spina bifida

Plaats reactie
Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 20 april 2010, 10:12

Ook hier veel respect voor je Liesje! Je gaat er enorm sereen mee om. Ik hoop op nog veel 'mooie' momenten samen met jullie drietjes. Je bent op jouw eigen, mooie manier afscheid aan het nemen.
Je appelke mag apetrots zijn op zo'n ouders!!

L***
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 december 2008, 16:51

Bericht door L*** » 20 april 2010, 12:54

liezeke,
een reusachtige boeket bloemen zou ik je willen geven nu. zomaar omdat je die verdient. want je bent ontzettend goed bezig. chapeau!
hele dikke knuffel

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 20 april 2010, 18:54

hey liezeke,

dappere, positief ingestelde liezeke... ongelooflijk mooi hoe je jullie momenten beschrijft, ik hou het hier weer niet droog -ben ongelooflijk gevoelig voor alles ivm baby'kes en embryootjes, dus chapeau hoe je het opneemt. je moet je zeker niet 'beter' voordoen, als je een mindere dag hebt, kan je het ook op dit forum kwijt he!
ik blijf aan je denken, veel sterkte nog, hopelijk vind je kracht genoeg om zo verder te gaan en jullie appelke een mooi plaatje in je hart te geven.

dikke knuffel, meid

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 20 april 2010, 20:51

Liezeke,

Gewoon efkes om te zeggen dat ik heel veel aan je denk, en aan je ventje en vooral aan jullie kleine Appelke..

Knuff,
Wendy

ICU22
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 december 2009, 0:12

Bericht door ICU22 » 21 april 2010, 14:29

Liezeke,

Wat beschrijf je jullie proces mooi! Ik krijg er weer tranen in mijn ogen van...
Ik vind het een heel moedige en absoluut geen egoïstische beslissing. Ik denk dat jullie appelke fier is op zijn ouders! Je mag hem ook vertellen dat mijn zusje ook wel een nieuw kameraadje wil,t'is een heel zotte, een echte genieter maar ook heel zorgzaam... Wanneer is de bevalling? Ik zal zeker een kaarsje voor jullie aansteken.

Dikke knuffel,
inimini

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 21 april 2010, 15:18

heej lieverds,

ik heb mijn berichtje gepost op 'als een zwangerschap niet eindigt zoals verwacht' vooral uit respect voor jullie geluk, iets wat ik jullie vanuit het diepste van mijn hart gun...
ook hoeven jullie niet steeds geconfronteerd te worden met de afloop van onze zwsch (trouwens zeker no worry, ligt enkel en alleen aan de medicatie, ik heb gewoon dikke pech gehad) als jullie dat niet willen, hé.
als je wel wil kan je altijd meevolgen op bovenstaand topic.

en misschien ben ik binnen enkele maanden al lid van 'bevallen in 2011'...

nogmaals zo'n dikke smakkerd voor jullie van appelke en mij (en ventje en poezekop)!

ineke, misschien kom ik je deze zomer wel eens tegen in de delhaize of op de dageraadplaats, voel je absoluut niet slecht daarbij , ik geniet mee van je zwsch zunnu. flutboekskes zijn altijd welkom;)

liesje

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 22 april 2010, 17:14

Liesje,
ik leef enorm met je mee. Mijn hart verschrompelt bij wat jullie nu meemaken, maar heb een oneindige bewondering over hoe sterk je er mee omgaat.

We proberen er voor je te zijn

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten