Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 22 maart 2023, 8:52

@Goia86

Ik heb het heel moeilijk gehad toen ze me niet meer herkende. Ze werd plots een vreemde voor me. Ik was bang om haar te zien. Ik ben dus lange tijd niet geweest. Door Corona kreeg ik plots het gevoel dat ik haar moest bezoeken. Ik ging dan altijd samen met m’n mama. Maar dit was ook helemaal niet dagelijks of zelfs wekelijks. Ik vond het gewoon eng en niet aangenaam. Nu word ik natuurlijk overspoeld door spijt dat ik niet genoeg ben geweest. Ik ben vorige week wel geweest en heb haar hand vastgehouden en laten voelen dat ik haar graag zie. Ik hoop dat ze dit gevoeld heeft. Want ondanks dat ik niet veel ging zag ik haar wel echt doodgraag. Ze heeft vroeger altijd als een 2de mama voor ons gezorgd en zoiets vergeet je niet.

Ja ik wil ook wel een gemiddelde baby of er wat boven, maar ik zie het niet zitten om er een baby uit te persen van 4kg 🙈
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 27 maart 2023, 9:28

Goeiemorgen iedereen

Hier vandaag 29weken aanstaande vrijdag heb ik controle bij de Gyne… ben benieuwd laatste 3 dagen heb ik opmerkelijk meer vaginaal verlies, ik nam zelf contact met vroedvrouw omdat het zo vloeibaar is…maar zou daarom niet te hoeven betekenen dat het vruchtwater is. Dus moet ik terug inlegkruisjes gaan gebruiken ook… 🙄
Heb wel nog altijd heel actieve baby in de buik.
Ben ook sneller buiten adem de laatste tijd.
Aangezien mijn vorige zwangerschap van 2017 geleden is kan ik het me allemaal niet zo goed meer herinneren of ik dat toen ook had of…

Hoe gaat het met de rest?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 27 maart 2023, 9:46

Gioia86 schreef:
27 maart 2023, 9:28
Goeiemorgen iedereen

Hier vandaag 29weken aanstaande vrijdag heb ik controle bij de Gyne… ben benieuwd laatste 3 dagen heb ik opmerkelijk meer vaginaal verlies, ik nam zelf contact met vroedvrouw omdat het zo vloeibaar is…maar zou daarom niet te hoeven betekenen dat het vruchtwater is. Dus moet ik terug inlegkruisjes gaan gebruiken ook… 🙄
Heb wel nog altijd heel actieve baby in de buik.
Ben ook sneller buiten adem de laatste tijd.
Aangezien mijn vorige zwangerschap van 2017 geleden is kan ik het me allemaal niet zo goed meer herinneren of ik dat toen ook had of…

Hoe gaat het met de rest?
Hoi Gioia,
Dat buiten adem zijn klinkt zeer herkenbaar. Wij hebben redelijk wat trappen in huis en dat begin ik toch wel te merken. Heb hier ook nog de laatste concerten om te spelen op staan. Maar begint ook wel zwaarder te worden. Komend weekend stop ik er dan ook mee. Ook dat van meer verlies herken ik.
Komende donderdag hier al 32 weken 😍. Dan ook weer een nieuwe controle. Ben benieuwd hoeveel ze weer is is bijgekomen. Ons dametje is ook zeer actief.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 27 maart 2023, 11:29

Hey Dames

Ik ook 29 weken sinds gisteren. Ons mannetje is heel erg actief. Ik ben ook snel buiten adem en ik voel dat alles lastiger wordt. Ik zou meer moeten rusten zegt de vroedvrouw, maar dat is niet altijd zo gemakkelijk 🙈 je wil natuurlijk vanalles doen, opruimen, plaats maken voor de babyspullen, winkelen voor de baby,.. ik had dit weekend best veel bruinverlies na een paar dagen menstruatiepijn te hebben ervaren. Het is wel al weer gestopt dus ik denk dat het ok is. Vrijdag komt de vroedvrouw en volgende week mag ik terug bij de gynaecoloog langs.
Ik heb ook vaak een onbehaaglijk gevoel in mijn lijf. Vooral borstkas en hoofd. Precies of mijn zuurstof tijdelijk wordt afgesneden ofzo. De misselijkheid is hier ook weer verergerd helaas. Ik kan niet zoveel eten en heb ook geen zin in eten daardoor. Ik heb mijn Navalit daarom weer wat opgetrokken naar 2 ‘s avonds. Hopelijk helpt het een beetje.

@gioia vruchtwater kunnen ze testen in het ziekenhuis. Dus als je ongerust bent dan kan je dat altijd vragen!

Succes met de nieuwe controle Muzieknootje!

Grtjs
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 28 maart 2023, 9:32

Goeiemorgen

Ik denk dus echt die buiten adem zijn na inspanning ofzo echt iets typisch is… (een actieve kleuter helpt hier wel niet bij en bijna 2 weken vakantie 😳 ook vermoeiend die avonden nu het lang licht is… discussie van mama ik ben nog niet moe, het is nog geen avond, 4-5 keer roepen vanuit bed dus altijd weer naar boven… wij hebben dan nog rolluiken dus het is echt donker maar goed… hopelijk een fase die weer voorbij gaat…)

Aangezien ik vrijdag naar het ZH moet bij de Gyne ga ik het zeker vragen van dat vaginaal verlies.

Heb trouwens ook vaker het zuur maar het is doenbaar.

Aan iedereen die deze week of weldra nog controles heeft veel succes…🤞🏼

Trouwens is ons lijstje compleet?

Bear - 9 mei - meisje - UZ Gent (opvolging nu in AZ deinze)
Jena - 16 mei - meisje- Jette
Muzieknootje - 25 mei - voorlopig geheim - Hasselt
Sproetje - 11 juni - jongen - Sint Lucas Brugge
Gioia - 12 juni - jongen - OLV Asse
Hillie - 14 juni - geheim - GHB Leuven

Ingevr84? Schreef jij ook niet bij opstart in dit groepje?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 28 maart 2023, 10:08

Gioia86 schreef:
28 maart 2023, 9:32
Goeiemorgen

Ik denk dus echt die buiten adem zijn na inspanning ofzo echt iets typisch is… (een actieve kleuter helpt hier wel niet bij en bijna 2 weken vakantie 😳 ook vermoeiend die avonden nu het lang licht is… discussie van mama ik ben nog niet moe, het is nog geen avond, 4-5 keer roepen vanuit bed dus altijd weer naar boven… wij hebben dan nog rolluiken dus het is echt donker maar goed… hopelijk een fase die weer voorbij gaat…)

Aangezien ik vrijdag naar het ZH moet bij de Gyne ga ik het zeker vragen van dat vaginaal verlies.

Heb trouwens ook vaker het zuur maar het is doenbaar.

Aan iedereen die deze week of weldra nog controles heeft veel succes…🤞🏼

Trouwens is ons lijstje compleet?

Bear - 9 mei - meisje - UZ Gent (opvolging nu in AZ deinze)
Jena - 16 mei - meisje- Jette
Muzieknootje - 25 mei - voorlopig geheim - Hasselt
Sproetje - 11 juni - jongen - Sint Lucas Brugge
Gioia - 12 juni - jongen - OLV Asse
Hillie - 14 juni - geheim - GHB Leuven

Ingevr84? Schreef jij ook niet bij opstart in dit groepje?
Je mag het bij ons aanpassen naar een meisje 💖
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

mich75
Berichten: 2982
Lid geworden op: 8 juni 2014, 16:28

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door mich75 » 28 maart 2023, 10:36

Buiten adem zijn na een inspanning is zeker normaal. Je kindje wordt groter en daardoor kan het zijn dat je longen minder plaats hebben om uit te zetten. Idem dito met de maag trouwens.

Als je kindje indaalt betert dit meestal, hierdoor komt het dat sommige dames op het einde van hun zwangerschap plots terug meer energie hebben.

Op deze termijn zijn jullie ook op vrij korte tijd 5-10 kg bijgekomen en ook dit heeft invloed op je conditie. Daarbij komt dat je lichaam hard werkt tijdens een zwangerschap.

@Gioia, een trucje om te zien of je vruchtwater verliest is heel er hard op je hand blazen, als je dan meer verliest is het waarschijnlijk vruchtwater en laat je het best zo snel mogelijk testen.

@sproetje, ik heb lang getwijfeld om te reageren omdat ik weet dat je snel angstig wordt, maar ga het toch doen omdat ik het belangrijk vind.
Dat onbehaaglijk gevoel kan een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging, ik zeg niet dat het zo is, maar meld het bij de eerstevolgende controle zodat ze even je bloeddruk en urine kunnen controleren.
Het kan ook komen omdat je je voeding hebt moeten aanpassen, als je lichaam veel minder suiker binnenkrijgt dan voorheen kan je deze symptomen ook ondervinden.
Veel kans dat het door het laatste komt, maar ik zou niet willen dat als het zwangerschapsvergiftiging is, dat het pas later wordt opgemerkt en ik niets gezegd heb.

Zeker niet in paniek schieten, want als het vroeg wordt ontdekt en behandeld dan is er weinig aan de hand.
2010: start kinderwens
2014: start mmm​
03/15: overstap Jette ​ 08/15 start icsi-d
03/17: dochter (icsi-d 6)​ 12/17: start brusje
09/18: start ecd
06/19: twins
11/20: start brusje
01/22: dochter
01/23: start brusje --> onverwacht einde verhaal 😭😭😭

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 28 maart 2023, 17:06

mich75 schreef:
28 maart 2023, 10:36
Buiten adem zijn na een inspanning is zeker normaal. Je kindje wordt groter en daardoor kan het zijn dat je longen minder plaats hebben om uit te zetten. Idem dito met de maag trouwens.

Als je kindje indaalt betert dit meestal, hierdoor komt het dat sommige dames op het einde van hun zwangerschap plots terug meer energie hebben.

Op deze termijn zijn jullie ook op vrij korte tijd 5-10 kg bijgekomen en ook dit heeft invloed op je conditie. Daarbij komt dat je lichaam hard werkt tijdens een zwangerschap.

@Gioia, een trucje om te zien of je vruchtwater verliest is heel er hard op je hand blazen, als je dan meer verliest is het waarschijnlijk vruchtwater en laat je het best zo snel mogelijk testen.

@sproetje, ik heb lang getwijfeld om te reageren omdat ik weet dat je snel angstig wordt, maar ga het toch doen omdat ik het belangrijk vind.
Dat onbehaaglijk gevoel kan een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging, ik zeg niet dat het zo is, maar meld het bij de eerstevolgende controle zodat ze even je bloeddruk en urine kunnen controleren.
Het kan ook komen omdat je je voeding hebt moeten aanpassen, als je lichaam veel minder suiker binnenkrijgt dan voorheen kan je deze symptomen ook ondervinden.
Veel kans dat het door het laatste komt, maar ik zou niet willen dat als het zwangerschapsvergiftiging is, dat het pas later wordt opgemerkt en ik niets gezegd heb.

Zeker niet in paniek schieten, want als het vroeg wordt ontdekt en behandeld dan is er weinig aan de hand.
Hey Mich,
Dank je voor je advies. Je hebt me niet echt afgeschrikt hoor. Want ik heb verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging en daardoor word ik ook nauw opgevolgd. Mijn bloeddrukken worden elke dag 2 keer gemeten en ik krijg Asaflow. Bloeddrukken zijn aan de lage kant. Dus ik vermoed dat het geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging is. Volgende week wordt mijn urine ook onderzocht.
Van de suiker zou wel kunnen. Ik let wel op dat ik geen of weinig suikerrijke dingen eet.
Het zou natuurlijk ook te maken kunnen hebben met de spanning die ik de laatste 4 weken weer ervaar door 3 sterfgevallen. Spanning doet ook rare dingen met een mens.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 28 maart 2023, 19:04

Heel veel sterkte met de verliezen sproetje🫂
Proficiat met het meisje muzieknootje 😉
Hier ook last gekregen van het zuur Gioa😑 Riopan ofzo helpt wel bij me s nachts. Mijn slechtste zuurmoment was wel na italiaanse resto vorige week . Heb er s nachts moeten van overgeven en heel brandend zuur gehad, wrs wat te laat en teveel gegeten toen ik. Ja, zal wel pittiger zijn denk ik met een kleuter erbij, maar we zitten in onze derde trimesters denk ik nu he allemaal?🎉 Ik ben nog niet buiten adem enz maar hebt gevoel dat ik mss iets teveel rust. Ga wel wandelen met de hond maar door niet te werken (en geen kinderen in huis), rust ik verl en doe ik veel op het gemak (aangezien ik toch alle tijd heb). Soms denk ik dat ik mss ietsje te passief ben..
Hier heb ik nu ook vaak een zeer jeukende buik en borsten. Ik gebruik wel een goede crème en buik is niet droog, maar de jeuk blijft wel erg. Ook wat uitslag op mn buik... Overmorgen naar de gynae voor termijnecho, ben wel benieuwd om eens te horen hoe groot ze zou zijn enz (ook al is dat een schatting).
Vandaag met mijn vriend bij de kiné geweest om wat oefeningen en tips te krijgen voor tijdens de arbeid/bevalling, was wel zeer leerrijk en goed voor de bonding want soms denk ik dat hij zo denkt van 'uw bevalling' en dan denk ik 'onze bevalling'😁
Fijn je hier eens te zien Mich😉
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 30 maart 2023, 13:37

Hoi dames,

Hier vandaag op 32 weken weer een nieuwe controle gekregen. Ons dametje was weer goed gegroeid en weer lekker druk. Ze werd nu op 2kg, 2kg100 geschat. Ze werd wel niet meer zo groot geschat als de vorige keer. Vorige keer geschat op P87 nu op P70.
De ligging van de placenta heeft ze ook nog eens nagekeken. Deze was wat opgeschoven en was zelfs een kleine opening gekomen. Maar helaas toch nog te kort op de baarmoederhals. Dus de keizersnede staat vast. Hebben ook al een mogelijke datum gekregen.

Zelf werd ik tijdens de echo redelijk misselijk en kreeg echt precies een flauwte met zweetaanval en alles erbij... :shock: Dit is me eigenlijk nog nooit voorgevallen. Volgens de gynae kwam dit omdat ik zo lang op mijn rug moest liggen. Na mij te draaien op mijn zij was het gelukkig wel snel over.

Nu kan het aftellen wel al beginnen. Nog 3 dagen werken en dan start mijn verlof al.
Zo gek eigenlijk.

Hoe gaat het met de rest?
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 30 maart 2023, 16:00

Muzieknootje schreef:
30 maart 2023, 13:37
Hoi dames,

Hier vandaag op 32 weken weer een nieuwe controle gekregen. Ons dametje was weer goed gegroeid en weer lekker druk. Ze werd nu op 2kg, 2kg100 geschat. Ze werd wel niet meer zo groot geschat als de vorige keer. Vorige keer geschat op P87 nu op P70.
De ligging van de placenta heeft ze ook nog eens nagekeken. Deze was wat opgeschoven en was zelfs een kleine opening gekomen. Maar helaas toch nog te kort op de baarmoederhals. Dus de keizersnede staat vast. Hebben ook al een mogelijke datum gekregen.

Zelf werd ik tijdens de echo redelijk misselijk en kreeg echt precies een flauwte met zweetaanval en alles erbij... :shock: Dit is me eigenlijk nog nooit voorgevallen. Volgens de gynae kwam dit omdat ik zo lang op mijn rug moest liggen. Na mij te draaien op mijn zij was het gelukkig wel snel over.

Nu kan het aftellen wel al beginnen. Nog 3 dagen werken en dan start mijn verlof al.
Zo gek eigenlijk.

Hoe gaat het met de rest?

Dat is al een flinke dame als je bekijkt dat ons zoontje in 2017 dysmatuur geboren werd aan 37+5d met amper 2kg, dus echt goed… ik hoop nu ook op een beter groeiende baby!
En als je er vrede mee hebt dat het niet anders kan dan keizersnede dat is belangrijkste.

Moet verschieten zijn als je je plots zo slecht voelde…

Je kan echt beginnen aftellen ☺️

Hier morgenvm controle op 29w4d
Ook zal ze denk ik naar placenta kijken want ook hier ligt die sinds begin laag een achter…
Ben is benieuwd hoeveel hij hier zal gegroeid zijn…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 30 maart 2023, 18:19

Hier vandaag lange termijn echo gehad op 33w. Ze wordt geschat op 2kg085 en is 42cm groot. Voorlopig ligt ze in de goede richting en volgende echo is weer een maandje wachten...👍🏻
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 30 maart 2023, 19:23

+ spannend dat je al een eventuele datum hebt muzieknootje 😚
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 30 maart 2023, 22:30

Jena schreef:
30 maart 2023, 19:23
+ spannend dat je al een eventuele datum hebt muzieknootje 😚
Ja inderdaad. Ze had 2 opties aangezien ze het graag zelf wilde doen. Dus dan zou de eerste dag voor haar beter uitkomen. Want dan kan het smorgens. Anders is het de dag erna in de namiddag. Maar wel echt spannend inderdaad.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 31 maart 2023, 12:43

Hey Dames

Alles perfect met bebè 👌🏼
Gegroeid bijna 1kg200 volgt bijna altijd zijn groeisnelheid 📈 De dokter denkt dat het geen reus zal zijn...
zit eerder onderaan de curve. Maar volgt de zijne…

We zullen nu volgende keer zien.. vanaf 30w groeide ons eerste kindje bijna niet meer dus…spannend 🙏🏼

Hoofdje naar beneden en voeten onder mijn ribben 😅

De vloeistof die ik verlies is geen vruchtwater,
Daar beneden nog alles onder controle 🤭😅

Ook terug bloed Analyse en gedaan ✔️ voor die Anti D gezien mijn negatieve bloedgroep.

Even snel gekeken naar placenta en hij lijkt niet meer in de weg te liggen maar 24/4 wordt dat extra gecontroleerd.

Ik ben dus wel terug wat gerustgesteld en blij, ik ging ook alleen… mijn man kreeg geen verlof maar op zich vind ik dat zo erg niet.

@jena ook fijn dat bij jullie ook alles goed gaat…
De lengte heb ik hier denk ik niet gezien of gehoord maar ik weet dat mijn volgende echo wel uitgebreider zal zijn alsook terug een inwendige!

Fijn weekend iedereen!
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten