Vestoorde cyclus na HSG?

IUI Forum
Plaats reactie
Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Vestoorde cyclus na HSG?

Bericht door Wies » 18 november 2013, 11:37

Hallo,

een tiental dagen geleden had ik mijn HSG, nadien verloor ik enkele dagen wat bloed, maar hoorde al dat dat normaal is.
Ik zat toen op dag 5 van mijn cyclus.
Een paar dagen later begon ik al tekenen te krijgen van een naderende eisprong. Vond dat redelijk vroeg, maar het echte slijmverlies dat gepaard gaat met een eisprong, begon pas vrijdag en zaterdag. Zaterdag zat er echter ook wat bloed bij en zag het er nogal vies uit. Maar ik dacht dat dit van de eisprong kwam, dat ik wat bloedde erdoor.
Gisterenavond (dag 14) begon ik echter echt bloed te verliezen. In de namiddag had ik nog bruinverlies gehad en tegen de avond was het echt rood en veel, maar enkel bij het afvegen. Deze ochtend was het daar terug, maar echt veel. Dan maar beslist om tampon in te steken en na een halfuurtje mocht ik die al vervangen! Het was echt al de hoeveelheid bloed die ik heb op een eerste menstruatiedag. Alleen zonder de krampen dan. Wel wat zeurderige pijn in mijn buik, maar niet de pijnlijke steken die ik anders bij menstruatie heb.

Nu weet ik dus niet of dit echt al mijn menstruatie is en mijn cyclus volledig ontregeld is (al of niet door de HSG) of iets anders. Ik had altijd wel licht bloedverlies na mijn eisprong, die dan erger werd naarmate NOD naderde, maar dit is toch iets anders.

Zijn er nog mensen die een vreemde cyclus hadden na HSG of een erge bloeding na eisprong?

Ik heb al contact opgenomen met gynae, maar wacht dus nog op een antwoord, evenals op de resultaten van de HSG (eileiders zagen er wel open uit, maar mss is er nog iets anders te zien, dat ik als leek niet uit de foto's kon opmaken)

melinda
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 april 2014, 11:59

Bericht door melinda » 21 april 2014, 12:42

Hey Wies,

Idd ook ik had een HSG en kreeg die maand een langere cyclus ik kreeg 21 februari een HSG en werd pas 23 maart ongesteld....

melinda
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 april 2014, 11:59

Re: Vestoorde cyclus na HSG?

Bericht door melinda » 30 oktober 2014, 9:11

Hey hey dat verhaal herken ik. Ik had na mijn HSG in februari ook een verstoorde cyclys kwam 1 week later of nog iets langer zelfs. Erna kreeg ik gewoon weer mijn maandelijkse menstruatie.

Ik heb nooit bloedverlies gehad na een eisprong.

Hoop dat je hier genoeg aan hebt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten