IUI met 1 verstopte eileider

IUI Forum
Plaats reactie
Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

IUI met 1 verstopte eileider

Bericht door Kimmie01 » 20 maart 2013, 14:46

Hey,

Heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee?
Ik heb eergisteren een laparoscopie + hysteroscopie laten doen en wat blijkt, mijn rechter eileider zit verstopt. Links is wel doorgankelijk. Voor de rest hebben ze niks gevonden. Ze hebben de rechtse eileider tijdens de operatie niet kunnen vrijmaken.
Ik heb gisteren mijn gynaecoloog kort gesproken en ze zei mss nog iui doen of direct starten met ivf. Voor de operatie heb ik al 3 iui's met clomid en pregnyl gedaan maar alle 3 negatief. Zou ik nu nog 1 of 2 iui's doen desondanks de 1 verstopte eileider of is het best om te starten met ivf? Mijn vriend en ik zijn nu al een jaar en 7 maand aan het proberen en sinds verleden oktober in behandeling. Het wachten wordt met de maand ondraaglijker en we willen graag geen tijd verspillen :?

Groetjes

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 21 maart 2013, 15:46

Hey kimmie01

Wat jammer van het onaangename nieuws, maar misschien volg je best de raad van je dokter op?
Via IVF doen ze dan een pick up van je gereipte eitjes, laten ze bevruchten en plaatsen ze dan terug.. lijkt mij dat je hier meer kans door gaat hebben.. want met IUI moeten de visjes dan ook wel naar de juiste eileider zwemmen..

Is maar een ideetje.. veel succes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten