Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
Melissa00
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 11:50

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Melissa00 » 21 oktober 2020, 23:51

Babske84 schreef:
21 oktober 2020, 22:21
Melissa00 schreef:
21 oktober 2020, 20:51
Resultaat nipt is binnen sinds daarstraks 😻 alles in orde en wij mogen een meisje verwachten! De nub-theorie klopte dus 😅.
Jippieeee!!! Zijn die resultaten beetje in “mensentaal”. Zr zeiden daarstraks dat het tot 10 dagen kan duren door drukte in labo. Hoelang heb je moeten wachten? Genieten maar vanaf nu 😍
8 kalenderdagen voor het resultaat. Stond ook zo op het aanvraagformulier, maar dacht dat er misschien extra wachtijd zou zijn nu met de drukte. Gelukkig niet 😁.
Ja hoor, alles staat heel duidelijk uitgelegd! ☺️
16/3/2020: IUI 1 - biochem. zwangerschap
12/6/2020: IUI 2 - negatief
8/07/2020: IUI 3 - negatief
1/08/2020: IUI 4 - zwanger 🌸 23/04/2021

zonnetje75
Berichten: 186
Lid geworden op: 2 juli 2017, 11:40

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door zonnetje75 » 22 oktober 2020, 9:07

Melissa00 schreef:
21 oktober 2020, 20:51
Resultaat nipt is binnen sinds daarstraks 😻 alles in orde en wij mogen een meisje verwachten! De nub-theorie klopte dus 😅.
Proficiat Melissa! Er valt toch een hoop stress weg eens je die resultaten hebt. Geniet er van!

@Babske, super om te horen dat de echo goed was. Hopelijk duurt het niet te lang voor de resultaten van de NIPT binnen zijn. Bij ons was het echt snel. Heel raar, maar niet dat je ons hoort klagen. :D

@Mitte, jij ook succes met het wachten. Wanneer heb jij je 12-weken echo?

Ik dacht dat eens de 12 weken voorbij de kwaaltjes allemaal wat zouden minderen. Helaas... 3 dagen echt barstende hoofdpijn gehad. Wat extra proberen te eten en wat vroeger gaan slapen ook. Weet niet of dat het verschil gemaakt heeft, maar voel me vandaag toch al wel iets beter.

Hoe zit het eigenlijk bij jullie met jullie buik? Nadat mijn borsten al gigantisch geworden zijn begint hier nu ook mijn buik te groeien. Moet eens kritisch door mijn kleerkast gaan, maar denk niet dat ik het nu nog verstopt krijg....

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 22 oktober 2020, 20:27

Babske84 schreef:
21 oktober 2020, 17:26
Deze middag de lang verwachte 12w echo gehad. Baby was super actief en het was moeilijk om alles in kaart te brengen dus ook inwendige echo gehad om alles beter te kunnen zien. Gynae heeft echt haar tijd genomen en zeker 20min zitten rondkijken. Alle orgaantjes enz zijn aanwezig en ook nekplooitje was goed (1,5mm). Ook zij dacht, net als de vroedvrouw vorige week een meisje te zien. Nu de resultaten van de NIPT afwachten en dan volop genieten.
De NIPT wordt blijkbaar wel terugbetaald vanaf 10w.
Baby zit paar dagen voor op schema en volgens grootte van baby zit ik nu op 12w2d ipv 11w5d. Groei maar goed, kleintje 😍

Hoe was jouw echo SilentHeyoka? 🤞🏻
Een zeer mooie echo :), met close-up van het hoofdje in profiel.
Ze kon geen uitspraken doen over het geslacht, dus wordt het een klein weekje wachten. Het bloedstaal wordt in Uz Leuven onderzocht blijkbaar. Ik heb nergens moeten aanduiden dat we het geslacht willen weten, dus hoop ik dat we het in het resultaat meekrijgen. Wel een brief via mynexuz waarin ze laten weten dat het resultaat binnen 7 kalenderdagen binnen is :) :) :)

Proficiat Melissa! Ik heb die nub theorie eens bekeken. We mogen nog wekelijks een echo gehad hebben, we hebben er maar ééntje in profiel en geen bobbeltje te zien. Vond het toch een moeilijke zoektocht om toch eentje te vinden :lol:

Voor iedereen die het geslacht nu weet; ik heb zo de indruk dat het 'echter' wordt als je het weet. Is het ook zo? :)

Oh Zonnetje, ik ben ook zoo hard aan het verlangen naar de dag dat je echt voelt dat de kwaaltjes verminderen. Het is toch beetje tanden bijten op die manier... Maar, yes we can? :)
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 22 oktober 2020, 20:32

zonnetje75 schreef:
22 oktober 2020, 9:07
Melissa00 schreef:
21 oktober 2020, 20:51
Resultaat nipt is binnen sinds daarstraks 😻 alles in orde en wij mogen een meisje verwachten! De nub-theorie klopte dus 😅.
Proficiat Melissa! Er valt toch een hoop stress weg eens je die resultaten hebt. Geniet er van!

@Babske, super om te horen dat de echo goed was. Hopelijk duurt het niet te lang voor de resultaten van de NIPT binnen zijn. Bij ons was het echt snel. Heel raar, maar niet dat je ons hoort klagen. :D

@Mitte, jij ook succes met het wachten. Wanneer heb jij je 12-weken echo?

Ik dacht dat eens de 12 weken voorbij de kwaaltjes allemaal wat zouden minderen. Helaas... 3 dagen echt barstende hoofdpijn gehad. Wat extra proberen te eten en wat vroeger gaan slapen ook. Weet niet of dat het verschil gemaakt heeft, maar voel me vandaag toch al wel iets beter.

Hoe zit het eigenlijk bij jullie met jullie buik? Nadat mijn borsten al gigantisch geworden zijn begint hier nu ook mijn buik te groeien. Moet eens kritisch door mijn kleerkast gaan, maar denk niet dat ik het nu nog verstopt krijg....
Mijn buik is savonds vooral opgezet mr smorgens terug plat(ter). Ik pas nog in mn gewone jeansbroeken, met riem, maar momenteel is het enkel trainingsbroeken door het thuiswerken 😂

Ik ben ook nog altijd misselijk. Ik neem nog steeds Navalit maar er zijn productieproblemen en het is heel moeilijk verkrijgbaar. Maar ik heb het echt nodig dus ik probeer iedereen te mobiliseren om erachter te vragen bij zijn/haar apotheek. Maandag heeft mn zus gelukkig nog een doosje kunnen vinden dus ik kom weer 12 dagen toe. En dan hopelijk stilaan beter he.. 🤞🏻
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Babske84
Berichten: 430
Lid geworden op: 18 mei 2020, 17:32

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Babske84 » 22 oktober 2020, 20:35

SilentHeyoka schreef:
22 oktober 2020, 20:27
Babske84 schreef:
21 oktober 2020, 17:26
Deze middag de lang verwachte 12w echo gehad. Baby was super actief en het was moeilijk om alles in kaart te brengen dus ook inwendige echo gehad om alles beter te kunnen zien. Gynae heeft echt haar tijd genomen en zeker 20min zitten rondkijken. Alle orgaantjes enz zijn aanwezig en ook nekplooitje was goed (1,5mm). Ook zij dacht, net als de vroedvrouw vorige week een meisje te zien. Nu de resultaten van de NIPT afwachten en dan volop genieten.
De NIPT wordt blijkbaar wel terugbetaald vanaf 10w.
Baby zit paar dagen voor op schema en volgens grootte van baby zit ik nu op 12w2d ipv 11w5d. Groei maar goed, kleintje 😍

Hoe was jouw echo SilentHeyoka? 🤞🏻
Een zeer mooie echo :), met close-up van het hoofdje in profiel.
Ze kon geen uitspraken doen over het geslacht, dus wordt het een klein weekje wachten. Het bloedstaal wordt in Uz Leuven onderzocht blijkbaar. Ik heb nergens moeten aanduiden dat we het geslacht willen weten, dus hoop ik dat we het in het resultaat meekrijgen. Wel een brief via mynexuz waarin ze laten weten dat het resultaat binnen 7 kalenderdagen binnen is :) :) :)

Proficiat Melissa! Ik heb die nub theorie eens bekeken. We mogen nog wekelijks een echo gehad hebben, we hebben er maar ééntje in profiel en geen bobbeltje te zien. Vond het toch een moeilijke zoektocht om toch eentje te vinden :lol:

Voor iedereen die het geslacht nu weet; ik heb zo de indruk dat het 'echter' wordt als je het weet. Is het ook zo? :)

Oh Zonnetje, ik ben ook zoo hard aan het verlangen naar de dag dat je echt voelt dat de kwaaltjes verminderen. Het is toch beetje tanden bijten op die manier... Maar, yes we can? :)
Idd bij mij ook idd via die mynexusapp maar de laborant zei dat het tot 10 dagen kon duren door de drukte. Ik heb ingesteld dat ik een mail krijg als er een resultaat binnen komt, dus vanaf dinsdag toch regelmatig ns gaan zien 😊
Bij mij zag de gynae 2 streepjes evenwijdig aan de ruggengraat en dat zou duiden op een meisje. Bij een jongen staan de streepjes iets omhoog. Het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar ik wil het wel weten zodat ik gericht kan shoppen 😂
BAM :wink:
IUI 1: 16 juli: ❌
IUI 2: 13 augustus: ✅
27/4/21: welkom Juliette

Melissa00
Berichten: 158
Lid geworden op: 28 oktober 2019, 11:50

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door Melissa00 » 22 oktober 2020, 20:40

Ja, dat gericht shoppen, heb daar echt naar uit gekeken 😍
Qua buik is het al vrij duidelijk hier. Het is een tweede zwangerschap dus zal daar ook zeker mee te maken hebben. Ik kan enkel nog zwangerschapsbroeken dragen. Op Zalando kan je veel vinden, ook joggingbroeken voor zwangeren. Een aanrader!
Ik wacht vol ongeduld mee af naar de andere geslachtjes 🤩
16/3/2020: IUI 1 - biochem. zwangerschap
12/6/2020: IUI 2 - negatief
8/07/2020: IUI 3 - negatief
1/08/2020: IUI 4 - zwanger 🌸 23/04/2021

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 24 oktober 2020, 13:10

Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?

Ik ben nu normaal gezien 11 weken 5 dagen Ik heb al een tijdje last van steken in mijn borsten en jeukende borsten en ze zijn zeker al een cup groter maar sinds gisteren heb ik toch wel erge steken in mijn tepels, ben er deze morgen zelfs van wakker geworden. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn hier die daar last van hebben en is er misschien iets wat ik erop kan smeren dat kan helpen. Ik krijg ook meer steken vanuit mijn liezen naar mijn bovenbenen. Dit alles stemt mij wel positief daar ik aanneem dat dit betekent dat de kleine goed aan het groeien is. Jammer dat er zo geen luikje is waar je elke dag even door kan piepen :lol:

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 24 oktober 2020, 16:45

irisbloem schreef:
24 oktober 2020, 13:10
Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?

Ik ben nu normaal gezien 11 weken 5 dagen Ik heb al een tijdje last van steken in mijn borsten en jeukende borsten en ze zijn zeker al een cup groter maar sinds gisteren heb ik toch wel erge steken in mijn tepels, ben er deze morgen zelfs van wakker geworden. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn hier die daar last van hebben en is er misschien iets wat ik erop kan smeren dat kan helpen. Ik krijg ook meer steken vanuit mijn liezen naar mijn bovenbenen. Dit alles stemt mij wel positief daar ik aanneem dat dit betekent dat de kleine goed aan het groeien is. Jammer dat er zo geen luikje is waar je elke dag even door kan piepen :lol:
Jeukende tepels, dat heb ik wel. Maar geen steken. Ik kocht een olie van weleda, maar gebruik het nog niet.
Soms ook wel een steek in de buik. Als het niet van de groeiende baarmoeder is, zal het zeker van mn darmen komen. Beetje last van obstipatie ;)

Een luikje om te piepen hebben we jammergenoeg niet, maaarr, we hebben ons een nieuw speelgoedje aangeschaft: de doppler :). Is zoo leuk, de zoektocht naar dat feestelijk kloppend hartje. Alle misselijkheid in één vergeten, een zalig momentje met ons tweetjes, met et bewijs dat er daar een kleintje aan het groeien is.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 24 oktober 2020, 18:14

SilentHeyoka schreef:
24 oktober 2020, 16:45
irisbloem schreef:
24 oktober 2020, 13:10
Hallo,

Hoe gaat het met iedereen?

Ik ben nu normaal gezien 11 weken 5 dagen Ik heb al een tijdje last van steken in mijn borsten en jeukende borsten en ze zijn zeker al een cup groter maar sinds gisteren heb ik toch wel erge steken in mijn tepels, ben er deze morgen zelfs van wakker geworden. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn hier die daar last van hebben en is er misschien iets wat ik erop kan smeren dat kan helpen. Ik krijg ook meer steken vanuit mijn liezen naar mijn bovenbenen. Dit alles stemt mij wel positief daar ik aanneem dat dit betekent dat de kleine goed aan het groeien is. Jammer dat er zo geen luikje is waar je elke dag even door kan piepen :lol:
Jeukende tepels, dat heb ik wel. Maar geen steken. Ik kocht een olie van weleda, maar gebruik het nog niet.
Soms ook wel een steek in de buik. Als het niet van de groeiende baarmoeder is, zal het zeker van mn darmen komen. Beetje last van obstipatie ;)

Een luikje om te piepen hebben we jammergenoeg niet, maaarr, we hebben ons een nieuw speelgoedje aangeschaft: de doppler :). Is zoo leuk, de zoektocht naar dat feestelijk kloppend hartje. Alle misselijkheid in één vergeten, een zalig momentje met ons tweetjes, met et bewijs dat er daar een kleintje aan het groeien is.
Ik heb ook een doppler, vorige week eens geprobeerd maar niets te horen, dinsdag had ik een goede echo dus heb nog niet de noodzaak gevoeld om nog eens te proberen maar misschien moet ik dat straks toch nog eens doen :wink: Heb je lang moeten zoeken om de hartslag te vinden?
Ja steken in mijn buik heb ik ook maar dat is duidelijk van mijn darmen. Deze nacht ook steken gehad in mijn vagina en soms steken tot achteraan, van dat laatste weet ik niet of het van mijn baarmoeder of van mijn darmen komt.

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 24 oktober 2020, 19:48

Het is altijd wel beetje zoeken. Ook altijd op één plaatsje verschillende hoeken uitproberen. Deze morgen heb ik toch een 10 a 15 minuten gezocht. Ik hoorde het soms heel lichtjes, maar wilde meer :lol:
Bij mij is het iets boven de lijn van mijn schaamhaar.
Het is zo leuk als het lukt!
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 24 oktober 2020, 19:53

SilentHeyoka schreef:
24 oktober 2020, 19:48
Het is altijd wel beetje zoeken. Ook altijd op één plaatsje verschillende hoeken uitproberen. Deze morgen heb ik toch een 10 a 15 minuten gezocht. Ik hoorde het soms heel lichtjes, maar wilde meer :lol:
Bij mij is het iets boven de lijn van mijn schaamhaar.
Het is zo leuk als het lukt!
Heb daarnet geprobeerd maar hoorde vooral ruis maar de display gaf wel een hartslag aan, op de ene plaats 106, 112, op een andere 155, toch te hoog voor eigen hartslag Om te testen eens bij mijn man geprobeerd 😄 gaf hartslag tot 129 aan bij hem, te hoog om eigen hartslag te zijn maar iets anders kan niet, verwarrend

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 24 oktober 2020, 23:26

irisbloem schreef:
24 oktober 2020, 19:53
SilentHeyoka schreef:
24 oktober 2020, 19:48
Het is altijd wel beetje zoeken. Ook altijd op één plaatsje verschillende hoeken uitproberen. Deze morgen heb ik toch een 10 a 15 minuten gezocht. Ik hoorde het soms heel lichtjes, maar wilde meer :lol:
Bij mij is het iets boven de lijn van mijn schaamhaar.
Het is zo leuk als het lukt!
Heb daarnet geprobeerd maar hoorde vooral ruis maar de display gaf wel een hartslag aan, op de ene plaats 106, 112, op een andere 155, toch te hoog voor eigen hartslag Om te testen eens bij mijn man geprobeerd 😄 gaf hartslag tot 129 aan bij hem, te hoog om eigen hartslag te zijn maar iets anders kan niet, verwarrend
De hartslag klopt niet altijd heb ik de indruk. We luisteren vooral. Je hoort zeer goed het verschil tussen jouw hartslag en dat snel kloppend hartje binnenin. Het is echt millimeter werk :) . En dan ben je het kwijt omdat je moet lachen :)
Het zal wel eens lukken. :wink:
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door irisbloem » 25 oktober 2020, 9:10

SilentHeyoka schreef:
24 oktober 2020, 23:26
irisbloem schreef:
24 oktober 2020, 19:53
SilentHeyoka schreef:
24 oktober 2020, 19:48
Het is altijd wel beetje zoeken. Ook altijd op één plaatsje verschillende hoeken uitproberen. Deze morgen heb ik toch een 10 a 15 minuten gezocht. Ik hoorde het soms heel lichtjes, maar wilde meer :lol:
Bij mij is het iets boven de lijn van mijn schaamhaar.
Het is zo leuk als het lukt!
Heb daarnet geprobeerd maar hoorde vooral ruis maar de display gaf wel een hartslag aan, op de ene plaats 106, 112, op een andere 155, toch te hoog voor eigen hartslag Om te testen eens bij mijn man geprobeerd 😄 gaf hartslag tot 129 aan bij hem, te hoog om eigen hartslag te zijn maar iets anders kan niet, verwarrend
De hartslag klopt niet altijd heb ik de indruk. We luisteren vooral. Je hoort zeer goed het verschil tussen jouw hartslag en dat snel kloppend hartje binnenin. Het is echt millimeter werk :) . En dan ben je het kwijt omdat je moet lachen :)
Het zal wel eens lukken. :wink:
Zit bij mij wellicht nog wat te diep, toen ze dinsdag echo wilden nemen via de buik konden ze het ook nog niet goed zien ook omdat de vruchtzak met het tweede dat gestorven is er wat voor zat, ik heb ook maar 2 minuten geprobeerd, ik hoorde toch geen zuivere hartslag, er was teveel ruis

YDV
Berichten: 941
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 25 oktober 2020, 14:18

Dag dames! Zo’n doppler lijkt me wel leuk om het hartje ook thuis eens te kunnen horen! Mag ik vragen welke jullie gekocht hebben? Ik denk eraan om mij ook eentje aan te schaffen na de volgende echo. ☺️
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei ‘21💙
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryo’s)
8/23: TP cryo: zwanger💙

SilentHeyoka
Berichten: 228
Lid geworden op: 17 juli 2018, 9:45

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door SilentHeyoka » 25 oktober 2020, 20:13

YDV schreef:
25 oktober 2020, 14:18
Dag dames! Zo’n doppler lijkt me wel leuk om het hartje ook thuis eens te kunnen horen! Mag ik vragen welke jullie gekocht hebben? Ik denk eraan om mij ook eentje aan te schaffen na de volgende echo. ☺️
Luvion doppler deluxe 80, tweedehands kunnen kopen voor 20 euro. Kost normaal 50 euro denk ik.
2013: Stop pil
2014: start traject IUI + Icsi
08/2020: eiceldonatie, 2 cryo's - 1 TP
13/04/2021: Little One geboren 😊

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten