@LiefjeCW, ik weet dat het bij jou is misgelopen, maar niet meer dat je in mijn groepje zat, ik volg alle groepjes
Het ziet er deze keer veel beter uit precies en het voelt ook beter heb ik de indruk.
Met ons meisje gaat het goed, ze is ondertussen al 4 maanden.
Voor de crèche gewoon voltijds vastleggen. Normaal gezien moet je de echte contracten gaan tekenn ergens tussen de geboorte en de effectieve start.
Op dat moment ga je wel het aantal exacte dagen moeten doorgeven.
Nog een tip, als einddatum kies je best voor 'start school', dan kan je later beslissen wanneer je je kindje naar school laat gaan, niet elk kindje is er klaar voor op 2,5 jaar.
Gezien jullie uitgerekende datum is de kans groot dat er pas in september gestart wordt met school, bij sommigen misschien nog in juni, maar hou er rekening mee dat je dan de grote vakantie moet zien te overbruggen.
Dus 'start school' is lekker rekbaar.
Misschien overbodige info, maar per jaar mag je kindje 20 dagen afwezig zijn zonder ziektebriefje, dus als je eens een dagje op uitstap wil of verlof hebt.
Afhankelijk van hoe soepel ze zijn kan je ook wel een extra dag opvang vragen als je kindje er niet voltijds zit.
Mijn kindjes gingen telkens 3 dagen, maar als het echt nodig was kon ik ze wel eens een extra dag brengen.