Music For De Verdwaalde Ooievaar

IUI Forum
Plaats reactie
jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Music For De Verdwaalde Ooievaar

Bericht door jackie » 1 december 2013, 17:55

Hallo,

Aangezien de meesten niet meer via de homepage van DVO passeren maar rechtstreeks naar het forum gaan, kom ik hier even een berichtje plaatsen :D

Ik organiseer namelijk in het kader van Music For Life de actie Music For De Verdwaalde Ooievaar en wil graag geld inzamelen voor DVO omdat zij ontzettend veel goed werk doen en dankzij hen kunnen wij hier veel steun aan elkaar vinden :D

https://www.facebook.com/pages/Music-Fo ... 9394344413

Daarom ga ik een ludieke sponsortocht doen.
Niet zomaar een sponsortocht, maar wel ééntje waarbij ik gegarandeerd niet kan verdwalen en steeds op de juiste plek zal geraken.
Kwestie van NIET zoals de ooievaar TE VERDWALEN :)

Ik ga van 2 december tem. 12 december elke verplaatsing die ik met de auto doe namelijk systematisch onder begeleiding van mijn gps doen.

Je kan mij steunen door mij hierin te sponsoren en een bedrag te voorzien per afgelegde gps-km. Heb je er misschien 1 cent, 2 cent, 5 cent per km of zelfs meer voor over?
Wetende dat ik op een werkdag gemiddeld 80 km afleg en ik mijn gps bij elke verplaatsing zal gebruiken gedurende 10 dagen.

Wil je DVO steunen? Laat het mij weten ten laatste tegen 12/12 (laatste dag van de sponsortocht) en geef mij door hoeveel je mij per afgelegde gps-km sponsort (of een vast bedrag kan ook :) ).
Je kan mij bereiken via een bericht op die facebookpagina of een privebericht via DVO uiteraard :D

Op 13/12 zal je dan een mail van mij krijgen met het totaal aantal afgelegde gps-km's en het bedrag dat jouw sponsoring dan zal inhouden en hoe dit bij De Verdwaalde Ooievaar terecht zal komen.

Like deze Facebook pagina en deel ze gerust ... hoe meer sponsors, hoe meer vreugde :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten