Uitgerekend april 2021

Plaats reactie
YDV

Re: Uitgerekend april 2021

Bericht door YDV » 3 mei 2021, 20:15

SilentHeyoka schreef: ↑
30 april 2021, 17:19
YDV schreef: ↑
29 april 2021, 16:53
@Babske: super nieuws en proficiat met je dochter! Nu vooral proberen genieten van je flinke meid! 😍😍

@silentheyoka: volgende week maandag heb ik mijn gelaatsverzorging/massage. Ik kijk ernaar uit, nog eventjes ontspannen!
Vandaag was mijn laatste werkdag dus nu nog een beetje me-time en nog wat tijd samen met mijn vriend voor dat ons ventje er is. ❀️
Als ik het zo lees vind ik jou nu al een straffe madam! Ik hoop voor jou dat de lastige dagen/weken nu mogen plaats maken voor vooral genieten met je kleintje!
Ooh, ik denk ook eens te kijken voor een massage, maar dan een schoudermassage. Ik moet er zo hard op letten me meer te ontspannen tijdens de borstvoeding. Ik begin zo wat schouderpijn te krijgen :roll:
Geniet er maar van. Ik vind het Γ©norm belangrijk om als koppel zoveel mogelijk samen te doen en samen te genieten, ook als er kinderen zijn.
Mbt die lastige dagen/weken; zoals mijn moeder zegt, we hebben de 7 magere jaren achter de rug, nu gaan we voor de 7 vette feestelijke jaren :)
Hoi hoi! Vandaag had ik mijn gelaatsverzorging en massage. Amai dat was echt zalig zo eventjes ontspannen. Kan het alleen maar aanraden als je dat graag eens wilt doen!

Had ook nog een echo vandaag, met ons ventje alles ok. 😍 Hij wordt geschat op ongeveer 2950g.
Bij mij enkel mijn bloeddruk wat hoger maar de vroedvrouw komt woensdag dus die controleert die sowieso. Als hij dan nog te hoog zou zijn moet ik wel terug naar het verloskwartier voor bloeddrukcontrole en aan de monitor.
Spannend aftellen dus nog altijd hier. ☺️

Hoe is het hier voor de rest met jullie allemaal? Hopelijk volop aan het genieten van jullie wondertjes! πŸ₯°
12/17: stop pil
5/18: PCOS
10/18 - 7/19: 2x clomid & 4x menopur (5x neg/1x pos)
β€’ 3/19: zwanger (MK 8-9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x TP neg
5/20: ICSI2: 3x TP neg
8/20: ICSI3: mei β€˜21 πŸ’™

irisbloem

Bericht door irisbloem » 4 mei 2021, 6:37

3 mei 2021, 20:15
29 april 2021, 16:53
@Babske: super nieuws en proficiat met je dochter! Nu vooral proberen genieten van je flinke meid! 😍😍

@silentheyoka: volgende week maandag heb ik mijn gelaatsverzorging/massage. Ik kijk ernaar uit, nog eventjes ontspannen!
Vandaag was mijn laatste werkdag dus nu nog een beetje me-time en nog wat tijd samen met mijn vriend voor dat ons ventje er is. ❀️
Als ik het zo lees vind ik jou nu al een straffe madam! Ik hoop voor jou dat de lastige dagen/weken nu mogen plaats maken voor vooral genieten met je kleintje!
Ooh, ik denk ook eens te kijken voor een massage, maar dan een schoudermassage. Ik moet er zo hard op letten me meer te ontspannen tijdens de borstvoeding. Ik begin zo wat schouderpijn te krijgen :roll:
Geniet er maar van. Ik vind het Γ©norm belangrijk om als koppel zoveel mogelijk samen te doen en samen te genieten, ook als er kinderen zijn.
Mbt die lastige dagen/weken; zoals mijn moeder zegt, we hebben de 7 magere jaren achter de rug, nu gaan we voor de 7 vette feestelijke jaren :)
Hoi hoi! Vandaag had ik mijn gelaatsverzorging en massage. Amai dat was echt zalig zo eventjes ontspannen. Kan het alleen maar aanraden als je dat graag eens wilt doen!

Had ook nog een echo vandaag, met ons ventje alles ok. 😍 Hij wordt geschat op ongeveer 2950g.
Bij mij enkel mijn bloeddruk wat hoger maar de vroedvrouw komt woensdag dus die controleert die sowieso. Als hij dan nog te hoog zou zijn moet ik wel terug naar het verloskwartier voor bloeddrukcontrole en aan de monitor.

Hoe is het hier voor de rest met jullie allemaal? Hopelijk volop aan het genieten van jullie wondertjes! πŸ₯°
Bij mij was mijn bloeddruk ook vaak wat hoger door de stress, misschien bij jou ook door de opwinding voor de echo Toen ik aan de monitor lag controleerden ze vaak 2 keer, de tweede keer was mijn bloeddruk dan altijd goed wanneer ik al wat tot rust was gekomen
Hoelang nog aftellen voor jou?
Straks ga ik weer bij mijn allerliefste schat De voorbije dagen was ze goed bijgekomen, ik hoop vandaag ook Ze hebben haar gisteren uit de couveuse gehaald en in een gewoon bed gelegd omdat ze haar temperatuur zelf kan houden Het was een proef en hopelijk was het deze nacht goed en kan ze in haar gewoon bedje blijven Ik kijk uit naar de dag dat ze mee mag met ons naar huis

YDV

Bericht door YDV » 4 mei 2021, 8:31

irisbloem schreef: ↑
4 mei 2021, 6:37

Bij mij was mijn bloeddruk ook vaak wat hoger door de stress, misschien bij jou ook door de opwinding voor de echo Toen ik aan de monitor lag controleerden ze vaak 2 keer, de tweede keer was mijn bloeddruk dan altijd goed wanneer ik al wat tot rust was gekomen
Straks ga ik weer bij mijn allerliefste schat De voorbije dagen was ze goed bijgekomen, ik hoop vandaag ook Ze hebben haar gisteren uit de couveuse gehaald en in een gewoon bed gelegd omdat ze haar temperatuur zelf kan houden Het was een proef en hopelijk was het deze nacht goed en kan ze in haar gewoon bedje blijven Ik kijk uit naar de dag dat ze mee mag met ons naar huis
Echt zenuwachtig ben ik niet. Ze neemt mijn bloeddruk meestal ook na de echo. Maar ze zei dat dat idd soms gewoon een momentopname is.
Nu 37w4d, van mij mag hij komen. ☺️
Ooh dat is goed nieuws dat ze uit de couveuse mocht! Ik duim mee dat je ze snel mee naar huis mag nemen! β€οΈπŸ€

zoemers

Bericht door zoemers » 4 mei 2021, 12:13

Oh irisbloem dat is goed nieuws!!
Wanneer mag ze dan naar huis? Is het dan enkel nog voor haar gewicht dat ze haar in het ziekenhuis houden? Ik duim mee dat je ze snel mee naar huis mag nemen!

Babske, lukt het zowat thuis? Ik merk dat het nog altijd een uitdaging is alleen πŸ™ˆ soms vergeet ik zoiets in de buurt te leggen wanneer ik eten geef, en ja, dan is dat minstens een halfuur dat je daar niet meer aankan want er is niemand om het even te brengen πŸ˜…
Ik moet er ook op letten dat mijn telefoon opgeladen is...

YDV, dat is dan nog wel even πŸ™ˆ ik hoop voor jou dat het kleintje zin heeft om er vroeger uit te komen! 🀞
IUI 1 in juli 2020 => zwanger!
Zoontje geboren 27 maart πŸ’™
BAM

irisbloem

Bericht door irisbloem » 4 mei 2021, 19:35

4 mei 2021, 8:31

Echt zenuwachtig ben ik niet. Ze neemt mijn bloeddruk meestal ook na de echo. Maar ze zei dat dat idd soms gewoon een momentopname is.
Ooh dat is goed nieuws dat ze uit de couveuse mocht! Ik duim mee dat je ze snel mee naar huis mag nemen! β€οΈπŸ€
Bij mij was het altijd voor de echo maar ik zou mij geen zorgen maken hierin
Dat komt ook heel dichtbij
Haar temperatuur blijft Ze goed behouden en Ze was vandaag weer goed aangekomen 😊

irisbloem

Bericht door irisbloem » 4 mei 2021, 19:38

zoemers schreef: ↑
4 mei 2021, 12:13
Oh irisbloem dat is goed nieuws!!
Wanneer mag ze dan naar huis? Is het dan enkel nog voor haar gewicht dat ze haar in het ziekenhuis houden? Ik duim mee dat je ze snel mee naar huis mag nemen!

Babske, lukt het zowat thuis? Ik merk dat het nog altijd een uitdaging is alleen πŸ™ˆ soms vergeet ik zoiets in de buurt te leggen wanneer ik eten geef, en ja, dan is dat minstens een halfuur dat je daar niet meer aankan want er is niemand om het even te brengen πŸ˜…
Ik moet er ook op letten dat mijn telefoon opgeladen is...

YDV, dat is dan nog wel even πŸ™ˆ ik hoop voor jou dat het kleintje zin heeft om er vroeger uit te komen! 🀞
Ik weet nog niet wanneer ze naar huis mag, is nu nog te vroeg om te zeggen Als ze zou blijven aankomen zoals nu denk ik 2 weken maar het kan vlugger maar ook later zijn Ja enkel voor haar gewicht

YDV

Bericht door YDV » Gisteren, 10:55

4 mei 2021, 19:35
4 mei 2021, 8:31

Bij mij was het altijd voor de echo maar ik zou mij geen zorgen maken hierin
Dat komt ook heel dichtbij
Haar temperatuur blijft Ze goed behouden en Ze was vandaag weer goed aangekomen 😊
Ooh dat is super nieuws! De moment om ze mee naar huis te nemen zal wel stilaan in zicht komen als ze het zo goed blijft doen! 😍
Hier is net de vroedvrouw geweest. Bloeddruk nog altijd wat hetzelfde, onderdruk was nu ook iets hoger en toch wat eiwitten in urine. Dus moet 24uurs urine bijhouden vanaf morgen en vrijdag naar verloskwartier voor monitoring en bloeddrukcontrole. Vroedvrouw zei dat aangezien ik verder geen klachten heb ik mij nog niet teveel zorgen moet maken. Maar zou wel kunnen, afhankelijk van de controle vrijdag, dat ik ingeleid wordt in de loop van volgende week. Dus best wel spannend allemaal.

Hoop88

Bericht door Hoop88 » Gisteren, 12:03

@ zoemers: dikke merci vr de tip van de saforelle maandverbanden! Ondertussen heel wat pakjes in huis gehaald... sinds gisteren eindelijk kunnen afbouwen op 2 cataflans per dag. Zaterdag was ik echt niet goed. Nam nog 5 pijnstillers vr de naweeΓ«n. Het speelde al in mijn hoofd om over te schakelen van borstvoeding nr flessenvoeding terwijl Leon eigenlijk heel goed drinkt.
Maandagavond huilde hij dan 2u aan een stuk omwille van darmkrampen. Ik kreeg nu protectis druppeltjes vr hem vr de darmflora. Hij heeft ook een mega voorkeurshouding met zijn hoofdje nr rechts. Volgende week eens nr de osteopaat. Wellicht van de tang tijdens de bevalling...
Als ik iedereen zo hoor zijn alle bevallingen wel iets of ze nu vaginaal zijn of via keizersnede. Mijn knip is gelukkig mooi aan het genezen.
@ YDV: spannende weken zeg!! Ik was ook blij dat het inleiding werd. Was het wachten zo beu.
@ irisbloem: blij dat het de goeie richting uit gaat! Zal zalig zijn om haar mee te nemen.
@ Silent: kan het mij voorstellen dat je zo geen bevalling meer wil. Was keilang he. Vond bij mij de 13u al mega lang. Ik herken trouwens volledig wat je schrijft van de vroedvrouwen. Bij mij waren er ook verschillende visies. De ene vond dat je snachts ook blokken moest bewaken van om de 3u BV terwijl een ander dan zei ik zet mijn wekker niet, ze mogen eens een blok doen van 4-5u. Ik probeer overdag wat de 3u te volgen en snachts zie ik wel wanneer hij wakker komt.
@ Sara: zo spijtig van je negatieve ervaringen zeg ! Ik val wel uit de lucht als jullie het hebben over een lactatiedeskundige. Nooit van gehoord. Trouwens die bekkenbodemoefeningen zijn hier ook een grote opgave. Ook al eens vergeten. Heb er ook echt geen zin in, maar het moet af en toe he.

irisbloem

Bericht door irisbloem » Gisteren, 19:11

Bij Emma is het ook bij voorkeur met het hoofd naar rechts Misschien door ligging in de baarmoeder?

Plaats reactie