Waar blijven die maandstonden toch ???

IUI Forum
Plaats reactie
JillStertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 november 2012, 19:29

Waar blijven die maandstonden toch ???

Bericht door JillStertje » 18 januari 2013, 18:12

Heb zondag mijn laatste pilletje Lutenyl genomen...het is vandaag vrijdag...ik zou nu toch al wel mijn ms moeten hebben he ?

Ik heb wel een beetje zenuwen want dit is maand 3 voor de start naar een eerste inseminatie en het is er nog steeds niet van gekomen !

1ste keer groeide mijn eitjes niet snel genoeg
2de keer was de dosis clomyd niet goed genoeg
3de keer nu wachten op mijn ms en dan 2pilletjes clomyd per dag nemen 5dagen lang! hopelijk groeien mijn folikels hier goed van en kan eiiinnndeeelijk onze eerste inseminatie eens plaatsvinden!

voor de moment voel ik me wel goed en probeer me sterk te houden maar toch heb ik soms wel weer zwakke momenten...

ik hoop dat mijn ms snel komen en dat de clomyd aanslaagt want anders ....


groetjes

An85
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 januari 2013, 12:17

Bericht door An85 » 18 januari 2013, 18:37

Het is al een tijdje geleden dat ik Lutenyl genomen heb maar ik denk dat er toen toch zeker 1 week zat tussen mijn laatste pilletje en de regels.
Wreed he... Als de regels dan moeten komen willen ze niet en als je ze niet hoeft te krijgen heb je ze wel....

Ik wens je alvast veel succes met jullie eerste inseminatie!

JillStertje
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 november 2012, 19:29

Bericht door JillStertje » 18 januari 2013, 18:45

ja zo is dat! soms wil je dat ze helemaal niet komen en soms wil je dat ze er supersnel zijn!

ppf het is allemaal wat ... en vooral wat de situatie met jezelf doet!

soms je zo ongelukkig en kwetsbaar voelen!
en dan de vraag wanneer gaat het lukken....

dat mag ik gewoon niet meer stellen!


xxx

An85
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 januari 2013, 12:17

Bericht door An85 » 18 januari 2013, 18:58

Ja inderdaad.
Je wordt moedeloos van die vraag, er is helaas niemand die je er een antwoord op kan geven :(
Heb dat ook al gezegd. Ik wil gerust nog wachten, maar moest er nu iemand zeggen dat ik de garantie heb en binnen een jaar effectief zwanger ben zou ik er me rustiger bij voelen. (liefst wel geen jaar meer, maar goed)
De angst dat we ons leven moeten verder doen zonder kindje grijpt me soms echt naar de keel.
Maar we moeten denken, zolang de artsen doorgaan is er nog hoop hoor... maar dat is moeilijk omdat altijd in te zien hé.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten