Hey iedereen! Net even bij gelezen, veel meisjes precies heb ik de indruk
Hier ondertussen 19w3d, komende vrijdag de 20w echo! Zo spannend! Ben echt benieuwd of alles goed is met ons boeleke.. tegelijkertijd is dat ook de eerste bmh meting na de operatie, heb toch een beetje stress.. dit weekend toch redelijk wat harde buiken gehad. Gebruik nog steeds dagelijks 1 utro, en heb die dit weekend even opgedreven naar 2. Ik ben nu al 4 weken thuis van het werk, en voel toch dat de rust nodig is..
Als de echo vrijdag goed is, gaan we ook beginnen voorbereiden. Crèche ligt ook al vast van week 5, hier ook beperkte plaatsen.
De basis van de lijst is al gelegd. Volgende week komt iemand langs om geboortekaartje te bespreken. Namen twijfelen we nog tussen 2, we hebben elk een favoriet.

Hier begint nu het spannendste deel.. het is echt al een mentale strijd met mezelf.. wil zoooo graag een voldragen zwangerschap deze keer.. maar ga nu al blij zijn als we de 26w grens halen en dan per 2 weken verder.
Ik voel ze sinds 16 weken bewegen, het is echt een actieve baby. Voel ze meermaals per dag, en je kan mn buik echt al zien bewegen. Mn man heeft ze ook al gevoeld.
Las dat er vandaag iemand echo had, en dan 11/9 ook nog iemand? (Namen even vergeten sorry!) spannend!! Vrijdag na bijna 5 weken eindelijk terug aan ons dan!