2e IUI - licht verlies - poliep

IUI Forum
Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 22 juli 2013, 10:30

hey Antan

hele boterham die je te verduren krijgt..

Ik zou zeggen hopelijk komt de poliep mee met maandstonden.. (natuurlijk hoop ik nog beetje op dat je zwanger bent he!!)

Langs den andere kant zou ik inderdaad vragen om bij die curretage ook de kijkoperatie te laten doen. dan ben je toch in 1 keer zeker van alles...
Ik zou da toch doen..

Wel goed dat de kwaliteit van je ventje zijn zaad zo goed is nu.. inderdaad met iui brengen ze de zaadjes al verder.. maar dan wordt het maar 1 keer ingebracht natuurlijk.. als je natuurlijk probeert kan je verspreid over twee dagen wel meerdere keren proberen..
Je moet maar eens aan je dokter vragen hoeveel tijd daar moet tussen zitten..

je kan natuurlijk nog verder gaan met iui en dag na iui nog lekker zelf eens klussen:)

succes mie!! het komt allemaal wel goed..
soms moeten we wat geduld hebben.. de ene helaas wat meer dan de andere.. maar op een dag hebben we allemaal wel wat we willen..

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 22 juli 2013, 10:50

ja maar wel beetje schrik voor kijkoperatie, is toch meteen hechtingen en al, en ben daar als de dood voor... voor verdoving en operatie op zich, ca va nu nog...
weet het niet, ga het hem vragen... en zelf nog ns denken...
hoop natuurlijk ook dat het vanzelf los komt, maar ik lees dat toch nergens online dat dat gebeurt
en zwanger, natuurlijk, maar ja, bloedingen, wijzen alleszins daar niet op he...
hopelijk jij ook alsnog goed nieuws he!

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 23 juli 2013, 8:57

hier dus bloedverlies.. dus game over

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 23 juli 2013, 12:07

Hier idem... Gisteren uitslag bloedtest, negatief. En vandaag meteen al ongesteld...
Nu 5 dagen wachten en dan zien of poliep eruit is of niet en anders meteen opereren. Brr...

Wat ga jij nu doen? Nieuwe poging?

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 23 juli 2013, 13:17

jep maar niet meer met clomid.
Nu menopur spuiten.
Is laatste iui poging dan overstappen naar IVF of ICSI.
Het donorzaad is nogal beperkt en nogal duur om eindeloos te blijven voort te proberen.

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 27 juli 2013, 10:00

Ik ben terug van dokter. Vandaag dag 5 cylcus, ik moest gaan om te zien of poliep er nog zat om te zien of ik met clomid mocht beginnen voor nieuwe ronde. Ik had verwacht dat het een onderzoek met speculum zou zijn (zo had vervanger bij laatste IUI poliep gezien).
Maar hij deed echo daarnet en hij zei: de poliep is weg! Hij had gezegd dat dat kon weggaan mee met de MS.

En heb nu net mijn clomid genomen en we gaan voor een volgende ronde. Heb ik vroeg mijn eisprong, dan kunnen we voor een IUI gaan, heb ik het later, dan moet het natuurlijk, want ziekenhuis verbouwt afdeling in augustus.

Maar mijn vraag... KAN DAT WEL?! Dat die poliep weg is? Bij IUI vorige maand zei hij: amai, poliep, en heel groot, van 3 cm. Toen ik daarover las, was dat bijna maximum van grootte. Ik vroeg me al af hoe dat zo snel zo groot kon zijn en nooit eerder opgemerkt, bvb bij vorige IUI.
Kan je een poliep zien met een echo?!
Of bestaat de kans dat het geen poliep was maar iets anders en erger? (bvb lees ik online over baarmoederhalskanker, en dat is ook een 'gezwel' en geeft ook tussentijdse bloedingen (die ik had afgelopen jaar)...
Nu, ALS het IUI is volgende week, zullen ze nog eens kijken he... en als het natuurlijk is... dan maak ik me toch wel zorgen...

Ben natuurlijk wel heel opgelucht, maar vertrouw het precies niet, vertrouw mijn arts wel, maar het lijkt zo raar. Opeens grote poliep, en opeens is die weg... en is dat te zien met een gans ander onderzoek. Beetje ongerust dat het misschien iets anders is dan... Maar ja, die kennen hun vak wel zeker... op den duur ben ik echt van alles bang...

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 27 juli 2013, 11:30

Antan vertrouw je arts maar..
Ik loop al sinds mijn twaalf jaar naar gyneaecoloog...
En was het geen cyste dan was het wel wat anders.. vier keer voor Kijkoperatie gestaan.. vier keer hebben mijn maandstonden het werk gedaan..
Soms zijn ze nuttig hihi

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten