Ik word maar niet ongesteld na eerste IUI

IUI Forum
Plaats reactie
TamaraB
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 januari 2013, 15:08

Ik word maar niet ongesteld na eerste IUI

Bericht door TamaraB » 28 april 2013, 11:22

Dag iedereen,

op 4 april kreeg ik mijn eerste IUI. Dat was in mijn cyclus dag 18. Alles ging goed. Bij ons is er IUI omdat er te weinig goede vormen waren bij mijn man, de rest van zijn resultaten was uitstekend. De IUI gebeurde in natuurlijke cyclus, enkel met pregnyl. Nu ben ik op dag 42 van mijn cyclus en nog steeds geen maandstonden. Test negatief. Bloed laten onderzoeken, volgens de huisarts alle hormoonwaarden normaal. Het is natuurlijk weekend dus gynae niet te bereiken. Ik word zo stilaan gek... Iemand dit ook meegemaakt? Weet iemand waar dit kan aan liggen?
Groetjes

mist
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 mei 2010, 18:47

Bericht door mist » 28 april 2013, 13:21

Morgen best naar gynaecologe bellen waar je iui deed. Die onderzoeken meerdere dingen in je bloed dan huisarts en ev. ook een echo. Veel goede moed en laat ons iets weten hé.
Liefs,

TamaraB
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 januari 2013, 15:08

Bericht door TamaraB » 28 april 2013, 17:18

dank je wel voor de reactie. Het bloedonderzoek was in opdracht van de gynaecoloog. Ik hoop hem morgen vlot te kunnen bereiken en wijzer te worden... pfff

mist
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 mei 2010, 18:47

Bericht door mist » 30 april 2013, 19:59

Hoe gaat het nu met je TamaraB?
Heb je een afspraak met de gynaecoloog gehad?
Deze morgen informeerden ze me dat de tijdspanne tussen ovulatie en menstruatie langer kan duren door stress..
Liefs,
Mist

TamaraB
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 januari 2013, 15:08

Bericht door TamaraB » 30 april 2013, 21:52

Hallo

Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met de gynaecoloog. Ik zou tussen morgen en volgende week woensdag ongesteld moeten worden zag hij aan de prog. waarden. Dat zou wellicht betekenen dat ik pas een latere eisprong heb gehad (pregnyl op 3 april, inseminatie op 4 april.) Ik zit dus eigenlijk met nog 100 vragen. Nu afwachten wanneer ik ongesteld word en dan terug bellen.
Ondertussen is bij mijn man een operatie aan een spatader gebeurd. Bij mij heeft mij niets gevonden (ik heb al 2 kindjes, waarvan 1 doodgeboorte vier jaar geleden... sindsdien niet meer zwanger geraakt
:cry: Wellicht zal stress er inderdaad niet veel goeds aan doen... maar ik heb het soms echt niet meer in de hand...4 jaar is toch echt lang!

Veel goede moed en succes iedereen!

Tamara

babs'ke
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 juni 2013, 10:45

Bericht door babs'ke » 16 juni 2013, 7:58

hey,
heb mijn 4de iui achter rug. Nu bleek dat ik niet zwanger ben en gaan verder met IVF. Ik ben dan ook gestopt met utrogestan. Vorige keren had ik regels na 4 dagen stoppen met utrogestan en nu zijn we een week verder en nog steeds geen maandstonden. Is dit normaal dat dat zo kan verschillen per cyclus? ik maak me wel zorgen...
Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten