Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 8 maart 2023, 19:51

Sproetje schreef:
7 maart 2023, 22:33
Muzieknootje schreef:
7 maart 2023, 22:06
Sproetje schreef:
7 maart 2023, 20:00
Morgen krijg ik mijn uitgebreide suikertest. Ik heb best wel wat zenuwen. Ik heb een fobie voor overgeven, dus ik ben heel bang dat ik het goedje niet zal binnen krijgen of super misselijk zal worden…
De baby weegt al 1 kg ondertussen en doet het goed. Ligt nog in stuit, maar nog tijd genoeg om te draaien zei ze.
De gynaecoloog heeft ijzer en magnesium voorgeschreven ook.
Amai! 1 kilo al! Super. Hier is afgelopen keer ook ijzer voorgeschreven.
Wanneer zou je de uitslag van de test weten?
Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg. Bij de vorige test had ik daags nadien al resultaat. Dus ik hoop bij deze ook snel

Het ijzersupplement die ik moet nemen heet tardyferon. Had er nog nooit van gehoord.

Ja 1 kg. Zot hè. Zit goed op schema zei ze. Hartje ook goed 159bpm. Bewoog goed. Dus alles ziet er tot nu toe nog steeds goed uit. Baarmoederhals ook nog steeds 5cm. Moet boven de 3 zijn zei ze. Die houdt ze wel in de gaten door de baarmoederkrampen. Maar de magnesium zou daar ook tegen moeten helpen. Dus ben benieuwd.
Grtjs!
Al nieuws van de test? Ik vind dat suikerdrankje eigenlijk nog best te drinken 😁🙈 Fijn he, 1kg al😚
Ik neem al van voor tp extra magnesium in, werd me aangeraden 😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 9 maart 2023, 11:08

Goeiemorgen

Deze nacht echt slechte nacht 😴 dan direct een hele actieve kleuter die naast je staat te springen 😅🤭

Toch weer zure oprispingen ondanks medicatie 🫤

Net telefoon van Gyne mijn Antistoffen (die van mijn bloedgroep) blijven stabiel en onveranderd. Dat is goed nieuws maar een ? van waar die dus gekomen zijn…
Dus gewoon maandelijks blijven opvolgen.


@sproetje hoe ging de test? Al resultaat?


Hoe met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 9 maart 2023, 12:55

De test ging goed. Ik had geen moeite om het spul op te drinken. Ik kreeg kort daarna wel een heel vreemd gevoel in mijn lijf en hoofdpijn. Waarschijnlijk door die suikerrush. Er staat nog steeds niets op CoZo. Ik kom er gek van. Ook niemand gehoord. Ik denk dat ik zo meteen maar zelf eens bel naar het secretariaat gynaecologie om te vragen of er al resultaat is en of er mij nog iemand zal opbellen hierover.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 9 maart 2023, 20:08

Dag dames,
Hier vandaag 29weken en een extra groeiecho gekregen, aangezien ze bij de 20 weken gezien hadden dat de navelstreng gedeeltelijk door de vliezen liep en dit voor groeiachterstand kan zorgen. Maar daar is bij onze kleine meid niets van te merken. Ze werd zelfs al geschat op 1kg600.😍 komt overeen met 30 weken. Haar beenlengte werd zelfs al geschat op 31,5 weken. 😳
Wel nog steeds een laagliggende placenta, dus het zal sowieso een geplande keizersnede worden.
Ohja, vorige week een 3D-echo gaan doen die we cadeau hadden gekregen. 😍 Wat was het leuk!! Zo leuk om al een idee te kunnen hebben. Ze heeft echt bolle wangetjes..
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 9 maart 2023, 21:25

Ondertussen staan mijn waarden online. Mijn suiker na 2u staat te hoog. Ik vrees dus dat ik eraan hang. Heb wel de kliniek nog niet gehoord, maar ik bel anders morgenochtend zelf, want ik wil graag weten wat de verdere stappen zijn.
Ik had dit liever niet gehad. Ik vind het nu al moeilijk om een goed eetpatroon aan te houden. Ik eet ook veel dingen niet graag. Ik had nu eindelijk een ontbijt gevonden die me aansprak, maar die zal aangepast moeten worden als ik zo de voedingsadviezen lees. Ik word er nu al zenuwachtig van. Verdorie toch. Nog meer hindernissen.
Bij mij kan nooit eens iets vanzelf gaan. Vreselijk!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Ada » 9 maart 2023, 21:28

Sproetje schreef:
9 maart 2023, 21:25
Ondertussen staan mijn waarden online. Mijn suiker na 2u staat te hoog. Ik vrees dus dat ik eraan hang. Heb wel de kliniek nog niet gehoord, maar ik bel anders morgenochtend zelf, want ik wil graag weten wat de verdere stappen zijn.
Ik had dit liever niet gehad. Ik vind het nu al moeilijk om een goed eetpatroon aan te houden. Ik eet ook veel dingen niet graag. Ik had nu eindelijk een ontbijt gevonden die me aansprak, maar die zal aangepast moeten worden als ik zo de voedingsadviezen lees. Ik word er nu al zenuwachtig van. Verdorie toch. Nog meer hindernissen.
Bij mij kan nooit eens iets vanzelf gaan. Vreselijk!
Herkenbaar, die laatste zinnen. Ik had ook zws diabetes, ik begrijp echt hoe je je voelt. Als je vragen hebt mag je me altijd een berichtje sturen. Uiteindelijk vond ik het veel haalbaarder dan ik eerst dacht. Hopelijk word je snel geïnformeerd!
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 10 maart 2023, 9:52

Ik heb ondertussen gebeld naar het ziekenhuis. Omdat mijn laatste suikerwaarde verstoord is, ben ik naar de diabeteskliniek doorverwezen. Daar heb ik dinsdag een afspraak. Daarna naar de verpleegkundige voor materiaal en uitleg. Dit wordt dus wellicht een dieet en suiker monitoren denk ik.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 10 maart 2023, 12:38

Sproetje schreef:
10 maart 2023, 9:52
Ik heb ondertussen gebeld naar het ziekenhuis. Omdat mijn laatste suikerwaarde verstoord is, ben ik naar de diabeteskliniek doorverwezen. Daar heb ik dinsdag een afspraak. Daarna naar de verpleegkundige voor materiaal en uitleg. Dit wordt dus wellicht een dieet en suiker monitoren denk ik.
Dan toch…niet fijn maar je moet erdoor he!
Een vriendin van me had het ook toen amper 27j dus het is niet fix leeftijd gebonden (tegen mij zeiden ze ook dat ik meer risico ging hebben omdat ik 37j geworden ben maar kijk toch niet)
Zij moest haar voeding idd beetje aanpassen en de suiker monitoren.
Na de bevalling was het over…

Veel moed 🤞🏼 hopelijk krijg je een goeie uitleg en begeleiding.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 14 maart 2023, 19:21

Bij de diabeteskliniek geweest. Mijn waarden zijn niet zo ernstig, maar van zodra er eentje te hoog is, spreekt men van zwangerschapsdiabetes. Ik moet dus vooral op m’n voeding letten en dus suikers vermijden. Ook koolhydraten moet ik mee opletten en beperken. Ik moet nu komende 2 dagen 7 keer per dag prikken, telkens voor een hoofdmaaltijd en een uur erna en dan ‘s avonds voor het slapengaan nog eens. Dan moet ik de waarden en mijn voedingsdagboek doormailen en gaan zij kijken of het goed is zo of zeggen wat ik moet veranderen aan mijn voeding. Over het algemeen moet ik nu niet meteen super veel veranderen. Enkel de honing in mijn yoghurt moet vervangen worden door zoetstof. En ik moet suikerrijke dingen achterwege laten zoals koeken enzo. Maar cava nog.
Hopelijk dan alles onder controle, anders kan er nog beslist worden dat er insuline nodig zou zijn.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 15 maart 2023, 8:55

Sproetje schreef:
14 maart 2023, 19:21
Bij de diabeteskliniek geweest. Mijn waarden zijn niet zo ernstig, maar van zodra er eentje te hoog is, spreekt men van zwangerschapsdiabetes. Ik moet dus vooral op m’n voeding letten en dus suikers vermijden. Ook koolhydraten moet ik mee opletten en beperken. Ik moet nu komende 2 dagen 7 keer per dag prikken, telkens voor een hoofdmaaltijd en een uur erna en dan ‘s avonds voor het slapengaan nog eens. Dan moet ik de waarden en mijn voedingsdagboek doormailen en gaan zij kijken of het goed is zo of zeggen wat ik moet veranderen aan mijn voeding. Over het algemeen moet ik nu niet meteen super veel veranderen. Enkel de honing in mijn yoghurt moet vervangen worden door zoetstof. En ik moet suikerrijke dingen achterwege laten zoals koeken enzo. Maar cava nog.
Hopelijk dan alles onder controle, anders kan er nog beslist worden dat er insuline nodig zou zijn.

Dat valt dan idd nog goed mee… duimen dat het werkt!

Hier lukt slapen wat moeilijker laatste dagen, maar komt ook door de hoestende en niezende kleuter…
Maandag super mooi weer dus zware opstoot voor hem van zijn hooikoorts! Medicatie dan maar opgestart.

Maandag ook de lijst gaan leggen. Niet zoveel grote stukken hebben we nog en een park kocht ik tweedehands.

Dit keer nog meer neutraler gekozen, denk thema dat echt wel uniseks is ook… vooral beige tinten…beetje mint…
Heb dan toch een nieuwe parklegger erop gezet zo hebben we diegene van ons eerste als reserve, kan ik sneller wassen bij accidentjes 😉
En ook een nestje erop gezet en een inbakerdoek 🤭 mijn man is van dat laatste niet overtuigd maar vorige keer vanaf week 3 krijsende onrustige baby die amper sliep voor wel 9maanden lang … waar we uren mee hebben rondgelopen mss kan hij nu makkelijker rustig worden 🤞🏼

Gisteren kwam mijn man wat paniekerig thuis met het idee of we het wel nog aankunnen, 6 j ouder…
Onze kleuter die dan naar het eerste leerjaar zal gaan als alles goed gaat… 😅 maar ik denk dat we ergens rustiger zijn geworden, we weten hoe zwaar het kan zijn en dat het ooit weer beter wordt eens er een routine is…
Of dat maken we onszelf wijs 🤪

Hier komt vrijdag de vroedvrouw aan huis.
Hoe met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 15 maart 2023, 16:58

Gioia86 schreef:
15 maart 2023, 8:55
Sproetje schreef:
14 maart 2023, 19:21
Bij de diabeteskliniek geweest. Mijn waarden zijn niet zo ernstig, maar van zodra er eentje te hoog is, spreekt men van zwangerschapsdiabetes. Ik moet dus vooral op m’n voeding letten en dus suikers vermijden. Ook koolhydraten moet ik mee opletten en beperken. Ik moet nu komende 2 dagen 7 keer per dag prikken, telkens voor een hoofdmaaltijd en een uur erna en dan ‘s avonds voor het slapengaan nog eens. Dan moet ik de waarden en mijn voedingsdagboek doormailen en gaan zij kijken of het goed is zo of zeggen wat ik moet veranderen aan mijn voeding. Over het algemeen moet ik nu niet meteen super veel veranderen. Enkel de honing in mijn yoghurt moet vervangen worden door zoetstof. En ik moet suikerrijke dingen achterwege laten zoals koeken enzo. Maar cava nog.
Hopelijk dan alles onder controle, anders kan er nog beslist worden dat er insuline nodig zou zijn.

Dat valt dan idd nog goed mee… duimen dat het werkt!

Hier lukt slapen wat moeilijker laatste dagen, maar komt ook door de hoestende en niezende kleuter…
Maandag super mooi weer dus zware opstoot voor hem van zijn hooikoorts! Medicatie dan maar opgestart.

Maandag ook de lijst gaan leggen. Niet zoveel grote stukken hebben we nog en een park kocht ik tweedehands.

Dit keer nog meer neutraler gekozen, denk thema dat echt wel uniseks is ook… vooral beige tinten…beetje mint…
Heb dan toch een nieuwe parklegger erop gezet zo hebben we diegene van ons eerste als reserve, kan ik sneller wassen bij accidentjes 😉
En ook een nestje erop gezet en een inbakerdoek 🤭 mijn man is van dat laatste niet overtuigd maar vorige keer vanaf week 3 krijsende onrustige baby die amper sliep voor wel 9maanden lang … waar we uren mee hebben rondgelopen mss kan hij nu makkelijker rustig worden 🤞🏼

Gisteren kwam mijn man wat paniekerig thuis met het idee of we het wel nog aankunnen, 6 j ouder…
Onze kleuter die dan naar het eerste leerjaar zal gaan als alles goed gaat… 😅 maar ik denk dat we ergens rustiger zijn geworden, we weten hoe zwaar het kan zijn en dat het ooit weer beter wordt eens er een routine is…
Of dat maken we onszelf wijs 🤪

Hier komt vrijdag de vroedvrouw aan huis.
Hoe met de rest?
Je gaat dat goed doen sproetje💪🏻😉

Hier ook minder geslapen de laatste tijd. Ik word nu vaak wakker om te plassen en heb dan ook ferme dorst. + Kan dan erna moeilijk een houding vinden ook al ligt mn buik niet in de weg. Dus meestal meerdere keren wakker en soms veel gewoel. Maar twee dagen geleden nog eens in 1 x doorgeslapen zoals bij mij 'normaal' was, en da's eigenlijk wel al een luxe geweest heel de zwangerschap door🙈 + ik snurk echt enorm al effe. Combi zwangerschap en hooikoorts (nochthans geen last neer van hooikoorts voorbije week gehad). Mijn vriend kan het niet meer aan en ik snurk mezelf soms wakker, het is er over😳😲

Hier wordt het waarschijnlijk een lijst via pakske, maar dan vooral met foto's van tweedehandsspullen, niet veel nieuwe. Vandaag ook eens naar de babytheek geweest in onze buurt. Heb mechanisch afkolfapparaat dat nog nooit gebruikt is, uitgeleend😊 Indien borstvoeding lukt, zou ik graag willen combineren met de borst en afgekolfde melk in het flesje...

Stickers deze week ontvangen voor de pakjes. No way back voor de naam🙈 allez eigenlijk wel maar toch😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 18 maart 2023, 7:56

Hey iedereen.

Hier kwam gisteren de vroedvrouw nogmaals langs.
Bloeddruk was goed en ook de hartslag van Bebe 2 ☺️
Het was pedagogiche studiedag dus onze kleuter was thuis, die was wel onder de indruk dat het hartje zo tekeer ging.
Zoals een 🏇 paardje in galop legde de vroedvrouw hem uit.

Het waren enkele helse dagen. Ons zoontje had al enkele allergieën sinds baby af (op 14m testen) cacao/chocolade en appel… maar dus sinds vorig jaar ook hooikoorts aan allerlei pollen, grassen, bomen en katten…
Ik had zijn medicatie hiervoor nog niet echt opgestart door het wisselende weer… maar een zware opstoot gehad naar kinderarts en zelfs zijn longen zijn beetje aangetast door de opstoot, hoestbuien etc… hij kon amper slapen bleef er altijd in… dus ook voor mij super vermoeiend ik was KO

De extra medicatie en puffer slaan al aan en er is beterschap bij het hoesten…
De medicatie voor ze hooikoorts zal enkele dagen nodig hebben om dan hopelijk een volledig effect ervan te hebben.

Ik had het als kind ook mijn man de laatste jaren ook in zijn thuisland nooit gehad maar na enkele jaren in België dus ook… dit wil zeggen dat volgens de statistieken Bebe 2 er ook 70% kans op heeft.

Ik weet het is maar een allergie maar het is toch niet fijn ze zo te zien afzien. Hij zou nu op school ook meer de handjes moeten wassen na buitenspelen enzo… om die rode ogen te verminderen… hopelijk houden ze er rekening mee.
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 18 maart 2023, 18:20

Gioia86 schreef:
18 maart 2023, 7:56
Hey iedereen.

Hier kwam gisteren de vroedvrouw nogmaals langs.
Bloeddruk was goed en ook de hartslag van Bebe 2 ☺️
Het was pedagogiche studiedag dus onze kleuter was thuis, die was wel onder de indruk dat het hartje zo tekeer ging.
Zoals een 🏇 paardje in galop legde de vroedvrouw hem uit.

Het waren enkele helse dagen. Ons zoontje had al enkele allergieën sinds baby af (op 14m testen) cacao/chocolade en appel… maar dus sinds vorig jaar ook hooikoorts aan allerlei pollen, grassen, bomen en katten…
Ik had zijn medicatie hiervoor nog niet echt opgestart door het wisselende weer… maar een zware opstoot gehad naar kinderarts en zelfs zijn longen zijn beetje aangetast door de opstoot, hoestbuien etc… hij kon amper slapen bleef er altijd in… dus ook voor mij super vermoeiend ik was KO

De extra medicatie en puffer slaan al aan en er is beterschap bij het hoesten…
De medicatie voor ze hooikoorts zal enkele dagen nodig hebben om dan hopelijk een volledig effect ervan te hebben.

Ik had het als kind ook mijn man de laatste jaren ook in zijn thuisland nooit gehad maar na enkele jaren in België dus ook… dit wil zeggen dat volgens de statistieken Bebe 2 er ook 70% kans op heeft.

Ik weet het is maar een allergie maar het is toch niet fijn ze zo te zien afzien. Hij zou nu op school ook meer de handjes moeten wassen na buitenspelen enzo… om die rode ogen te verminderen… hopelijk houden ze er rekening mee.
Fijn dat je zoontje er bij was om hartje te horen😚
Ik heb als kind veel allergieën gehad (dachten ook aan beginnende astma) maar heb dan meegedaan aan een studie in Jette van mijn 8-10 j tot 13-14j ofzo, en ik ben daardoor van al mn allergieën verlost geraakt. Juist de hooikoorts is sinds enkele jaren terug sinds ik in ons gekocht huis woon🙈

Vandaag pretecho gedaan. Onze dochter is een grote, dikke baby😲😁🙈 Lap he, ik zie juist graag zo kleine, fijne babytjes😁🙈 Ze raadde ons af om maatje 50 te kopen voor de dochter. Over twee weken hebben we eens echo bij anderee dr, hoop dan eens voor t eerst de schatting te horen ook al kunnen ze daar nog ver naast zitten 😉 Ligt ook al wat naar beneden maar gelukkig nog niet te laag + hoe ze nu ligt is het niet in stuit...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 21 maart 2023, 23:28

Vandaag een echo gehad op 28w2d. Alles zag er goed uit. Hij lag met zijn hoofdje naar onder en ik had gevraagd of hij goed lag voor een 3D. Ze heeft het geprobeerd ondanks dat de navelstreng wel een klein beetje in de weg lag, maar ik moet zeggen dat hij best goed gelukt is. Het lijkt erop dat we een grote jongen krijgen. Op de groeicurve staat ie nu op P80. Het geschatte gewicht was 1,370kg.
Hoe blij we waren als we thuiskwamen, hoe snel de sfeer omsloeg naar intens verdriet. Ik kreeg een berichtje van m’n mama dat mijn mémé overleden is deze namiddag. Ze was als een 2de mama voor mij. Ze was al een jaar of 10 dement en kende me niet meer. Maar toch doet het ontzettend veel pijn. Ik had zo graag gehad dat ze onze zoon nog had kunnen zien. Helaas, er verdwijnt een leven en er komt er eentje in de plaats… ze is 96 jaar geworden en ze zal altijd een speciaal plaatsje hebben in mijn hart. Ik vraag me af of de baby hier nu stress van krijgt van dit intense verdriet… dat zou ik liever niet hebben, maar ik kan mijn gevoel ook niet tegenhouden of uitschakelen.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 22 maart 2023, 8:41

Sproetje schreef:
21 maart 2023, 23:28
Vandaag een echo gehad op 28w2d. Alles zag er goed uit. Hij lag met zijn hoofdje naar onder en ik had gevraagd of hij goed lag voor een 3D. Ze heeft het geprobeerd ondanks dat de navelstreng wel een klein beetje in de weg lag, maar ik moet zeggen dat hij best goed gelukt is. Het lijkt erop dat we een grote jongen krijgen. Op de groeicurve staat ie nu op P80. Het geschatte gewicht was 1,370kg.
Hoe blij we waren als we thuiskwamen, hoe snel de sfeer omsloeg naar intens verdriet. Ik kreeg een berichtje van m’n mama dat mijn mémé overleden is deze namiddag. Ze was als een 2de mama voor mij. Ze was al een jaar of 10 dement en kende me niet meer. Maar toch doet het ontzettend veel pijn. Ik had zo graag gehad dat ze onze zoon nog had kunnen zien. Helaas, er verdwijnt een leven en er komt er eentje in de plaats… ze is 96 jaar geworden en ze zal altijd een speciaal plaatsje hebben in mijn hart. Ik vraag me af of de baby hier nu stress van krijgt van dit intense verdriet… dat zou ik liever niet hebben, maar ik kan mijn gevoel ook niet tegenhouden of uitschakelen.

Hoe vreugde en verdriet dicht bij elkaar kunnen liggen…
Fijn van de goeie controle, zelfs een 3D beeld is altijd mooi meegenomen. Ik heb ervaring met mini’s en zou deze keer toch liever een grotere baby hebben die goed aan de borst kan drinken.
Want onze eerste was toch heel stressvol gebeuren amper 2kg en moeten gaan kolven en nog bijvoeden 😅

Wat je verdriet betreft alvast mijn oprecht medeleven, mijn meme is nu 87 en ook dement maar herkent me wel nog maar vergeet altijd alles wat kort gebeurde van vroeger weet ze alles nog. Ze zit ook in een rusthuis en vind het daar alles behalve aangenaam dus zie ik haar niet meer dagelijks of wekelijks…
Ondanks dat begrijp ik je verdriet ik zou ook zo reageren…
Heb vorige zwangerschap heel veel verdriet gehad door de situatie met ons dode tweelingzusje in de buik…of het daardoor is dat ons kleintje niet meer groeide ofzo denk het niet…
Maar ze voelen het denk ik wel.
Ik voel deze zwangerschap ook veel meer bewegingen dan de vorige…
Alleszins opkroppen hoef je ook niet te doen… beter dat je je tranen los laat als ze er zijn…
Nog veel sterkte in deze trieste dagen…

Ik heb soms ook verdriet dat mijn andere grootouders ons zoontje ook nooit zullen ontmoeten, maar onze naam is alleszins vernoemt naar 1 van hen (op papier dus 3 namen zoals bij ons eerste kind)
In Italië is dat nog steeds beetje traditie dus…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten