iui Jette

IUI Forum
Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 30 mei 2013, 21:00

Oh meen je dat.. tss zijn nogal ladies he.. ik loop met mega blauwe arm rond.. ze vonden genen ader..

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 30 mei 2013, 21:34

Oei, ik vergeet vaak mijn kaartje... Ben nog niet op die boze tante gevallen. Een siskaart is toch ook ok dacht ik.

Ik heb deze maand een pauze door een virus en heb tot vandaag 2,5 week de pil genomen. Ik ging vanavond op citytrip tot woensdag. Normaal gezien begon mijn nieuwe cyclus aanstaande donderdag. Kwamen vandaag mijn regels er toch door vanddag ondanks de pil :shock: Ik ben deze namiddag nog naar Jette gegaan voor wat uitleg. De verpleegster zei dat ik gewoon mijn pil moest doornemen en dat ze er niet door zouden komen. Kom ik de dokter tegen voor de lift en hij was het daar helemaal niet mee eens. Had ik weer twee keuzes: of vertrekken en wéér een maand wachten of gewoon niet gaan. Heb besloten niet te gaan, ik ben al die uitstel spuugzat.
Echt balen! Het lijkt wel alsof het ons niet gegund is.
Dit is toch wel de eerste keer dat ik verschillende info krijg van verpleegsters en arts. Moet je als patient maar wijs uit worden.

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 31 mei 2013, 14:57

Oei! Sommige prikken super goed en andere spelen precies darts. Laatst had ik een student... we zullen zeggen dat ze nog wel wat mocht oefenen!
Ik moet zondag nog eens terug, ik kijk er al naar uit ;)

Doet bij jullie pregnyl spuiten ook zo'n pijn? Ik vind de naald zo dik, het produkt inspuiten pijnlijk... meest vervelende van heel de behandeling!

Balmain
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 mei 2013, 7:46

Bericht door Balmain » 31 mei 2013, 22:15

Ik moet pas volgende vrijdag terug gaan. Hcg was verder gezakt naar 24 , ze hopen dat het binnen twee weken eindelijk op nul zal staan. Pffft duurt toch nogal hoor. Sinds 9 april , en nog altijd niet op nul.
Waity Katy bij mij hebben ze elkaar al tegengesproken. En iedere week is het wel iets anders... Maar fijn is anders...
Nog drie weken en vakantie :) tegen dan hoop ik op nul te staan, dat mijn cyclus terug in gang schiet en dan nog een maandje wachten ... En we kunnen er terug tegen aan :)

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 1 juni 2013, 20:39

Hie ook morgen weer bn en echo.. spannend.. ik had vorige week woensdag ook studente.. na mijn bloed vijf min af te spannen.. durfde ze niet te steken.. ikke blij.. maar zaterdag weer een zeer jonge en die prikte wel maar vond ader niet met als gevolg mega blauwe arm.. ze is dan maar andere verpleegster gaan halen en die had direct bloed.. ok iedereen moet leren.. maar als je echt twijfelt steek dan niet he..

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 3 juni 2013, 8:58

Hey Balmain, Ik vroeg me af waarom je hcg hoog is en blijft/ langzaam zakt? Er heeft nog nooit iemand mij mijn hcg waarden doorgegeven. Meer dan, het is ok, hoor ik niet.

Gebruiken jullie allemaal Clomid of is er nog iemand met Gonal F of Menopur?

groetjes,

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 3 juni 2013, 9:14

hey

HCG is hormoon dat wordt geproduceerd als je zwanger bent. maar kan ook in je bloed zitten door pregnyl spuit.

Dus normaal als je niet zwanger bent zullen ze nooit over dit hormoon praten.

Verder was echo bij mij gisteren negatief...
enkel een cyste links..
Verder niets te zien. In bloedwaarden toch stijging van ustrogenen ofzoiets.. (heb het wel moeten vragen want ze zei enkel: goede middag monotoring aan de lijn, gelieve morgen ochtend opnieuw bloed te laten nemen. en ik vroeg dan waarom en dan kreeg ik pas de uitleg)

dus deze ochtend dan maar weer bloed laten nemen..

Balmain
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 mei 2013, 7:46

Bericht door Balmain » 3 juni 2013, 20:11

Waity Katy ik heb een tweede MK achter de rug. En het komt eigenlijk niet af. Op vijf weken hebben ze vastgesteld dat het niet evolueerde. En jammer genoeg na al twee keer medicatie zit ik nog altijd met resten in mijn baarmoeder. Dus mijn lichaam blijft zwangerschapshormoon produceren. Ik loop al twee maanden voor controles. (Antibiotica kuur voor een infectie) het is me al wat geweest.
Ik neem geen hormonen voor het moment. En verlang naar mijn Ms en rustpauze :wink:
Ik vraag gewoon door aan DM , want die lossen anders niets :?

Zeg vraagtekens wat gaan ze doen met die cyste? Ga je nog verder moeten stimuleren?

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 3 juni 2013, 20:26

Balmain dikke knuffel!

Hier dus slecht nieuws...
Mevrouw DM aan de lijn.
Wij hebben geen goed nieuws voor u.
Uw ustrodinges waarden waren vandaag gedaald. Waardoor we kunnen concluderen dat je geen goed eitje ontwikkeld deze maand.
Wij stellen dus voor om een maand te wachten..
Ik dan van oei. Ik heb nu toch wel vruchtbaar slijmverlies precies.. en ze zei.. ja een eisprong kan je hebben, maar dat zal geen goede kwaliteit zijn. We kunnen dus dat kostbaar donor zaad beter niet gebruiken als de kans nihil is.

Was wel klap in gezicht. .

Ik zei dan van ja bijstimuleren gaat niet omdat cyste dan zou meer groeien..
En dus zei ik van is clomid dan wel goed voor me? En iui dan wel beste voor ons. Ze zei dan ja dan moet je eens bij dokter langsgaan..

Pff

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Bericht door waitykaty » 4 juni 2013, 16:45

Hello,

Sorry dat ik er nog eens naar vroeg! Heb er niet bij stilgestaan dat een mk een lange nasleep kon hebben. Dat maakt het allemaal niet gemakkelijker.
Heel veel sterkte en succes gewenst!

Vraagtekens, balen zeg!
Misschien kan je eens aan je dokter andere medicatie vragen. Een vriendin heeft 2x toe cystes gehad met clomid en had dit niet met menopur (en was zwanger na de 3de poging).
Veel artsen zijn niet heel grote voorstander van Clomid want er zouden toch wel wat bijwerkingen zijn zoals cystevorming en moeilijke innesteling. Ik ben ook overgestapt van Clomid naar Gonal F (en heb veel minder bijwerkingen)
Hopelijk heb je snel een afspraak voor meer duidelijkheid.

Heel veel succes gewenst allemaal!

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 4 juni 2013, 17:18

ten vroegste 17 juni

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten