mijn verhaal

IUI Forum
Plaats reactie
snoeptje
Berichten: 199
Lid geworden op: 16 januari 2010, 16:25

mijn verhaal

Bericht door snoeptje » 31 oktober 2013, 17:07

Graag wil ik jullie mijn verhaal vertellen. Om vele koppels wat moed in te spreken.

Wij zijn namelijk 4 jaar bezig geweest om zwanger te geraken. Eindelijk is het zover, we zijn namelijk 7 weken zwanger, alles gaat goed en het hartje klopt al :D .

Wij hebben 6 icsi's had met vele embryo's helaas mocht het niet zijn. Uiteindelijk zijn we dan over gestapt naar kid . we hebben 10 pogingen nodig had waarvan er 2 gelukt waren maar waar de hsg helaas te laag stond en uiteindelijk tot een miskraam kwam.

Ze begonnen ons al een beetje voor te bereiden van nog een paar pogingen en dan stop het wel eens voor jullie zeiden ze ons.

Iedereen probeerde erin te geloven hop naar poging 11. Terwijl onze gedachten ergens anders waren ( adoptie ja/nee) kwam plots de positieve test. Maar nu echt wel een duidelijke test ! Dan laten nemen was de beste oplossing om duidelijkheid te hebben . Daar kwam het telefoontje: proficiat u bent zwanger en zeer goede bloedresultaten hcg 357 !!

Natuurlijk was het zeeer voorzichtig zijn maar kijk paar weken later nog altijd alles dike in orde en het hartje klopt.

Het ware zware jaren maar ik zou zeggen geef de moed niet op !!!

Ik wou mijn verhaal aan jullie vertellen om te tonen dat alles kan.

ik wesns jullie heel veel succes . Geduld is soms een mooie zaak

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 31 oktober 2013, 19:39

Hoi snoeptje,

Het inderdaad bemoedigend om een positief verhaal te horen!
Jullie geduld is ook goed op de proef gesteld! Maar binnen een aantal maanden mogen jullie jullie wonder in de armen houden!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten