Nieuwe poging met IUI na zwangerschap

IUI Forum
Plaats reactie
evi81
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 september 2010, 21:23

Nieuwe poging met IUI na zwangerschap

Bericht door evi81 » 13 augustus 2013, 22:14

Momenteel heb ik een supergeweldige 8 maanden 'jonge'zoon na 3 jaar proberen (o.a. met PCOS + 6 maand clomid + laparascopie + branden van eierstokken + 3 IUI's en 2 miskramen)

Het lijkt snel maar ik wil het gewoon weten...
Heeft iemand een idee, hoe snel je na een bevalling, opnieuw in aanmerking komt om opnieuw met IUI te starten?

De bedoeling is sowieso om binnen de 2 jaar (hopelijk) ons 2e spruit te krijgen aangezien ik 32 ben, PCO heb en al miskramen en behandelingen heb gehad moet ik het geen jàààren meer laten aanslepen.

Dit jaar hoeft t nog niet maar aangezien ik sinds maart-april ben gestopt met de mini pil (voor tijdens de borstvoeding) heb ik nog maar 3x mijn maandstonden gehad. 1x 39 dagen, 1x 44 dagen en nu 36dagen.

Bij deze gaat het dus weer met geen meter vooruit.

Iemand ervaring of advies?

Groetjes

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 14 augustus 2013, 15:14

Hey evi

Ik heb gehoord dat je beste een jaar wacht na een zwangerschap/bevalling alvorens je aan een tweede begint. Dit om je lichaam te laten herstellen alsook je baarmoeder.
Als ik jou was zou ik binnen een maand of twee eens afspraak maken met je gynecoloog en dan na nieuwjaar starten voor een tweede.
Gezien je 32 jaar bent denk ik niet dat ze daar moeilijk over zouden doen!
Succes!

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Bericht door Emeltje » 15 augustus 2013, 23:27

Dag evi,

Ik ben terug gestart met lui sinds 31 juli, mijn dochtertje was toen net geen 9 maand. Mijn dokter had gezegd dat 9 maand 'ontzwangeren' zeker voldoende is om je lichaam te laten herstellen. Ondertussen zijn we hier al aan het aftellen naar nod :)
Veel succes!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten