wachtbankje IUI

IUI Forum
Dommeltje
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 december 2015, 11:10

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Dommeltje » 14 juni 2016, 16:35

Hier heeft het wachten weer niets opgeleverd. Dus hop naar de volgende wachtperiode :( ... Alweer...

Xiatje
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 december 2013, 10:32

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Xiatje » 12 september 2016, 14:41

Poging 5 net achter de rug (09/09/2016) en zit nu weer op de wachtbank.
Deze maand zijn we gestart met Clomyd (tot nu toe altijd op natuurlijke cyclus geprobeerd).
Het verschil in grootte van de follikels was wel merkbaar.
1ste controle (dag 10) : 17mm,13mm
Deze waren normaal op dag 10 nooit groter dan 10à11mm...
2de controle (dag 11) : 19mm,15mm
Pregnyl mogen inspuiten 's avonds op dag 11 en op dag 13 's morgens inseminatie gehad.
Nu hoop ik dat we op tijd waren, want donderdagavond kreeg ik al wat steken in mijn onderbuik, dus ik hoop dat dat geen eisprong was. Heb het sowieso wel gemeld in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk mijn lichaam was dat zich aan het klaarmaken was voor de eisprong, maar dat we zeker wel op tijd waren... Zal ze maar geloven zeker :?: En normaal gezien volgt de eisprong toch pas 36u na de pregnyl-spuit (tenminste als je lichaam zelf nog niet aan de eisprong begonnen is, maar dat was bij mij niet het geval).

Hoop het zo hard dat het eindelijk zou gelukt zijn, maar durf eigenlijk niet goed meer te hopen...
De teleurstelling wordt elke keer groter als die maandstonden er weer aankomen.
En meestal voel ik het al een dag of 3-4 vóór mijn maandstonden dat ze er gaan aankomen, maar telkens twijfel ik toch...Zouden het tekenen zijn van zwangerschap of toch van maandstonden... Beetje om zot van te worden... :shock:
En elke keer zeg ik tegen mezelf... Deze keer ga ik er niet teveel mee bezig zijn... Maar dat plan lukt eigenlijk toch niet zo goed... :wink:
1e IUI (07/04/2016) -> 8e IUI (19/12/2016)
9e IUI (12/01/2017) -> zwanger, maar miskraam

dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: wachtbankje IUI

Bericht door dahlia » 30 september 2016, 10:41

@Xiatje: al nieuws intussen?
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

Xiatje
Berichten: 26
Lid geworden op: 13 december 2013, 10:32

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Xiatje » 5 oktober 2016, 12:12

dahlia schreef:@Xiatje: al nieuws intussen?
Vorige poging is mislukt :( en ondertussen heb ik gisteren poging 6 gehad.
Dus we zitten in de nieuwe wachtweken...
Hopelijk deze keer meer succes hé :?: :?:
Op 19/10 mag ik bloed gaan laten trekken om te kijken of ik al dan niet zwanger zou zijn, maar meestal weet ik het al wel op voorhand. Mijn lichaam verandert nogal fel als ik mijn regels moet krijgen... :?
1e IUI (07/04/2016) -> 8e IUI (19/12/2016)
9e IUI (12/01/2017) -> zwanger, maar miskraam

dahlia
Berichten: 88
Lid geworden op: 18 september 2016, 13:15

Re: wachtbankje IUI

Bericht door dahlia » 6 oktober 2016, 15:31

Allez, jij zit al terug op het wachtbankje dan... heel veel succes!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden, dus ook voor ons op naar de volgende cyclus... Deze keer met Clomid, dus hopelijk rijpen er 2 eicellen, is al wat meer kans hé.
08/2016: intake fertiliteitscentrum - 3 x IUI - negatief
01/2017: ICSI 1 - TP 1 en 2 negatief
06/2017: ICSI 2 - TP 3, 4, 5, 6 negatief, TP 7 biochemische zwangerschap
06/2018: ICSI 3 - freeze-all van 4 cryo's vanwege overstimulatie

KellyVantroost
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 oktober 2016, 20:25

Re: wachtbankje IUI

Bericht door KellyVantroost » 9 oktober 2016, 20:58

Ik ga morgen bellen voor een afspraak
ik ben 28 en wil een BOM worden ik heb geen partner kan ik wat meer info van iemand krijgen
melinda schreef:Dagggg damesss,

Ik ben nieuw op dit forum en wilde me eerst even voorstellen. Ik ben Melinda en heb net me eerste IUI achter de rug :lol: Spannendddd!!! Zit nu op wachtdag 12 mij is vertelt pas te mogen testen op wachtdag 18....nog 6 dagen dus :P

Ik heb pregnyl gespoten en had 2 eitjes 1 van 17 en aan de andere kant 1 van 15. De volgende dag maandag moest ik pregnyl spuiten om 22.15. En had woensdag 10.30 inseminatie.

Na hoeveel dagen hebben jullie getest want lees verschillende verhalen.....

Symptomen: Kramp onderbuik & heb af en toe rommelende darmen & steken in vagina (heel kort) & opgezette buik.

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: wachtbankje IUI

Bericht door IsabelleV » 12 oktober 2016, 11:53

Voila, ik zit weer op het wachtbankje. Met weinig hoop deze keer... Net de derde IUI gehad. De spermakwaliteit van mijn man is minimaal en ze raden aan hierna IVF te doen. Dat zou onze kansen veel meer verhogen. De beslissing ligt natuurlijk bij ons. We zouden nog door kunnen gaan met IUI.
Ik sta niet te springen voor IVF, omdat ik een beetje schrik heb van alle behandelingen, de hormonen, de punctie enzo... Ik ben geen grote fan van naalden.

Maar ik zal maar al eens naar het IVF clubje verhuizen zeker? :(
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

babybuik
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 april 2016, 15:46

Re: wachtbankje IUI

Bericht door babybuik » 13 oktober 2016, 6:59

Hey IsabelleV,

ik ken het gevoel van de hoop een beetje te verliezen tijdens dat wachtbankje.... Ik kijk eigenlijk een beetje uit naar de IVF omdat ik ervan uitga dat na onze vijf iui pogingen, het op deze manier niet zal lukken voor ons.
Maar het is natuurlijk inderdaad wel veel intensiever... misschien als je focust op het feit dat je slaagkansen dan veel groter zijn, dat die naald niet zo groot lijkt?
Maar het kan natuurlijk deze keer nog prijs zijn he!
Op zoek naar lotgenoten tijdens deze tocht naar een babybuik...
altijd welkom op babybuik.wordpress.com om ervaringen uit te wisselen!

Mamamama34
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 oktober 2016, 7:57

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Mamamama34 » 13 oktober 2016, 8:26

Hoi isabellev
Ik ben met je mee ik heb ook mijn 2 de iui gehad 9 oktober ik heb ook weinig moed dus het is ook afwachten voor mij maar soms heb toch zo'n goed gevoel erbij :)
Groetjes iedereen

Dinoke
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 oktober 2016, 18:57

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Dinoke » 23 oktober 2016, 19:01

Dag dames

Ik zit momenteel ook op het wachtbankje, ik mag donderdag bloed gaan laten trekken en dan hoor ik de uitslag in de namiddag. Het is voor mij de eerste keer en ik heb ook clomid en pregnyl genomen.

Het is niet leuk om te lezen dat hier zoveel mensen zijn die zoveel pogingen moeten ondernemen!
Ik hoop dat ooit onze wensen toch mogen uitkomen! Het is frustrerend soms. Ik hoorde gisteren nog een verhaal van een meisje dag 14 jaar is en moet binnenkort bevallen. Dan denk ik waarom!!

Veel succes allemaal dames! Ik volg jullie even mee!
Groetjes
okt '16: Start KID - poging 1 met clomid - negatief :(
Feb '17: Poging 2 met clomid - negatief :(
Maa '17: Poging 3 met Menopur - negatief :(
Mei '17: Poging 4 met Menopur - positief :D

Gwenny2003
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 oktober 2016, 21:13

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Gwenny2003 » 23 oktober 2016, 21:21

Hoi,

Ook ik zit weer op het wachtbankje. Al voor de 4de keer nu. Wat het deze keer nog erger maakt is dat het de laatste kans is met hetzelfde donorzaad als mijn dochtertje.
Woensdag heb ik mijn bloedtest, maar sommigen raden aan om vroeger te testen. Vooral omdat ik dan voor minder verrassingen sta als ik woensdag gebeld wordt.
Verder heeft het uz van Jette de gewoonte om de mensen die zwanger zijn als eerste te bellen. Dus hoe langer het duurt, hoe minder de kans is dat je zwanger bent.
Ik haat dit wachten, tijdens de procedure heb je altijd wel iets om verder naar uit te kijken, maar nu is het erop of eronder.

Ik wil ook iedereen een hart onder de riem steken. Het lukt wel hoor. Ik dank de wereld elke dag voor mijn dochtertje.

IsabelleV
Berichten: 163
Lid geworden op: 26 augustus 2016, 14:44

Re: wachtbankje IUI

Bericht door IsabelleV » 24 oktober 2016, 12:07

Hey, ik zeg het IUI clubje vaarwel! We gaan overstappen op ICSI. Wel nog even wachten op de resultaten van de laatste inseminatie, ik zit nu op dag 12. De voorbije twee keren kreeg ik telkens op dag 12 mijn maandstonden, dus het is nog even spannend.
Het is met een klein hartje, die ICSI, maar we gaan het doen.

Veel succes allemaal!
IUI 3 keer zonder resultaat
ICSI: november 2016 - 18 follikels, 1 teruggeplaatst, geen cryo's.
September 2017: een zoon!
ICSI 2: oktober 2019 - 12 follikels, 1 teruggeplaatst, 2 cryo’s!
Overstimulatie maar wel zwanger!

babyBummy
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 juli 2015, 10:24

Re: wachtbankje IUI

Bericht door babyBummy » 24 oktober 2016, 16:36

Hallo,

Wij gaan nu week 2 in van de verschrikkelijke wachtweken.
Dit is poging nr 8, hierna stappen we over op IVF.
Gesprek staat reeds ingepland op 31/10. Toeval wil dat ik op die dag ook mijn bloed moet laten controlen voor het resultaat van deze poging. Door mijn gevoelige borsten en lage rugpijn toch wat hoop.

Succes allemaal!
Start KID: 02/2015 8 pogingen- 3 MK
IVF 1: 01/2017, Cryo 04/2017 -> Zwanger! (23/12/2017)

Dinoke
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 oktober 2016, 18:57

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Dinoke » 26 oktober 2016, 20:07

Gwenny2003 schreef:Hoi,

Ook ik zit weer op het wachtbankje. Al voor de 4de keer nu. Wat het deze keer nog erger maakt is dat het de laatste kans is met hetzelfde donorzaad als mijn dochtertje.
Woensdag heb ik mijn bloedtest, maar sommigen raden aan om vroeger te testen. Vooral omdat ik dan voor minder verrassingen sta als ik woensdag gebeld wordt.
Verder heeft het uz van Jette de gewoonte om de mensen die zwanger zijn als eerste te bellen. Dus hoe langer het duurt, hoe minder de kans is dat je zwanger bent.
Ik haat dit wachten, tijdens de procedure heb je altijd wel iets om verder naar uit te kijken, maar nu is het erop of eronder.

Ik wil ook iedereen een hart onder de riem steken. Het lukt wel hoor. Ik dank de wereld elke dag voor mijn dochtertje.
Hoi Gwenny2003. Hoe is het gegaan?
Wij werken ook met donorzaad. Is het niet zo dat je altijd kan bijvragen?

Groetjes
okt '16: Start KID - poging 1 met clomid - negatief :(
Feb '17: Poging 2 met clomid - negatief :(
Maa '17: Poging 3 met Menopur - negatief :(
Mei '17: Poging 4 met Menopur - positief :D

Dinoke
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 oktober 2016, 18:57

Re: wachtbankje IUI

Bericht door Dinoke » 27 oktober 2016, 20:03

Vandaag de uitslag gekregen... negatief :(

Ik begin binnenkort aan mijn tweede poging IUI maar als ik zie hoeveel pogingen jullie al gedaan hebben zakt de moed me in mijn schoenen.
okt '16: Start KID - poging 1 met clomid - negatief :(
Feb '17: Poging 2 met clomid - negatief :(
Maa '17: Poging 3 met Menopur - negatief :(
Mei '17: Poging 4 met Menopur - positief :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten