Weet het ff nietmeer

IUI Forum
Plaats reactie
MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Weet het ff nietmeer

Bericht door MickSha » 15 oktober 2013, 21:45

1ste IUI achter de rug.. Donderdag testen.
Maar mijn ventje doet al een hele tijd raar
Het lijkt op alles wat ik zeg over zwanger worden de behandelingen etc
Krijg amper gehoor of reactie..
De dag zelf was hij heel possitief en zenuwachtiger dan mij..
Maar nu .. Hij zegt dat hij moet wennen ..
En vind het allemaal maar onnatuurlijk.
Hij is volledig gekeerd.
Ik weet het dus echt niet meer.
Het is zowieso al zwaar voor mij met clomid / pregnyl
En de echo's , bloedtestten.. Dat ik dees er niet bij kan nemen.
Jullie enige raad?

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 16 oktober 2013, 10:32

hey mie

hij zal het gewoon ook even moeilijk hebben..
Het is voor hem ook best confronterend.. het gaat niet op natuurlijke manier.. zijn mannelijkheid is ook wat geraakt...
het zal snel wel weer goed komen. geef hem ook beetje tijd.. ok het is voor jou veel intensiever en dat weet hij ook dat merkt hij ook en dat zal hem ook lastig maken.. mss dat hij het wat probeert te verbergen en daarom zo koel reageert he!!
knuffel komt wel goed!!

xx

MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Bericht door MickSha » 16 oktober 2013, 13:33

Vraagtekens schreef:hey mie

hij zal het gewoon ook even moeilijk hebben..
Het is voor hem ook best confronterend.. het gaat niet op natuurlijke manier.. zijn mannelijkheid is ook wat geraakt...
het zal snel wel weer goed komen. geef hem ook beetje tijd.. ok het is voor jou veel intensiever en dat weet hij ook dat merkt hij ook en dat zal hem ook lastig maken.. mss dat hij het wat probeert te verbergen en daarom zo koel reageert he!!
knuffel komt wel goed!!

xx



Ik weet voor hem is het moeilijk omwille van dat er geen probleem is met zijn zaadcellen.
Tligt volledig aan mij (pcos)
Ik hoop dat hij hem ook wat zal herpakken, hij moet eens beseffen als je geen eisprong van je eigen krijgt of amper krijgt dat dit de enige oplossing is.
Het is allemaal vele in het begin natuurlijk, ja ik hoop het echt dat het goed komt.
Bedankt! xx

Dreamer
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 november 2013, 14:15

Bericht door Dreamer » 12 november 2013, 14:37

Mijn man is ook niet echt een spraakzaam type wat dit betreft. Hij zou het wel erg leuk vinden als we eindelijk eens succes hebben maar verder verteld die er weinig over hoor.

Mannen houden dat voor zich denk ik dan. :?:

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 12 november 2013, 14:42

Het is sowieso een heel moeilijke periode in je relatie. Wij ondervonden dat ook. Enerzijds veel afspraken, anderzijds medicatie die je beïnvloedt, en de onzekerheid, het niet lukken... het willen... Soms de omgeving, geheimhouden of reacties.
Voor een man, staal afgeven, niet zo simpel lijkt me. Voor ons ZEKER niet simpel, want wij moeten meer 'doen', maar toch... mannen... ja... zijn anders.
Het is niet gemakkelijk. Ik zou zeggen, laat hem even... misschien wat tijd nodig om hieraan te wennen, nog maar pas hiermee begonnen. Komt wel goed.
Je moet hierdoor en het is zwaar, maar je bent zeker niet alleen in deze situatie!

Dreamer
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 november 2013, 14:15

Bericht door Dreamer » 17 november 2013, 21:12

Bij mij draaide hij vanzelf bij.
Hij vond het ook maar vreemd dat hij zijn deel moest doen en vervolgens mijn verdriet steeds moest zien. Plus dat hij niet wist hoe hij het naar mij moest uiten als het weer eens niet raak was. Maandag over een week mogen we gaan testen dus weer spannend

MickSha
Berichten: 100
Lid geworden op: 30 april 2013, 10:43

Bericht door MickSha » 13 januari 2014, 0:38

Onze relatie is na 8jr en 7maand volledig voorbij...
Zijn twijffels kwamen ook niet alleen door de IUI behandelingen enz, maar omdat hij gevoelens had voor iemand anders, anyway hoe hij deed heeft me serieus gekwetst vooral als je voor een kindje bezig bent..
Raar maar waar , nu heb ik zelf al een eisprong uit mn eigen gekregen hebbe ze gemerkt bij mujn laatste controle.. en nu krijg ik ook zonder medicatie telkens mijn maandstonden door.. :roll:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten