma
Berichten: 72
Lid geworden op: 3 april 2011, 13:32

Bericht door Puma » 9 januari 2013, 10:32

Pregnyl is vaak uitverkocht, misschien kan je naar de apotheek gaan waar je altijd komt en vragen om het op voorhand al te bestellen....mijn apotheek weet dat ik iui volgde en zij bestelde de pregnyl onmiddelijk als haar voorraad slinkte om zo nooit zonder te vallen en dan maakte ze een lijst op van de "reservaties"....we waren namelijk met meerdere die het nodig hadden.

G****
Berichten: 22
Lid geworden op: 8 januari 2013, 20:54

Bericht door G**** » 9 januari 2013, 21:30

Bedankt voor de tip! Bij mijn volgende bezoek ga ik het zeker navragen bij mijn apotheker maar ik hoop dat ik maar 1 keer pregnyl ga moeten gebruiken :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten