Is er nog hoop? Week achterstand in termijn

Plaats reactie
Anoniem123456789
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 december 2023, 9:48

Is er nog hoop? Week achterstand in termijn

Bericht door Anoniem123456789 » 15 december 2023, 7:10

Hallo allemaal! Mij werd verteld dat ik een missed abortion had een week terug. Toen was ik 6+2 (eigen berekening 7) en ze zagen geen embryo. Toen maandag bij de echo ineens een kloppend hartje. Enorme rollercoaster. Ze geven nu 50 procent kans op miskraam omdat ik dus 100 procent ben van ovulatie op welke dag dat was maar de embryo kwam maandag overeen met 6+5 terwijl ik 7+5 was volgens ovulatie. Echt een week verschil dus. Is er nog hoop? Iemand hier ervaring mee ? Volgende week weer echo maar kom moeilijk de dagen door

YDV
Berichten: 945
Lid geworden op: 16 februari 2020, 15:02

Re: Is er nog hoop? Week achterstand in termijn

Bericht door YDV » 15 december 2023, 7:51

Anoniem123456789 schreef: โ†‘
15 december 2023, 7:10
Hallo allemaal! Mij werd verteld dat ik een missed abortion had een week terug. Toen was ik 6+2 (eigen berekening 7) en ze zagen geen embryo. Toen maandag bij de echo ineens een kloppend hartje. Enorme rollercoaster. Ze geven nu 50 procent kans op miskraam omdat ik dus 100 procent ben van ovulatie op welke dag dat was maar de embryo kwam maandag overeen met 6+5 terwijl ik 7+5 was volgens ovulatie. Echt een week verschil dus. Is er nog hoop? Iemand hier ervaring mee ? Volgende week weer echo maar kom moeilijk de dagen door
Als ik het goed lees dan is het vruchtje minder gegroeid ook dan zou moeten? Hoeveel dagen zat er tussen de echo? Want in principe kan het dat een vruchtje wat achter zit maar dan moet het nadien wel verder goed ontwikkelen.
Wij hebben deze zwangerschap bv een terugplaatsing van een cryo gehad en dit heeft hoogstwaarschijnlijk zich later ingenesteld want was ook in mijn berekening verder dan de termijn, maar nadien groeide het dan wel gewoon goed en haalde zelfs wat in (dus de termijn schoof op naar exact op schema).
Ik vrees dat je er echt rekening mee moet houden dat er slecht nieuws kan komen.
In het ICSI groepje was er onlangs iemand met een beetje gelijkaardig verhaal, vruchtje achter op termijn/plots wel een hartje/โ€ฆ en kreeg uiteindelijk slecht nieuws.
Ik hoop uiteraard voor jou dat je gewoon goed nieuws krijgt natuurlijk. ๐Ÿ€ moet momenteel een enorme rollercoaster zijn.. hopelijk heb je snel meer duidelijkheid !
12/17: stop pil
10/18 - 7/19: clomid & menopur (5x neg/1x pos: MK 9w)
8/19 - 11/19: 4x IUI neg
1/20: IVF/ICSI1: 3x neg
5/20: ICSI2: 3x neg
8/20: ICSI3: 11 mei โ€˜21๐Ÿ’™
6/23: start brusje
7/23: IVF/ICSI4: 1x neg (3 cryoโ€™s)
8/23: TP cryo: zwanger๐Ÿ’™

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Is er nog hoop? Week achterstand in termijn

Bericht door Jena » 15 december 2023, 16:24

Ik denk dat er nog hoop is. Eerste weken kan een MM verkeerd meten al veel doen. Ken twee succesverhalen. Maar het kan ook de andere kant op gaan. Hou de moed er nog in, weet dat het twee kanten kan uitgaan. en ook de goede๐Ÿ€
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23๐Ÿฃ

Billie34
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 maart 2024, 3:40

Re: Is er nog hoop? Week achterstand in termijn

Bericht door Billie34 » 28 maart 2024, 4:16

Jena schreef: โ†‘
15 december 2023, 16:24
Ik denk dat er nog hoop is. Eerste weken kan een MM verkeerd meten al veel doen. Ken twee succesverhalen. Maar het kan ook de andere kant op gaan. Hou de moed er nog in, geometry dash weet dat het twee kanten kan uitgaan. en ook de goede๐Ÿ€
Dat klopt, wees moedig en probeer het te overwinnen, er is hoop voor alles

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten