Uitgerekend november/december 2017

Plaats reactie
clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 16 september 2017, 11:37

Beetje laat antwoord:
Sterrie dat kan idd het indalen zijn. Merk je ook goed met lopen vind ik.

Zeker ook mee te nemen naar het ziekenhuis: wat drank en koekjes ofzo voor bezoek ;)
Verder was Sterrie haar lijstje zo goed als compleet. Voldoende handdoeken/washandjes voor jezelf en baby niet vergeten ;)
Misschien ook iets waar je man zich ook mee kan bezighouden (puzzelboekje/tijdschrift ofzo)
Oh en ik had ook nog een schriftje mee waar ik het verloop vd bevalling wat in opgeschreven heb. Fijn om later terug te lezen ;)

Qua kg zit ik op +12 pfoe haha. Achja gaat er wel weer af :)
Ons meisje doet het trouwens goed, ze was maandag (32w) ruim 1kg900. Lag nog steeds goed, maar niet ingedaald.
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 ♡ bevallen!

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 17 september 2017, 14:46

Bedankt voor de adviezen! Na een paar uren is de pijn in mijn liezen weer weggezakt, dus heb uiteindelijk toch niet gebeld. Wel de laatste dagen soms nog wat steken of krampen in onderbuik, en heb ook het gevoel dat baby wat lager ligt :) Dus waarschijnlijk indalen. Donderdag zal ik het wel horen, want dan terug voor echo!

Prettige zondag!
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 18 september 2017, 21:18

Hey Iedereen
vandaag bij de Gyne, 28w+2 alles perfect... weegt 1kg050 hij volgt zijn curve...dus dat is prima, het zal wss gene reus van 4kg zijn maar dat hoeft zeker niet dus 😉
Hij ligt momenteel gedraaid naar beneden maar niet volledig verticaal en drukt op het bekken, heb voorschrift voor Kine, voor bekken...de pijn die ik heb is dus wss soort bekkeninstabiliteit...
Ons meisje is weer kleiner geworden en ligt naast hem nu, hij leek ertegen te praten... mooi en triestig tegelijkertijd om dat te zien, hij is ook heel actief...
Zo een 7kg600 bijgekomen nu...

Spuitje kinkhoest gehad... en volgende week zal vroedvrouw na rondleiding mijn rhesus voor bloedgroep geven.

Proefdruk van kaartje... beetje emo erdoor maar zo mooi...doosjes en labels besteld en dan binnenkort achter de suikerbonen,
Mijn schoonmoeder in Sicilië is ook aan het haken en naaien etc (daar is dat nogal traditie 😉🇮🇹)

Hoe Is het met jullie?
😘😘😘
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 19 september 2017, 15:53

Ik heb vandaag de 30weken echo gehad. Alles was goed. 1,600kg. Keizersnede gaat Wss 16of 20november door. Was nogal druk in die periode om te plannen, ze ging het met de anesthesist enzo bezien en me iets laten weten.
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 20 september 2017, 9:21

Leuk dat alles in orde is Mei!
Ik mag morgen nog eens langs voor echo, gelukkig terug bij eigen gyn :wink:
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 22 september 2017, 15:13

Sterrie hoe was de echo?

Gioia hier ligt ze ook nog niet verticaal, wel hoofdje beneden maar ook niet vast.

Mei heb je ondertussen al een datum? Jij kunt heel gericht aftellen dan he :)

Wanneer gaan jullie terug werken? Ik wss na het paasverlof. Ik neem er 2 maanden ouderschapsverlof bij. Volgende vrijdag weer echo. Ps de weegschaal staat hier nu op +12 achja, zolang ze gezond is maakt het me niet uit, gaat er wel weer af :D
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 ♡ bevallen!

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 22 september 2017, 16:34

Gioia, ik zie net dat ik vergeten reageren was op jouw berichtje, maar natuurlijk ben ik dus ook blij dat jouw echo ook goed was! Al bij de kiné geweest ondertussen? Hopelijk helpen de oefeningen, want als je de komende 10 weken nog met pijn moet rondlopen, dat is ook niet ideaal he...

De echo was goed, ons mannetje weegt al dikke 2kg :D Hij ligt met zijn hoofdje al redelijk diep (die pijn aan mijn liezen zou dus toch van het indalen geweest zijn) maar hij keek weeral naar boven, dus weeral geen 3D-foto, wel jammer. Maar zolang hij het goed doet, is het in orde he! Hij was ook heel beweeglijk tijdens de echo en had zelfs even de hik :P

Clau, ik moet normaal gezien begin februari terug beginnen werken (als ik de 14 weken na de uitgerekende datum tel), maar wij krijgen van het werk 2 weken borstvoedingsverlof en ik ga dan nog een week verlof erachter plakken, zodat ik pas begin maart terug moet gaan. Dan ben ik toch een viertal maanden thuis. Ik ben dus niet van plan om al ouderschapsverlof op te nemen, maar ik ga tegen dan nog zien, misschien verander ik nog van gedacht tegen dat ik terug moet gaan werken :D En 12kg erbij is zeker nog oké he, ik zit ook aan +10kg ondertussen.

Zijn jullie ook zo benieuwd naar hoe het baby'tje er zal uitzien?? Begin stilaan toch ongeduldig te worden, zo spannend!
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 25 september 2017, 9:25

Sterrie dat is ook een mooi gewichtje he. Benieuwd op hoeveel ze uitkomen met de geboorte :)
Maat 50 heb ik al niks meer durven kopen uit schrik dat het niet gaat passen :)
Ohja dat hikken voel je dat zelf ook? Het lijkt mij steeds dat ze precies zo "snel" hikken. Allé, zo ervaar ik het toch als ons madam de hik heeft 😅
Ik begin normaal de 15de feb terug met werken maar dat is me te vroeg (en tevens mijn verjaardag haha)Dus 2 maanden erbij anders begin ik steeds net voor de schoolvakanties en dat vind ik dan weer niet zo leuk voor Valerie.
In de zomer heb ik dan wel ook weer 4 weken verlof.
Hier zijn we vooral benieuwd of ze op Valerie gaat lijken 😅
Afgelopen vrijdag wel even met schrik gezeten, baby was ontzettend druk, continue harde buiken en een heel vreemd gevoel. Ben dan maar onder de douche gaan staan en vroeg m'n bed in gegaan. Het is echt nog te vroeg om al te moeten bevallen 😀
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 ♡ bevallen!

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 25 september 2017, 21:52

Goeieavond Dames

Alle nieuwe 3D echo poging achter de rug, hij ligt eigelijk al perfect om geboren te worden (Qua ligging) maar hij stopt zich graag weg in de placenta... of met zijn handjes/armpjes... dan was hij met de navelstreng aant spelen, dan aan het drinken...dan zagen we dat zijn oogjes open gingen en dat hij geeuwde 😍😊
Op een bepaald moment fronste hij en echt...ik en Mijn partner keken naar elkaar op dat moment lijkte hij zo hard op mijn Papa/overleden grootvader "Pepe"
Enige verschil hij zal vermoedelijk (VEEL) "HAAR"hebben, dat kon ze ook zien...🙈😊 we hebben al 1foto afgedrukt gekregen en rest op USB stick en mogen binnen 2weken nog is terugkomen hopelijk dan volledig mooi beeld!

In nm ook rondleiding op de materniteit met een vroedvrouw... 😱
vermoedelijk mag ik niet onderwater bevallen (gezien de situatie) moet dit nog is bespreken met onze Gyne.. vanaf 34weken mag ik bevallen hier in Asse...dus hopelijk blijft hij nog lang genoeg zitten... ze werken wel sws samen met Jette indien nodig!👍🏼

Morgen terug naar de kine, de ene dag beter dan de andere 🤔 Doe nu ook niet constant die oefeningen...😉
Hier moet ik na de bevalling binnen de 8weken naar de arbeidsgeneesheer om dat borstvoedingsverlof aan te vragen/bevestigen... hopelijk komt dat in orde anders zal het na 9weken alweer gaan werken zijn... en ookal gaat hij mee naar de crèche ik vind dat toch heel vlug... dus hopen op verlengd verlof 😊

Fijn nieuwtjes te lezen hier, we zijn goed bezig 👍🏼 Spannende tijden...
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 26 september 2017, 8:50

De gyn schatte dat de baby bij de geboorte een 3100-3200gr zou wegen als hij dezelfde curve aanhoudt, en daar zou ik heel tevreden mee zijn :D Maarja, ze zitten er ook vaak langs he, dus ik ga er niet te veel op verder. Die hik is inderdaad ook snel bij mij! Ik dacht eerst dat ik mijn eigen hartslag voelde in mijn buik, maar daarvoor ging het toch te snel, en omdat het samen met beweging in mijn buik was, is het toch zeker de hik :)

Gioia, leuk dat je de baby zoveel hebt kunnen zien en weet hoe hij eruit ziet! Wij hebben sinds 20 weken geen duidelijke foto meer gehad dus voor ons zal het een verrassing zijn! Hij was bij onze echo vorige week ook met de navelstreng aan het spelen en daardoor kon de gyn de doorstroming van de navelstreng niet zo goed meten, maar ik vond het gewoon schattig :P Hoeveel weken heb je borstvoedingsverlof? Bij ons op het werk krijgen we ook 2 weken borstvoedingsverlof, dus ik hoop dat ik die nog achter mijn bevallingsverlof ga kunnen plakken.
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 26 september 2017, 19:11

Hoi hoi ,

Is weeral even geleden om nog eens iets te schrijven. Hier alles goed met de baby. Met mij ook alles goed alleen dat ik vocht heb in mijn voeten en enkels, en ook vermoeide en rusteloze benen. Wat me s nachts ook wakker houdt :cry:

Leuk dat alles goed met jullie. Ik ben onder nu 11 kg bij. En als ik de vroedvrouw mag geloven die de 3 D echo heeft gedaan zou onze uk tussen de 3.500 a 3.700 kg wegen. Maar dat ga ik toch nog eens navragen 3 okt dan mogen we nog eens naar onze gynea gaan. Dus zit hier volop af te tellen :D naar dinsdag.


Groetjes

Mali

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 29 september 2017, 19:17

Ik heb vandaag een datum gekregen! 16november zal de keizersnede plaatsvinden. Zo gek om te weten!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 30 september 2017, 8:10

Goeiemorgen Dames,

30 weken... eindelijk... zo blij dat ik hier al geraakt ben🤞🏼👶🏻
De oefeningen van de kine, zijn best vermoeiend maar doe ze ook niet zo vaak... heb ook al bekkenbodemspier gekregen.

Sterrie: Met dat ik in de (kinder)zorg sector werkt is het soms beetje afhankelijk van het bureau van de arbeidsgeneesheer... ik ken iem. Die via IDEWE haar volledige borstvoedingsverlof kreeg, ondanks ze van in begin zwangerschap thuis zat. Haar uitkering van mutualiteit liep gewoon verder... maar ik ken er die op 15w al terug moesten... 🤔
mijn collega die bevallen is in augustus en geen borstvoeding geeft moet na 9w terug aan het werk maar zij hangt er nog wat verlof aan en neemt deeltijds ouderschapsverlof...

Mei... wauw zo spannend 16november...een donderdag... nu is het zo echt een effectieve datum om naar af te tellen 👍🏼

Malibloem: oh onrustige benen enzo klinkt niet leuk...als de vroedvrouw het juist heeft zou dat heel mooi gewichtje zijn he 👶🏻 Aftellen naar dinsdag, laat zeker iets weten hier he!

Hoe gaat het met de andere dames ❓❓❓

Prettig weekend iedereen 😊
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 2 oktober 2017, 18:28

Ben vandaag langs de dokter geweest en ze heeft een bijkomende afspraak gemaakt bij de gynae, heb sinds gisteren bruin slijmverlies.. niet constant, maar toch een 5tal keer...
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 3 oktober 2017, 9:29

En had de dokter een idee wat dat slijmverlies zou kunnen zijn? Wel goed dat je een afspraak bij de gyn hebt, want ook al is het waarschijnlijk niets ernstig, je zou je toch zorgen blijven maken anders he.

Ga je trouwens in Diest bevallen met keizersnede? Want als ik overtijd zou gaan, dan kunnen we daar nog samen liggen :wink:
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten