Dag dames,
Ik geraak niet vaak online, want ook al zit in Frankrijk en is het eigenlijk vakantie ... Veel tijd voor mezelf heb ik niet...het is echt wel heel druk met mijn poppemie. Soms kan ik eens een halfuurtje lezen of een kwartiertje zwemmen maar meer dan dat is het niet, ze slaapt tijdens de dag echt maar super weinig en ze kan zich nog niet echt lang alleen bezig houden

Maar ik klaag niet, het weer is zalig, ik zie veel fijne mensen van mijn familie en vrienden en mijn ouders proberen wat te helpen ... Morgen mag ik naar de kapper, joepie paar uurtjes voor mezelf!
Lily is wel een schatje voor de rest, ze slaapt s nachts meestal van 23u30 tot 7u met een korte onderbreking rond 3u30-4u (niet om te eten, gewoon even wakker en dan neem ik ze meestal gewoon bij mij in bed en dan valt ze terug in slaap).
Ze eet nu 4 flesjes van 200ml (gekolfde melk of kunstvoeding) en s morgens om 7u drinkt ze nog rechtstreeks aan de borst en valt daarna terug in slaap tot 9u.
Volgende week naar de dokter hier om eens te checken hoeveel ze weegt want ze verdikt ineens precies veel

Omrollen doet ze nog niet, wel helemaal 360graden plat draaien en ze wil constant staan of zitten, wat ze nog niet alleen kan en dat is dus heel vermoeiend.
Ze is wel sinds 2 dagen volledig gefocust op haar voeten, vastnemen, in haar mond nemen, naar kijken ... Echt heel grappig om te zien. En zo zot inderdaad hoe ze constant vanalles bijleert, het gaat nogal vooruit. Vandaag is ze 15 weken.
Ze gaat ook bijna elke dag met mij of met mijn ouders in het zwembad en vindt dat heel plezant. Nooit te lang maar het water is 29/30 graden dus dat valt wel mee.
@phoebe bij mij heeft ze al 2 prikjes gehad, op 7 weken en op 11 weken (telkens 1 week vroeger dan normaal opdat ze dat al had voor ik vertrok) en niet echt veel op gereageerd. De volgende krijgt ze maar op 19 weken als we terug zijn.
Amai nu al zo vlot patatjes eten, dat is wel knap. Ik ga proberen wachten tot ze 6 maand is.
Heel benieuwd of de voorspelling van de osteo gaat kloppen.
Ik ken dat gevoel van last met een zware baby, ik denk dat ze nu bij mij 6,5kg weegt en ik moet ze heel vaak dragen, ik heb constant pijn in mijn rug bovenaan, zo ter hoogte van de vleugeltjes. Soms echt wel heel zwaar.
@uiltjes ik drink nu en dan een glaasje hier en als ik 'teveel' drink, kolf ik mijn melk en gooi ik hem daarna weg
@bluepixie bij Lily-Denise is het inslapen ook zeer varierend, soms lukt het meteen soms moet ik ze in slaap wiegen in mijn armen.
Wij hebben nog geen vast schema en hier ga ik ook niet proberen om dat te forceren omdat we zelf geen schema hebben en soms gaan we s avonds of s middags weg.
Ze drinkt om de 4u, meestal is het 7u - 10u30 - 14u30 - 18u30 - 22u30 maar dat kan wel wat variëren.
@ilse ik ben nog thuis tot 18/9, op 19/9 moet ik terug gaan werken, ze zal dan net geen 5 maand zijn (20/9 pas

). Enerzijds wel zin om terug een volwassen job te doen en mijn rug wat te sparen, maar anderzijds toch wel triest dat ik ze dan minder ga zien. Maar ik mag niet klagen, ik werk maar 4/5e dus we hebben altijd een weekend van 3 dagen samen.
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.