Cystes

IUI Forum
Plaats reactie
Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Cystes

Bericht door Emeltje » 25 oktober 2013, 18:11

Hallo

Weet echt met mezelf geen raad op het moment... Vanmorgen bij de fm zag ik al dat er iets niet klopte en mijn dokter was verdacht stil, net telefoon gekregen van crg, heb blijkbaar cystes op mijn eierstokken en moet meteen stoppen met de menopur en vanavond beginnen met een pil voor een maand. Daar gaat onze droom weer, weeral uitstel, weeral een slag in men gezicht... Kzie het echt niet meer zitten voor het moment, gelukkig heb ik mijn dochtertje om me wat aan op te trekken, maar toch... :cry:

Iemand hier ervaring mee??

Softebanana
Berichten: 288
Lid geworden op: 15 november 2012, 21:40

Bericht door Softebanana » 25 oktober 2013, 18:54

Ik heb bij de eerste poging na mn miskraam 2 cystes gehad waardoor ik 12 dagen gebloed heb. Ik heb 7 dagen aan een stuk de anticonceptiepil 2x daags moeten nemen, enkele dagen na het stoppen van die pil dan terug een bloeding , en dan opnieuw begonnen met chlomid; De cyclus erna is normaal verlopen en de cystes waren idd weg hadden ze gezien tijdens de FM bij de volgende cyclus.

Laat je niet ontmoedigen, kweet tis moeilijk , en zeker als je het nieuws net te horen kreeg. Maar volle moed verzamelen voor de volgende poging en een maandje rust kan je lichaam mss goed doen?


courage!

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Bericht door Emeltje » 29 oktober 2013, 10:16

Bedankt voor je reactie softbanana,
ondertussen zie ik alles al weer wat positiever in!!!
Dag 4 van mijn pil, wel last gisteren van steken in mijn buik. Ondertussen is dat ook al weg.

ik moet als mijn pil op is tijdens mijn menstruatie een echo laten doen om te zien of alles in orde is. Hopelijk is alles goed en kunnen we er terug in vliegen, ik sta wel nog voor het dilemma: 'welke behandeling' deze iui ronde was een extra voor we gingen beginnen met ivf-icsi dus weet ik nog niet wat we nu gaan doen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten