@Ada, wat een fantastisch nieuws! Dikke proficiat!! π₯³
Maar wat een rollercoaster heb je al wel niet meegemaakt.. Echter zoals zovelen hier al hebben neergeschreven: je hebt echt wel een vechtertje in je buik zitten!
Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan

Heel veel succes nog!!
@Avocado, wat leuk dat je een jongen krijgt en dat de nipt goed was
Hoe was de gender reveal?
Ik begrijp heel goed uw gevoel bij ICSI. Wij hadden, voordat we wisten dat we in een fertiliteitstraject moesten stappen, op voorhand met mekaar besproken dat we niet ICSI wouden doen (wegens de 'niet-natuurlijke' selectie). Totdat we het verdict kregen dat de kans dat we via natuurlijke wijze zwanger gingen geraken nihil was. Daarbovenop kregen we dan ook nog eens te horen dat IVF uitgesloten was (wegens slechte zaad kwaliteit van mijn man). Daar stonden we: gaan we onze kinderwens hiervoor opbergen?
We hebben het er zelfs nietmeer over gehad met elkaar. We zijn resoluut in het traject gestapt ongeacht onze mening in het begin. En zoals Poppemieke al aangaf, wat maakt het uit? Onze kindjes gaan overstelpt worden met zoveel liefde. Dat is het belangrijkste.
@ Poppemieke, hoe is het met jou? Nog zoveel last van de bandenpijn en rugpijn?
@ Cever, Luna, Eva, hoe is het met jullie? De 20w gepasseerd?
Ik heb deze week mijn 24w echo gehad (op 25w5). Ze wou haar niet laten zien (haar gezichtje was richting mijn rug) en ongeacht de gynaecoloog van alles heeft geprobeerd, wou ze haar niet draaien
Het niet fotogeniek zijn heeft ze van geen vreemden
Zowel mijn man als ik staan niet graag op een foto

Komende maandag heb ik mijn suikertest, ben benieuwd.
Fijn weekend allemaal!