De zware wachtweken

IUI Forum
Plaats reactie
ari
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 maart 2014, 9:56

De zware wachtweken

Bericht door ari » 2 maart 2014, 10:07

Dames hoop dat jullie mij kunnen helpen. Op 14 februari naar zh geweest voor follikelmeting. Had er 1 van 20mm. De dokter had een ovulatietest gedaan om te kijken of ik pregnyl moest prikken. Test was positief dus geen pregnyl . De vvolgende dag weer naar ziekenhuis voor de inseminatie. Nu heb ik gisteren test gedaan op de dag vannod. Helaas negatief! heb ik te vroeg getest? Ik heb beetje bloed gehad in slijm en beetje bruine afscheiding. Mn borsten beginnen beetje pijn te doen.

cma
Berichten: 40
Lid geworden op: 8 juli 2013, 15:00

Bericht door cma » 2 maart 2014, 16:01

Dag Ari,

Mijn vorige antwoord per ongeluk gewist, lomp van me!
Nieuwe poging: ik weet niet of je gewoon je maandstonden moet afwachten of je ook utrogestan neemt? Het gebruik van utrogestan kan namelijk een vals positief gevoel geven omdat het bij de meeste mensen de maandstonden uitstelt.
In elk geval kan een zwangerschapstest op dag 14 negatief zijn, ook als je wel zwanger bent. Door een late innesteling, of een minder gevoelige test, of als je geen ochtendurine hebt gebruikt, ...
Als je maandag nog geen maandstonden hebt zou ik sowieso een bloedname vragen, dan weet je het direct. Dat kan normaal in het ziekenhuis, maar ook bij je huisarts (duurt misschien iets langer voor je het resultaat kent). Hopend op een positief resultaat!

Groetjes,

Cma

ari
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 maart 2014, 9:56

Bericht door ari » 2 maart 2014, 18:48

Dag cma

Nee ik gebruik geen utrogestan. Ik heb eerst clomid gehad voor de follikelgroei. Normaal gesproken krijg ik pregnyl maar omdat mijn ei al 20 mm was en ovulatietest positief zijn ze gelijk overgegaan naar de inseminatie.
Ik denk dat ik het nog een paar dagen afwacht hoe zwaar het ook is. :(

ari
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 maart 2014, 9:56

Bericht door ari » 2 maart 2014, 18:48

Dag cma

Nee ik gebruik geen utrogestan. Ik heb eerst clomid gehad voor de follikelgroei. Normaal gesproken krijg ik pregnyl maar omdat mijn ei al 20 mm was en ovulatietest positief zijn ze gelijk overgegaan naar de inseminatie.
Ik denk dat ik het nog een paar dagen afwacht hoe zwaar het ook is. :(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten