Vloeien na iui

IUI Forum
Plaats reactie
Renée1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 februari 2014, 9:41

Vloeien na iui

Bericht door Renée1982 » 7 februari 2014, 9:53

Hallo,
Ik ben Renée en woon in Nederland. In jan. ben ik begonnen met m'n 1ste iui-bahandeling. Op een vrijdag is het sperma van mijn man bij mij ingespoten en de zondag daarop ben ik begonnen met vloeien... 2 weken lang. Nu moet ik ongesteld zijn, maar dat ben ik niet geworden. Ik heb 3 testen gedaan, maar die waren allemaal negatief. Van mijn gynaecoloog moest ik toch maar weer beginnen met spuiten. Op naar de 2e poging.

Hebben meer vrouwen hier last van?

Groetjes.

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bericht door Wies » 7 februari 2014, 10:37

Hoi,

Moest je utrogestan gebruiken na de IUI of niet?
In mijn normale cyclus (dus zonder extra hormonen) begon ik ook al te vloeien direct na mijn eisprong, soms wat dat direct rood, soms eerst een tijdje bruin.
Nooit echt geweten wat het was, wel dat ik last heb van ectropion (baarmoederslijmvlies puilt wat uit cervix en dat bloed makkelijk), maar vind dat ik veel bloed verloor om het enkel daaraan te wijten.
Ik ben dan me utrogestan begonnen in mijn 2de cyclus helft, dat heeft een tijd lang geholpen tegen het vloeien. Misschien kan het jou ook helpen? Is extra progesteron, en dus goed voor je baarmoederslijmvlies.

Renée1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 februari 2014, 9:41

Bericht door Renée1982 » 7 februari 2014, 11:02

Hoi,

Nee, ik heb geen utrogestan gebruikt ook niet gekregen. Ik kan het wel vragen aan mijn gynaecoloog. Mijn baarmoederslijmvlies was goed, zei ze en ze zei dat ik nog een echte menstruatie zou krijgen, maar die is dus uitgebleven. Maandag heb ik een afspraak, dan kan ik wel naar utrogestan vragen.

anne17
Berichten: 273
Lid geworden op: 6 januari 2014, 18:24

Bericht door anne17 » 7 februari 2014, 21:48

bij ons na eerste iui zei genyc dat het kon zijn dat ik even kon beetje bloeden er na.
dat dit is door het passeren van het buisje en de wand een beetje kan beschadigd zijn.
dus zou ik me daar zeker geen zorgen over maken.
ik heb het niet gehad. ze zei ook dat ze vermoedde dat ik niet ging bloeden omdat de insiminasie heel vlot ging

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten