Dr Decleer

IUI Forum
Plaats reactie
sylvie33
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 november 2013, 0:19

Dr Decleer

Bericht door sylvie33 » 11 november 2013, 0:29

Hallo, ik ben nieuw op deze site. We zijn reeds een tijdje aan het proberen om zwanger te worden, maar volgens mijn gynaecoloog is het tijd voor verdere stappen. Een kijkoperatie zou de eerste stap zijn. hij wil die zelf doen maar vindt het beter naar fertiliteit over te stappen.
Volgens mijn huisarts is Dr Decleer een goede arts hiervoor. Een collega van mij doet aan IVF en zit aan Jette en heel tevreden, dat is nu wel een beetje ver voor ons. Maar goed, als het daar beter is... Op verschillende forums lees ik veel goeds over Decleer en ook mijn arts was zeer resoluut: decleer die operatie laten doen.
Maar ik heb dus schrik voor die operatie. Ik wil doodgraag kinderen... heb ook zoveel tijd niet meer te verliezen, ik word 34 binnen twee maanden.
Dus kom ik hier even vragen voor raad en ervaringen. Ik hoor dat het echt een standaardoperatie is, en niet veel inhoudt, maar wat ik hoorde baart me wel zorgen. Nu er kan overal wel iets mislopen, bij eender welke arts. ik vraag me gewoon af, bij wie ben ik in de beste handen?
Laatst gewijzigd door sylvie33 op 12 november 2013, 14:50, 2 keer totaal gewijzigd.

waitykaty
Berichten: 424
Lid geworden op: 21 mei 2013, 12:12

Re: Dr Decleer

Bericht door waitykaty » 11 november 2013, 11:04

Hello,

Is er geen dienst fertiliteit in het UZ Gent?
Of als je toch in Palfijn wil gaan zijn er misschien nog andere artsen?
Ik vind het belangrijkste aan heel deze behandelingen dat je je goed voelt bij je arts. Er is al genoeg stress en onzekerheid zonder dat je nog eens twijfelt aan de competenties van het team dat je volgt.

Succes!

Sponsje
Berichten: 92
Lid geworden op: 23 januari 2011, 20:37

Bericht door Sponsje » 21 november 2013, 21:21

wel meid, dan kan ik je idd dr decleer ook aanraden! Is echt een super man zonder blad voor de mond! Hij wind nergens doekjes om en heeft alleen maar het beste voor met zijn patienten.. Ikzelf heb nu een zoontje dankzij ICSI! Wij starten terug voor een 2e en opnieuw bij hem!

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Bericht door Kimmie01 » 22 november 2013, 8:26

Hoi sylvie33,

Ik zou eens gaan kijken in het IVF topic. Daar staan een paar posts over Jan Palfijn, voornamelijk in "Overstap van jan palfijn naar jette".

Succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten