Beetje onzeker

IUI Forum
Plaats reactie
MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Beetje onzeker

Bericht door MickSha » 3 oktober 2013, 21:25

Vandaag 1ste IUI achter de rug .
En met wat gesukkel .. 1st met de Speculum dat niet de juiste bleek te zijn, hup een andere (in mijn eigen dacht ik OhGod waar ben ik aan begonnen);) Bleek dan ook dat mijn baarmoederhalsmond wat kort is.
En ze zei ook van 'u kan er zelf niets aan doen maar uw baarmoedermond zit raar gepositioneerd, vandaar dat wij wat meer werk hebben' ,
Op die moment geen verdere vragen gesteld , maar nu komen den vragen ,hihi typisch zeker :roll:
Moest er iemand me wat meer info erover kunnen geven of dit kwaad kan bv bij de bevalling Of zijn er nadelen voor de bevruchting.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 4 oktober 2013, 13:14

Altijd balen als het zo'n gepruts is bij de IUI. Mijn baarmoedermond zat de vorige keer ook niet ideaal. Was net voor iui gaan plassen omdat ik echt niet meer kon, dus met lege blaas aan iui begonnen, dus denk dat het bij mij daaraan lag.

bij iui denk ik niet dat baarmoederhals nog effect heeft op de bevruchting, de zaadcellen worden net voorbij die barrière gebracht. En ik dacht dat vlak voor de bevalling je baarmoederhals inkort, dus een wat korte baarmoederhals lijkt mij daar ook geen probleem, maar aangezien ik nog geen ervaring heb met bevallen, kan ik daar geen uitsluitsel over geven.

volgende keer gewoon aan gynae vragen! Mijn vragen komen ook altijd achteraf, op het moment zelf staat je hoofd ergens helemaal anders. Ik kan gelukkig wel altijd gewoon een mailtje sturen naar de gynae als ik vragen heb

MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Bericht door MickSha » 4 oktober 2013, 18:32

Wies schreef:Altijd balen als het zo'n gepruts is bij de IUI. Mijn baarmoedermond zat de vorige keer ook niet ideaal. Was net voor iui gaan plassen omdat ik echt niet meer kon, dus met lege blaas aan iui begonnen, dus denk dat het bij mij daaraan lag.

bij iui denk ik niet dat baarmoederhals nog effect heeft op de bevruchting, de zaadcellen worden net voorbij die barrière gebracht. En ik dacht dat vlak voor de bevalling je baarmoederhals inkort, dus een wat korte baarmoederhals lijkt mij daar ook geen probleem, maar aangezien ik nog geen ervaring heb met bevallen, kan ik daar geen uitsluitsel over geven.

volgende keer gewoon aan gynae vragen! Mijn vragen komen ook altijd achteraf, op het moment zelf staat je hoofd ergens helemaal anders. Ik kan gelukkig wel altijd gewoon een mailtje sturen naar de gynae als ik vragen heb

Bedankt voor je antwoord!
Wel is was ook net voor de inseminatie gaan plassen
Ik ging er vanuit dat dit beter was , dat ik naderhand niet direkt zou moeten gaan plassen.

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 4 oktober 2013, 18:50

Plassen kan niet echt kwaad..beetje urine in blaas duuwt je baarmoeder wat naar voor wat makkelijker is voor de inseminatie..
Maar als je baarmoeder naar achter al ligt.. maakt volle of lege blaas niet uit..

Ik ging ook eerst plassen altijd..
Ik denk dat kortere baarmoederhals alleen maar positief is..dan is het verder in je baarmoeder geraakt dus das toch positief...
Bij mijn zus was die te lang en kan daardoor nooit natuurlijk zwanger geraken..

Ne mens zit raar in elkaar.. x x x

Succes dont worry..
Rust maar goed..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten