@Zitav: Om de 2 uur drinken?? Djeezes, blij dat onze L dat nooit heeft gedaan... L heeft ook een super gevoelig velleke, eerst was het baby acné. Toen dat ongeveer gedaan was, begonnen de melkkorstjes, met soms korsten van bijna een cm. Die dikke korsten zijn nu weg, maar nu staat alle huid onder haar haar vol met kleine melkkorst pellekes. En constant uitslag op haar gezichtje, die ook komt en gaat. Ze wrijft ook super vaak in haar ogen en niest veel (en sinds paar dagen ook hoest), ik begin me toch af te vragen of het niet één of andere allergie is

(want daar heb ik er ook een paar van)... Hoe kom je zoiets te weten?
Nadat L anderhalve week geleden 3 keer op rij mijn borst weigerde, heb ik niet meer geprobeerd (ik kon de afwijzing niet meer aan, al weet ik dat ik dat zo niet mag zien). Nu kolf ik 2 keer per dag, en geven 3 flesjes borstvoeding en 3 kunstvoeding. Die kunstvoeding doen we trouwens met gewoon water op kamertemperatuur, lekker gemakkelijk!
Morgen terug beginnen werken

Sinds vorige week gaat ze naar de crèche, ze is er super rustig, slaapt veel en lacht naar iedereen, ze zijn er blij mee. Hier sliep ze nooit meer langer dan half uur overdag, omdat ik het inbakeren moest afbouwen. Ik hoop dat ze nu terug af en toe wat langer gaat slapen overdag. En snachts ook meestal 2 keer wakker en dan moet ik haar tut teruggeven en dat spelleke duurt soms meer dan half uur, en dan nog eens wakker voor de nachtvoeding, en dan gaat de wekker van mijn vriend, en...
Binnenkort al tijd om met groentepap te beginnen, ben benieuwd...
Daarstraks afspraak gehad ivm eventueel brusje. Zij raadde aan om toch zeker 2 maanden met bv gestopt te zijn, en sowieso is eerst mogelijke plaats voor stimulatie in september. Ons al wel op de lijst gezet, maar komende weken dus wel wat denkwerk of ik echt 100% achter een brusje sta (voor L wil ik het zeker, maar ik weet niet of wij dat gaan aankunnen)