2 hsg , verschillende resultaten

IUI Forum
Plaats reactie
sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

2 hsg , verschillende resultaten

Bericht door sandra77 » 28 januari 2013, 20:35

eerste hsg :
linker eileder doorgankelijk: vloeistof kwam door, rechter kwam geen vloeistof door

bij 2 HSg :
omgekeerd, rechter doorgankelijk,kwam erdoor. linker niet

Bij consultatie vermelde de dokter dat waarschijnlijk beide eileiders doorgankelijk zijn.. de reden dat de HSG omgekeerde resultaten gaf zou daar de uitleg voor zijn... vandaar gaat men 3 keer iui proberen .. en indien het zo nie lukt IVF..

Heeft er al iemand zo dubbelzinnige HSG gehad??

Silinde
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 maart 2013, 18:46

Bericht door Silinde » 10 maart 2013, 18:54

Volgens mij heb je 1 doorgankelijke eileider en heeft 1 van beide controleurs links en rechts gewisseld. Maar voor je IVF kunt krijgen (tenzij het 100% onmogelijk kan lukken omdat bijv. beide eileiders dicht zijn) moet je i.v.m. terugbetaling eerst IUI krijgen, dus succes met de IUI.

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 10 maart 2013, 19:38

Neen
Er is geen faut , ik heb de foto s opgevraagd en met mijn eigen gynecoloog erover geproken, zelfde uitleg heb ik nog gekregen...
2 hsg gaf het omgekeerd resultaat, de andee eileider was dan doorgen
Silinde schreef:Volgens mij heb je 1 doorgankelijke eileider en heeft 1 van beide controleurs links en rechts gewisseld. Maar voor je IVF kunt krijgen (tenzij het 100% onmogelijk kan lukken omdat bijv. beide eileiders dicht zijn) moet je i.v.m. terugbetaling eerst IUI krijgen, dus succes met de IUI.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten