behandeling in vrouwenkliniek uz gent. wie nog?

IUI Forum
RuthDF
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 april 2013, 13:33

Bericht door RuthDF » 3 december 2013, 10:28

We zijn in behandeling in het fertiliteitscentrum van het AZ Sint-Lucas. Deze werken samen met het UZ Gent en we zijn heel tevreden (het heeft wel nog niks opgeleverd :( maar we hebben net onze 2e IUI gehad)..
De eerste afspraak hebben we ook een maand moeten wachten maar daarna ging alles heel snel..

veel succes

minneke_01
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 augustus 2013, 19:15

Bericht door minneke_01 » 3 december 2013, 13:56

Hey ruthdf

Ik ben ook in behandeling in sint lucas. Bij welke dokter ben je?
Wij zijn nu bezig voor onze 4de iui. Vorige poging was gelukt maar jammer genoeg mk :-)

RuthDF
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 april 2013, 13:33

Bericht door RuthDF » 3 december 2013, 16:34

Hey Minneke,

ons eerste gesprek was dr. Coetsier. de echo's zijn al steeds bij hem geweest, de eerste inseminatie door dr. Van Renterghem en de tweede door dr. Meire.
Ik heb Coetsier en Meire het liefst..
En jij?

Ben je tevreden?

minneke_01
Berichten: 32
Lid geworden op: 4 augustus 2013, 19:15

Bericht door minneke_01 » 3 december 2013, 18:41

Hey,

ik ben nog maar pas overgestapt na mijn mk.
Ik heb nog maar 1 iui daar gehad, daarvoor ging ik bij mijn gynecoloog in zottegem.
Heb alleen nog maar dr van renterghem gehad en ben wel tevreden van haar. Ben nu bezig met menopur voor de 4de iui en vrijdag echo ook bij dr van renterghem.
Hoelang ga jij er al? En ben jij tevreden?

RuthDF
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 april 2013, 13:33

Bericht door RuthDF » 4 december 2013, 9:55

Hey Minneke,

Na 2 jaar tevergeefs proberen, via een vriendin (die na 6 jaar zwanger werd) terechtgekomen bij dr. Coetsier.
eind september 1e afspraak en tegen 14 oktober wisten we dat er een onverklaarbare onvruchtbaarheid is..
dus heb vorige week zaterdag 2e IUI achter de rug..
de eerste IUI was echt hectisch, we zaten met ongeveer 11 koppels en er was een spoedgeval tussengekomen dus hebben meer of 1u30 moeten wachten voor het aan ons was.. Ik had geen hoop en was dus weinig teleurgesteld..
Nu de tweede iets meer hoop doordat ik 2 eicellen heb maar ik durf niet altijd te hopen omdat ik bang ben dat de teleurstelling zo groot gaat zijn volgende week zaterdag...

xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 6 gasten