Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 31 maart 2023, 13:22

Ik heb al dagen aan een stuk gekleurde afscheiding. Begon eerst rozerood, dan licht roze, bruin en ondertussen een vreemd kleur. Niet lopend ofzo, eerder slijm. Ik heb gisteren dan een berichtje gestuurd naar de vroedvrouw die aanraadde op toch eens te bellen naar verloskunde. Ik mag vandaag een extra controle gaan doen. Ze vermoed dat het eerder door een infectie ofzo zal zijn en maakt zich niet meteen zorgen. Dat deden wij gisteren wel omdat babyboy ook niet zo actief was als anders en de bewegingen ook niet meer krachtig waren. Maar vandaag toch wel weer sterk aanwezig gelukkig! Ik heb ook een zeurende pijn zoals menstruatiepijn in de onderbuik die uitstraalt naar mijn heupen. Een pijn die er voordien niet was. En de oefencontracties zijn ook niet meer beperkt tot ‘s avonds maar komen nu heel de dag door voor.
Mijn gynaecologe heeft me gisteren gebeld dat ze zelf slecht nieuws gekregen heeft en ze een tijdje niet aan het werk zal zijn… ik moet nu dus nog voor die laatste maanden bij een andere gynaecologe. Heel vervelend vind ik het, ook al weet ik dat ze daar niet kan aan doen. Maar nu moet ik weer iemand nieuw leren kennen, weer vertrouwen opbouwen, een hele aanpassing dus weer voor mij. En laat veranderingen nu net een valkuil zijn voor me… Nuja het is wat het is en ik moet er natuurlijk door.
Leuk te horen dat het bij iedereen goed gaat! De tijd begint nu wel echt te korten hè! Heel benieuwd al naar de namen 😁
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 31 maart 2023, 20:27

Sproetje schreef:
31 maart 2023, 13:22
Ik heb al dagen aan een stuk gekleurde afscheiding. Begon eerst rozerood, dan licht roze, bruin en ondertussen een vreemd kleur. Niet lopend ofzo, eerder slijm. Ik heb gisteren dan een berichtje gestuurd naar de vroedvrouw die aanraadde op toch eens te bellen naar verloskunde. Ik mag vandaag een extra controle gaan doen. Ze vermoed dat het eerder door een infectie ofzo zal zijn en maakt zich niet meteen zorgen. Dat deden wij gisteren wel omdat babyboy ook niet zo actief was als anders en de bewegingen ook niet meer krachtig waren. Maar vandaag toch wel weer sterk aanwezig gelukkig! Ik heb ook een zeurende pijn zoals menstruatiepijn in de onderbuik die uitstraalt naar mijn heupen. Een pijn die er voordien niet was. En de oefencontracties zijn ook niet meer beperkt tot ‘s avonds maar komen nu heel de dag door voor.
Mijn gynaecologe heeft me gisteren gebeld dat ze zelf slecht nieuws gekregen heeft en ze een tijdje niet aan het werk zal zijn… ik moet nu dus nog voor die laatste maanden bij een andere gynaecologe. Heel vervelend vind ik het, ook al weet ik dat ze daar niet kan aan doen. Maar nu moet ik weer iemand nieuw leren kennen, weer vertrouwen opbouwen, een hele aanpassing dus weer voor mij. En laat veranderingen nu net een valkuil zijn voor me… Nuja het is wat het is en ik moet er natuurlijk door.
Leuk te horen dat het bij iedereen goed gaat! De tijd begint nu wel echt te korten hè! Heel benieuwd al naar de namen 😁

Al een update hoe het geweest is?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 31 maart 2023, 21:28

Gioia86 schreef:
31 maart 2023, 20:27
Sproetje schreef:
31 maart 2023, 13:22
Ik heb al dagen aan een stuk gekleurde afscheiding. Begon eerst rozerood, dan licht roze, bruin en ondertussen een vreemd kleur. Niet lopend ofzo, eerder slijm. Ik heb gisteren dan een berichtje gestuurd naar de vroedvrouw die aanraadde op toch eens te bellen naar verloskunde. Ik mag vandaag een extra controle gaan doen. Ze vermoed dat het eerder door een infectie ofzo zal zijn en maakt zich niet meteen zorgen. Dat deden wij gisteren wel omdat babyboy ook niet zo actief was als anders en de bewegingen ook niet meer krachtig waren. Maar vandaag toch wel weer sterk aanwezig gelukkig! Ik heb ook een zeurende pijn zoals menstruatiepijn in de onderbuik die uitstraalt naar mijn heupen. Een pijn die er voordien niet was. En de oefencontracties zijn ook niet meer beperkt tot ‘s avonds maar komen nu heel de dag door voor.
Mijn gynaecologe heeft me gisteren gebeld dat ze zelf slecht nieuws gekregen heeft en ze een tijdje niet aan het werk zal zijn… ik moet nu dus nog voor die laatste maanden bij een andere gynaecologe. Heel vervelend vind ik het, ook al weet ik dat ze daar niet kan aan doen. Maar nu moet ik weer iemand nieuw leren kennen, weer vertrouwen opbouwen, een hele aanpassing dus weer voor mij. En laat veranderingen nu net een valkuil zijn voor me… Nuja het is wat het is en ik moet er natuurlijk door.
Leuk te horen dat het bij iedereen goed gaat! De tijd begint nu wel echt te korten hè! Heel benieuwd al naar de namen 😁

Al een update hoe het geweest is?
Hey,

Met de baby is alles in orde. Vandaag beweegt ie ook heel goed weer. Zal een slechte dag gehad hebben zeker? Baarmoederhals nog steeds lang genoeg, geen bloedklonters of hematomen te zien. De assistent heeft een monster genomen van mijn cervixslijm om te analyseren. Daarvan moet ik nog uitslag krijgen. Maar voor de rest geen oorzaak te vinden van het bloed. Voor de buikpijn moet ik dafalgans nemen. Maar voorlopig doen de contracties niets, dus hij maakte zich zeker geen zorgen.
Wel mail gekregen van de diabeteskliniek dat ik terug bij de dokter langs moet… waarden 2 keer te hoog deze week bij de warme maaltijd. Ik vrees dat ik dus insuline zal moeten spuiten ofzo…

Ik ben blij dat alles goed is met ons mannetje, maar ik ben alle kwaaltjes meer dan beu. Elke dag pijn lijden, heel de dag door weer misselijk, doodmoe zijn, vlagen van een beklemmend gevoel op m’n borst… dan die zwangerschapsdiabetes… echt waar, ik wil er vanaf dus ik hoop dat de baby vroeger komt. Want ik trek het echt geen 10 weken meer. Ik vind niets leuk aan zwanger zijn. Alleen de gedachte dat onze babyboy in mijn buik ontwikkeld, maar voor de rest… bah bah bah!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 1 april 2023, 7:28

Sproetje schreef:
31 maart 2023, 21:28
Gioia86 schreef:
31 maart 2023, 20:27
Sproetje schreef:
31 maart 2023, 13:22
Ik heb al dagen aan een stuk gekleurde afscheiding. Begon eerst rozerood, dan licht roze, bruin en ondertussen een vreemd kleur. Niet lopend ofzo, eerder slijm. Ik heb gisteren dan een berichtje gestuurd naar de vroedvrouw die aanraadde op toch eens te bellen naar verloskunde. Ik mag vandaag een extra controle gaan doen. Ze vermoed dat het eerder door een infectie ofzo zal zijn en maakt zich niet meteen zorgen. Dat deden wij gisteren wel omdat babyboy ook niet zo actief was als anders en de bewegingen ook niet meer krachtig waren. Maar vandaag toch wel weer sterk aanwezig gelukkig! Ik heb ook een zeurende pijn zoals menstruatiepijn in de onderbuik die uitstraalt naar mijn heupen. Een pijn die er voordien niet was. En de oefencontracties zijn ook niet meer beperkt tot ‘s avonds maar komen nu heel de dag door voor.
Mijn gynaecologe heeft me gisteren gebeld dat ze zelf slecht nieuws gekregen heeft en ze een tijdje niet aan het werk zal zijn… ik moet nu dus nog voor die laatste maanden bij een andere gynaecologe. Heel vervelend vind ik het, ook al weet ik dat ze daar niet kan aan doen. Maar nu moet ik weer iemand nieuw leren kennen, weer vertrouwen opbouwen, een hele aanpassing dus weer voor mij. En laat veranderingen nu net een valkuil zijn voor me… Nuja het is wat het is en ik moet er natuurlijk door.
Leuk te horen dat het bij iedereen goed gaat! De tijd begint nu wel echt te korten hè! Heel benieuwd al naar de namen 😁

Al een update hoe het geweest is?
Hey,

Met de baby is alles in orde. Vandaag beweegt ie ook heel goed weer. Zal een slechte dag gehad hebben zeker? Baarmoederhals nog steeds lang genoeg, geen bloedklonters of hematomen te zien. De assistent heeft een monster genomen van mijn cervixslijm om te analyseren. Daarvan moet ik nog uitslag krijgen. Maar voor de rest geen oorzaak te vinden van het bloed. Voor de buikpijn moet ik dafalgans nemen. Maar voorlopig doen de contracties niets, dus hij maakte zich zeker geen zorgen.
Wel mail gekregen van de diabeteskliniek dat ik terug bij de dokter langs moet… waarden 2 keer te hoog deze week bij de warme maaltijd. Ik vrees dat ik dus insuline zal moeten spuiten ofzo…

Ik ben blij dat alles goed is met ons mannetje, maar ik ben alle kwaaltjes meer dan beu. Elke dag pijn lijden, heel de dag door weer misselijk, doodmoe zijn, vlagen van een beklemmend gevoel op m’n borst… dan die zwangerschapsdiabetes… echt waar, ik wil er vanaf dus ik hoop dat de baby vroeger komt. Want ik trek het echt geen 10 weken meer. Ik vind niets leuk aan zwanger zijn. Alleen de gedachte dat onze babyboy in mijn buik ontwikkeld, maar voor de rest… bah bah bah!

Goed dat met jullie zoontje alles gewoon ok is.
Ik kan zeker begrijpen dat je het gehad hebt met al de bijkomende kwalen en klachten in de zw.
Vorige zw toen ik vanaf week 20 verder moest met een levend kindje en een dood tweelingzusje had ik ook geen energie meer over, ik had toen ook veel meer last. Toen daarbij nog is de zorgen kwamen dat ons zoontje niet meer groeide was ik compleet op…vond amper nog positieve energie.
Achteraf bekeken heeft dit ervoor gezorgd dat ik achter bleef met spijt - schuldgevoel - trauma… en ik bijna 3j niets meer wou horen over een eventueel nieuwe zwangerschap, wat ook voor mijn partner niet fijn was…( wat kantje boordje is geweest om uit elkaar te gaan omdat ik de deur dichtgooide als hij erover begon en nooit wou luisteren naar zijn emoties etc)

Ik probeer nu op moeilijkere dagen vooral als ik ook weer eens heel emo ben… te denken van komaan het is niet meer zolang, nadien wordt het ook niet bepaald makkelijker (onze eerste zoontje was echt geen slaper en heeft veel gehuild)
Dus ik wens je toch wat rust toe zodat je mentaal wat kan bekomen en voorbereiden op wat nog moet komen…

Hopelijk wordt er in het slijm ook niets ernstigs gevonden en vallen de bijkomende zorgen rond de diabetes ook mee.
Ik wens je echt het allerbeste…


Hier slechte nacht gehad 😓 doemscenario van terug een baby te krijgen die mss vanaf nu weer amper nog groeit en dus te klein zal zijn voor de zwangerschapsduur (zoals ons eerste) wakkert weer aan…ik hoop dat deze 24 dagen tot volgende controle voorbij vliegen… en hij dan toch gewoon
Weer voldoende bijkwam…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 1 april 2023, 11:06

@Gioia dank je om je verhaal te delen. Ik probeer me wel te focussen op de “leuke” dingen zoals babyspullen kopen, kijken hoe we alles zullen reorganiseren, doopsuikers, 2de handsbeurzen afschuimen en schattige Newborn filmpjes te kijken. Maar ik zit nu al zoooo lang thuis dat het moeilijk wordt om nog veel afleiding te vinden. Ik kan ook minder en minder en heb ook heel weinig energie. Ik hoop dat ik na een hel van een zwangerschap toch een wolk van een baby zal hebben, maar dat kunnen we niet voorspellen natuurlijk 🙈
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 4 april 2023, 17:55

Hey dames

Ik ben in de diabeteskliniek geweest vandaag bij de dokter en verpleegster. Ik moet helaas een lage dosis insuline spuiten voor de warme maaltijd. Ik heb de uitleg gekregen van de verpleegster. Morgen moet ik naar de gynaecoloog (assistent) en daarna mag ik nog eens bij de diëtiste langs omdat de dokter vindt dat ik te streng ben in mijn dieet en ik dus meer tussendoortjes moet eten. Ik zei dat ik dat wel moeilijk vind want dat ik dat niet gewoon ben om veel tussendoortjes te eten en dat ik ook gewoon niet goed weet wat ik dan moet eten. Vroeger nam ik een koek die ik lekker vond of een rijstwafel met chocolade of een pannenkoek bijvoorbeeld. En een andere keer een appel. Maar de koeken en pannenkoeken zijn weggevallen dusja er schiet gewoon niet veel lekkers over.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Ada
Berichten: 176
Lid geworden op: 5 juni 2021, 15:55

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Ada » 5 april 2023, 8:58

Sproetje schreef:
4 april 2023, 17:55
Hey dames

Ik ben in de diabeteskliniek geweest vandaag bij de dokter en verpleegster. Ik moet helaas een lage dosis insuline spuiten voor de warme maaltijd. Ik heb de uitleg gekregen van de verpleegster. Morgen moet ik naar de gynaecoloog (assistent) en daarna mag ik nog eens bij de diëtiste langs omdat de dokter vindt dat ik te streng ben in mijn dieet en ik dus meer tussendoortjes moet eten. Ik zei dat ik dat wel moeilijk vind want dat ik dat niet gewoon ben om veel tussendoortjes te eten en dat ik ook gewoon niet goed weet wat ik dan moet eten. Vroeger nam ik een koek die ik lekker vond of een rijstwafel met chocolade of een pannenkoek bijvoorbeeld. En een andere keer een appel. Maar de koeken en pannenkoeken zijn weggevallen dusja er schiet gewoon niet veel lekkers over.
Ik at in de voormiddag altijd een appel met een handje noten (de vetten van de noten zorgen ervoor dat de suikers van de appel trager opgenomen worden en niet voor een piek zorgen). En in de namiddag meestal terug wat noten en/of kaasblokjes. En kilo’s zoute pindanoten 🫣. (Niet heel gezond maar er moet toch iets mogen hè.) en voor een zoet smaakje dronk ik Sprite no sugar.
Ben de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap nog amper bijgekomen dus tis niet dat die calorieën van die pindanoten er teveel aan waren…
2019 4x iui ❌
2020 1x iui, 2x icsi ❌ ---- icsi 3 - 💙
2022 start brusje - fet 1-3 ❌
Nov 22 icsi 4 - biochemische zws
Feb 23 icsi 5 - 1 verse tp 🐣, 2 ❄️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 6 april 2023, 11:23

Ada schreef:
5 april 2023, 8:58
Sproetje schreef:
4 april 2023, 17:55
Hey dames

Ik ben in de diabeteskliniek geweest vandaag bij de dokter en verpleegster. Ik moet helaas een lage dosis insuline spuiten voor de warme maaltijd. Ik heb de uitleg gekregen van de verpleegster. Morgen moet ik naar de gynaecoloog (assistent) en daarna mag ik nog eens bij de diëtiste langs omdat de dokter vindt dat ik te streng ben in mijn dieet en ik dus meer tussendoortjes moet eten. Ik zei dat ik dat wel moeilijk vind want dat ik dat niet gewoon ben om veel tussendoortjes te eten en dat ik ook gewoon niet goed weet wat ik dan moet eten. Vroeger nam ik een koek die ik lekker vond of een rijstwafel met chocolade of een pannenkoek bijvoorbeeld. En een andere keer een appel. Maar de koeken en pannenkoeken zijn weggevallen dusja er schiet gewoon niet veel lekkers over.
Ik at in de voormiddag altijd een appel met een handje noten (de vetten van de noten zorgen ervoor dat de suikers van de appel trager opgenomen worden en niet voor een piek zorgen). En in de namiddag meestal terug wat noten en/of kaasblokjes. En kilo’s zoute pindanoten 🫣. (Niet heel gezond maar er moet toch iets mogen hè.) en voor een zoet smaakje dronk ik Sprite no sugar.
Ben de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap nog amper bijgekomen dus tis niet dat die calorieën van die pindanoten er teveel aan waren…
Dank je voor de tips! Ja gezouten pinda’s heb ik hier ook in huis en ik steek regelmatig eens een handje vol in mijn mond! 🙈 een yoghurtje of een extra boterham zei de dokter ook als tussendoortje.

Ik heb nu wel wat last van mijn darmen. Het zou kunnen komen door de zoetstof die ik gebruik nu. Tagatesse ipv honing in mijn Griekse yoghurt, suikervrije chocola, suikervrije choco… ik weet dat dit laxerend kan werken. 1 voordeel, geen movicol meer moeten gebruiken voor verstopping 🤣 alleen is te plat ook niet echt aangenaam moet ik zeggen.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 6 april 2023, 16:36

Hey iedereen,
Hier de laatste dagen steeds meer last van zuur en lastige maag… vandaag al de hele dag, ik heb hier ook gepoetst enzo en als ik dan moet bukken enzo verergert het alleen maar tot bijna 🤮

Gelukkig was de kleuter enkele uurtjes in de buitenschoolse opvang… met zo een slecht weer hem bezig houden is niet altijd even makkelijk…
Knutselen all day everyday, overal speelgoed etc 😅 kan er steeds moeilijker mee om… wss door de zwangerschap…

Geboortekaartje is klaar, beeldig werk van de grafisch ontwerper. Nu nog de offertes van de druk afwachten.

En ik hoop zo op stabiel lenteweer zodat ik eindelijk kan aan het wassen van kleertjes etc kan beginnen…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 9 april 2023, 12:17

Vrolijk Pasen iedereen! Voor mij zonder eitjes en koffiekoeken deze keer helaas. Ik denk dat ik na de bevalling 10 kilo bij zal komen van alles wat ik nu niet mag eten maar wel heel erg veel zin in heb!

Super mooie lentedag vandaag hier! Zalig in t-shirt in het zonnetje. Het moment om kleertjes te wassen en uit te hangen 🥰

We zijn gisteren nog eens gaan babyshoppen. Het een en het ander van onze lijst al gaan halen die we zeker in huis willen hebben. Ook nog wat kleertjes. Een set handdoeken voor onze kleine prins, hydrofiele doeken bij gehaald. Die kun je blijkbaar niet genoeg hebben… ik vind het fijn om spulletjes te halen en uit te zoeken. Geeft me echt een goed gevoel.

Fijn weekend iedereen!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Muzieknootje
Berichten: 250
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 9 april 2023, 14:16

Ook een vrolijk Pasen voor jou Sproetje! En natuurlijk ook voor al de rest!

Inderdaad een zalige lentedag die perfect is voor de kleertjes en spulletjes te wassen. Het valt me op dat de maatjes zo verschillend kunnen zijn. Wanneer je ze met elkaar vergelijkt vallen sommige merken precies veel kleiner uit. Wordt hier moeilijk in schatten dus :D Achja zullen wel genoeg hebben :D
Hier in de loop van de week ook nog eens babyshoppen zodat we al de rest ook in huis hebben. Dan ben ik 34 weken en wordt het toch al weer wat spannender aangezien ze gehaald wordt rond 38,5 week.

Kwaaltjes beginnen hier toch wat meer te worden. Vooral het lange rechtstaan begint nu wat zwaarder te worden. Ook steeds sneller buiten adem. Nog anderen hier last van?
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 9 april 2023, 16:49

Muzieknootje schreef:
9 april 2023, 14:16
Ook een vrolijk Pasen voor jou Sproetje! En natuurlijk ook voor al de rest!

Inderdaad een zalige lentedag die perfect is voor de kleertjes en spulletjes te wassen. Het valt me op dat de maatjes zo verschillend kunnen zijn. Wanneer je ze met elkaar vergelijkt vallen sommige merken precies veel kleiner uit. Wordt hier moeilijk in schatten dus :D Achja zullen wel genoeg hebben :D
Hier in de loop van de week ook nog eens babyshoppen zodat we al de rest ook in huis hebben. Dan ben ik 34 weken en wordt het toch al weer wat spannender aangezien ze gehaald wordt rond 38,5 week.

Kwaaltjes beginnen hier toch wat meer te worden. Vooral het lange rechtstaan begint nu wat zwaarder te worden. Ook steeds sneller buiten adem. Nog anderen hier last van?
Ja die maten verschillen echt zooo erg! Heb ik ook al gemerkt! Er zal wel iets tussen zitten waar ze in passen zeker? En anders zal m’n vriendin snel nog moeten shoppen de dag na de geboorte haha.
Ja de kwaaltjes worden nu al erger bij mij. 31 weken nu. Ook snel buiten adem, soms erg benauwd gevoel, ik moet ook constant gaan zitten. En als ik neer lig ook beklemmend gevoel. Ook al eens slecht geworden van op mijn rug te moeten liggen bij de gynaecoloog. En de misselijkheid die erger is weer. Voor de rest alles ok hoor haha
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 10 april 2023, 8:43

Vrolijke Pasen (paasmaandag) iedereen!

Ook genoten van het zonnetje gisteren ☺️
Ons zoontje is ook allergisch aan cacao/ chocolade dus eitjes gevuld met snoepjes of koekjes…

Hij kreeg een nieuwe step dus daar zitten achter hollen, ik ben ook snel buiten adem en helaas heel veel zuur
En ondanks magnesium al paar nachten kramp in mijn kuit

(Op terugweg in de avond kreeg onze kleuter wel terug nies,hoest en moeilijk adem buiten door de berken die deze week zullen bloeien… medicatie was al uitgewerkt gelukkig eenmaal thuis, medicatie, kleren uit en beetje opgefrist ging het alweer beter… en goeie nacht voor hem)

Gisteren schilderde hij samen met mijn man een mooi paasei op mijn buik, dat vond hij geweldig. Hij voelt zijn broertje nu ook veel bewegen en is daar altijd onder de indruk van.

Hier moet ik echt ik gang schieten nog niets klaar, buiten geboortekaartje goedgekeurd en weldra ga ik de doosjes enzo hebben om te vullen. Ik hoop als het weer school is meer tijd te hebben voor de was die ik nog moet doen… onze kleuter die vraagt echt veel aandacht en wil altijd iets samen doen dusja… best intensief wel dat kereltje weet echt niet wat hem te wachten staat soms maakt me dat wel bang en onzeker…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 770
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 13 april 2023, 21:22

@gioia86 als ik me niet vergis had jij ook ernstige bloedarmoede hè? Omdat ik me de laatste tijd zo slecht voel begin ik te denken dat ik misschien ook bloedarmoede heb, ondanks mijn ijzersupplement. Kan dit? Ik voel me constant onwel. Extreem vermoeid, duizelig, misselijk, enorm zwak, gevoel van flauwvallen, zweten,…
Zou ik wachten tot mijn afspraak volgende week dinsdag bij de gynaecoloog of de vroedvrouw inlichten of naar de huisarts gaan?
Ik weet het niet zo goed wat ik moet doen.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 385
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 13 april 2023, 22:08

Hier laatste tijd ook wel zeer vermoeid. Ik kan s ochtends opstaan en een uurtje later al zin hebben in een dutje🙈 Idem in de namiddag.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten